Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1095)
Vierailija kirjoitti:
kaija koo
Joo, nuo nykyiset kappaleet. Vanhemmat parempia esim. Operaatio jalokivimeri albumi ym.
Pörinäpönttö autot ja pörisevät mopot joita viritelty.
Purkan mässytys ja miksi sitä samaa purkkaa pitää mässyttää minuutteja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörppiminen ja maiskuttaminen herättää kyllä väkivaltaisia ajatuksia.
Räkiminen ja sitä ennen tapahtuva rään vetäminen ja sylkäisyn äänet, oksettavaa, tätä tekee miehet ja teki mieli kirkua suoraa huutoa!
Ei kai tällaista enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynsien viilaaminen!
Jogurttipurkin lopun raivokas kaapiminen.
Äänekkäät kulaukset juodessa.
Ihan oikeastiko ?
Päässä jotain vikaa
No kyllä se turha kaapiminen on hirveää. Töissä olen huomannut dementikkojen tekevän sitä paljon ja kauan.
Kiljunta . Siis kimitys. Kirkuminen. Joiku. Jos mies kilmittää se on hindu . N
Lapset hakkaa lusikalla pöytää , metalli lusikka. Arg. Miehen kimitys.
Kauheinta ikinä räppi ja huutajat kuoro. Kun ei osaa laulaa olkaa hiljaa. Voi kirjoittaa ne runot.
Aamu joella Eva brenner kyllä on on rasittavaa. Joku virsinikkari joka vetää nuotin vierestä korkealta niin että katto ja lasit murtuu.
Joku äijä söi eräänä aamuna jotain aamupalaansa bussissa, ja ne äänet. Muutenkin on aamulla aikaisin hermot kireällä. Ensin ravistaa jotain jogurttijuomaansa: floosh, floosh, floosh, floosh. Sitten kaataa kahvia termospullosta mukiin: klorrrrrrrbbbb. Sitten jokin kolmioleipäpaketti auki RITS, RÄTS, ja eikun mässyttämään sitä kera banaanin: mässyn, mussun, mussun, mässyn. Lopuksi vielä jokin s*atanan energiajuomatölkki auki: KLIPS, KLAPS. Hörpötipötipötipötiörrh.
V*TTU!!
Vierailija kirjoitti:
Porkkanan tai omenan syönti kunnon
rouskutustyylillä saa mut raivon partaalle hetkessä.
Karkkipussin rapistelu, tekis mieli repiä se pussi kädestä ja tyhjentää kerralla omistajan syliin.
Nariseva puheääni, voiko jollain olla sellainen luonnostaan, tekeekö edes hyvää äänihuulille?
Ei tee. Poisopittavissa oleva äänentuottotapa. Tervetuloa vastaanotolle.
Tv. Puheterapeutti
Se kun joku naksauttelee sormiaan. Pieni ääni, mutta sairaan ärsyttävä.
Viritetyt romuautot, jotka ovat viritetty lähinnä pitämään meteliä. Menkää vankilaan ja pysykää siellä häpeämässä.
Huokailu ja puhina kyllä kuormittaa aivoja. Varsinkin jatkuva ja tarpeeton sellainen. Joka kerralla tulee tunne, että olenko nyt syyllinen johonkin.
Oman isän 72v) Tapa maiskuttaa ruokaa.....teki sitä jo, kun olin lapsi ja jatkaa edelleen. En kestä, edes sekuntiakaan!
Olen perunut jo vuosia yhteiset lounaat tai ainakin istumisen samaan pöytään esim. perhejuhlissa..
Pää hajoaa - mahdotonta kestää. Olen kai huono ihminen...
Hän on minulle tärkeä ihminen, rakastan häntä ja kaikkea hyvää mitä on saanut aikaiseksi ja auttanut myös perhettäni, mutta tuo maiskutus - - - - - järki lähtee.
Jääkiekkoselostus ja ottelun rasittava taustameteli 😖
Niko Saarisen ääni. Voiko enää homppelimaisempaa ininää olla! Ja toinen ääni joka käy hermoon on rakkien räksytys.