Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1044)
Tämän sanominen saa mut tuntemaan oloni vähän kamalaksi, mutta siis lasten lässytys. Sanotaanko sellaisten 3-6-vuotiaiden, etenkin kun ajattelevat olevansa söpöjä. Esim se Lotus Kostea WC-paperi mainos.
Kovat moottoreiden äänet, esim mopoissa, moottoripyörissä ja kevareissa. Sellainen yhtäkkinen repivä PRRRUUUMMM. Saakeli että risoo.
Narisevalla äänellä puhuminen, yleensä paskantärkeät ihmiset puhuvat silla tavalla, kai tahallaan.
Pentujen muka-hellyttävällä äänellä puhuminen, kun yrittävät ruinata jotain vanhemmiltaan. Jukolauta miten oksettavaa.
Kadulla teinien rumista autoista kuuluva "Jumps, jumps jumputijumps".
Ja siunatuksi lopuksi: Räp, räppääminen. Se EI ole musiikkia, se on niin saaaaatanan ärsyttävän kuuloista jupinaa ja tupinaa, lisäksi ne väli-öhkäisyt. "Ä, ö, ä, ä".
Tupakoitsijoiden oksennukseen asti yskiminen. ÖH-ÖHHÖHHÖHHÖH-ÖHHÖH-ÖHHYÄÄÄRGH!! Ja tämä tietysti alkaa parvekkeilla kello kuudelta aamulla, joka aamu. Tukehtuisivat jo hengiltä!
Pahvi!!! Siis esim. pahvilaatikon kasaamisesta lähtevä ääni, kun se pahvi hinkkautuu yhteen. Hyrrr. Karsein ääni ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on tää kiinalainen vanhus mun päässä, joka jankuttaa loputtomiin: "Vedä sun housut alas. Vedä sun housut alas."
Tämä :D Miksi kiinalainen???
Ei ehkä ärsyttävin, mutta kuvottavin ääni on se kun joulu hieroo silmiään ja niistä kuuluu semmonen inha mäiske ja nitinä. Hyi tulee oksennusta suuhun jo ajatuksesta!
Kauppojen kuulutukset. Niitä tulee niin usein ja niin kovaa. Ja aina samoja juttuja uudestaan ja uudestaan.
Kerrostalon ullakolla oleva huippuimuri jos asut heti sen alla yksiössä ja koneen meteli ujeltaa, kaikuu ja resonoi joissain kohtaa asuntoa. ouvvouvvouvvouuuu vouuuuu vouuuuu ouvvouvvou 😖
Omenan rouskuttamimen puhelimessa.
Kun mun mies pierasee yhteisen peiton alla
Mua raivostuttaa kerrostalossa pönttöön lorottelu. Hemmetin ärsytävää, kun naapurilla on usein jotain vieraita, jotka lorottelee. Onneksi vakiasukkaat taitaa osata hoitaa asiansa hiljaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mua raivostuttaa kerrostalossa pönttöön lorottelu. Hemmetin ärsytävää, kun naapurilla on usein jotain vieraita, jotka lorottelee. Onneksi vakiasukkaat taitaa osata hoitaa asiansa hiljaisemmin.
Ja toisena semmonen jatkuva kolistelu, mikä on joskus ollut naapureilla tapana. Siis puoli tuntia tai tunninkin sellasta toistuvaa kolinaa.
Vierailija kirjoitti:
Linja-autossa ruisleivän löyhkä ja karkkipussin rapistelu vituttaa joka kerta.
Tuoksu ja ääni on eri asia
Nuhaisen ihmisen tasainen rään vetäminen syvemmälle nenään, kun ei viititä hakea nenäliinaa!