Vettu että toi kärpänen piinaa mua
Kommentit (11)
Mulla kanssa. Jatkuvasti tulee polvelle, vaikka siinä ei mitään mähnää ole. Hain sisältää kärpäslätkän lopulta vaikka yök omalle iholle sen lätkäsis, ja sit se hävisi jonneki. Vitutti se niin paljon että olisin nyt halunnut liiskata.
Minusta on hauskaa, kun kärpänen juoksee iholla. Joskus kärpänen on seurannut minua huoneesta toiseen, onko ihon lämpötila jotenkin sopiva?
Mä kuljen myrkkysuihkepurkki toisessa kädessä ja jo pieni suihkaus riittää, ja yöunet ovat rauhalliset. Itikka on vielä inhottavampi.
Voi olla ihon lämpö, mut veikkaisin kumminkin hiilidioksidia.
Maalla, tuvassa oli niitä. Ilkeitä mulqeroita - tuntu, et ne jotenkin puri. Sai läiskiä koko ajan. Härkkivät kissaa ja koiraakin (kun ne olivat pentu-vaiheessa, tuvassa).
Oli kärpäspaperia, riippuivat aina katosta. Täynnä sitten niitä. Kauhee surina ja hytkytys, kun eivät päässeet siitä irti!! :)
Kävi antamassa sulle kakkapusun, kärpäset tykkää siitä.
Korkki pyssyt saatava takaisin. Niillä oli hyvä paukutella kärpäsiä kun irrotti narun että korkki lensikin. Vaikka kuolee se ilmapistoolilla tai kiväärilläkin ilman panosta.
Kisu on oikein taitava niiden kanssa, vaikka kärpäset on taitavia lentäjiä. Usein on saanut niitä ilmasta kiinni, jos menevät sen ympärille pyörimään.
Se kävi antaa sulle pusun. :D