Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Kynsien naksuttelu, kuulakärkikynän rääkkääminen jatkuvalla naksuttelulla ja pienen ipanan kitinä joka ei lakkaa nopeasti.
Tuo jatkuva naksuttelu. Kun joku muu tekee sitä, alkaa ärsyttää. Kuitenkin teen sitä itsekin. Mulla on ADHD niin en yksinkertaisesti pysty vaan istumaan ja kuuntelemaan, tai menee ihme venkoiluksi. Olen ratkaissut asian sukkia kutomalla puupuikoilla, ne ei edes kilise.
Mökkinaapurin aamusta yömyöhään jatkuva radionsoitto vie hulluuden partaalle. Mikä luonnonrauha?
Mikä teitä mielisairaita vaivaa? Miksi syömisen äänet, normaalit siis, ärsyttävät? Luuletteko, että teidän pureskellessa ruokaa ei kuuluisi mitään? Vai annatteko ruuan liueta suussanne?
Tuohan on opittua "inhoa", joten siitä suosittelen oppimaan pois.
"Elämisen äänet", jotka kuulostavat todella sairaalle. Ei pysty edes fiilistelemään mukana. :/
Pakastelokeron avaaminen. En voi sietää sitä ääntä
Vierailija kirjoitti:
Lasten huuto.
Mulla taas se, kun kähtävät ähisee akkunan alla.
Suomalainen musiikki tyylit humppa ja iskelmä.
Ei mikään muu.
Kyllä se on tuo naapurin teinin mopon pörinä. Ei jum*lauta miten kovasti kuuluu sisälle saakka.
Halla-Ahon nieleskelevä puhe ja Purran rakkimainen ääni ja puhe.
Kun veitsi tai haarukka kirskahtaa lautasta vasten.
Palovaroitin piippailee patterin loppumista keskellä yötä.
Atooppisen ihon raapiminen veitsellä.
Kuiskaaminen/supina varsinkin sellaisissa tilanteissa, joissa täytyisi olla hiljaa. Jostain syystä se raastaa korvia todella paljon. Sitten toinen on juomatölkin avausääni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kurkun selvittely äänet. Jatkuvasti yskitään ja köhitään. Yskäisi kerralla kunnolla ettei tarvis koko ajan: " köh köh".
Eli hyväksyt siis vain terveet ihmiset. Muuta sinne Utopiaasi!
Lasten kirkuminen YYYYÄÄÄYYYÄÄÄ Kuinka jotkut lapset ei osaa muulla tavoin leikkiäkään. Muut lapset puhuu, niin yksi vaan huutaa. Varmaan joku vamma
Maiskutus ja muut syönnin ja juomisen äänet, kovaääninen hengitys, ilmaisen Spotify'n tahallisesti ärsyttäväksi tehdyt mainokset, Marge Simpson'in ääni, naapurit ( varsinkin se, jolla on ilmeisesti painot ja pudottelee niitä lattialle), aterimien kalkattelu lautasella, KUORSAUS, paperin rapistelu leffa teatterissa, röyhtäily ja muu ääntely, kuten liman vetäminen nieluun, tuunatut mopot, aamuisin lokkien kirkuminen, joiden henkilöiden naurutyyli...