Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle

Vierailija
20.06.2017 |

Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.

Kommentit (1044)

Vierailija
21/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöauton tuloääni. Pomppaan palliltani, kun kerrostalojen välissä yhtäkkiä kajahtaa kovaääninen pipipiii-oksetustunnari. Se on melusaastetta. Autolla ei edes kukaan käy. Siksi kuski soitattaa sitä samperin tunnaria joskus pariin kolmeen kertaan. Hälytysajoneuvot pitäköön piipaa-äänensä ja jäätelöauto voi jäädä varikolle tai vaieta.

Ja miksi sen pitää kiertää vielä joskus yhdeksän jälkeen illalla huutamassa?

Vierailija
22/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Styroksi on kyllä tosi paha itelle! En voi melkein edes koskea sitä. Toinen mikä aiheuttaa niskavillojen pystyyn nousemisen on talvella lumella inhottavasti natisevat korkokengät ja kävelysauvat, ei siis peruskenkien narskuminen lunta vasten, vaan nimenomaan metallinen kitinä, hyi!

Vierailija
24/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahan ääni.

Vierailija
25/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittaviksi(!) tarkoitetuissa kuiskausvideoissa (ASMR) se, kun puhujan sylki lätsähtelee suussa. Ja muutenkin jos jossain ohjelmassa ihmisen puhuessa tulee sellainen sylkiääni, mutta kuiskaillessa se oikein korostuu.

Jos tiedät tuollaisen videon ilman sylkiääniä, niin linkkaa toki, ehkä pystyn sitten kuuntelemaan ja nauttimaan videon rauhoittavasta vaikutuksesta...

Vierailija
26/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöauton tuloääni. Pomppaan palliltani, kun kerrostalojen välissä yhtäkkiä kajahtaa kovaääninen pipipiii-oksetustunnari. Se on melusaastetta. Autolla ei edes kukaan käy. Siksi kuski soitattaa sitä samperin tunnaria joskus pariin kolmeen kertaan. Hälytysajoneuvot pitäköön piipaa-äänensä ja jäätelöauto voi jäädä varikolle tai vaieta.

Ja miksi sen pitää kiertää vielä joskus yhdeksän jälkeen illalla huutamassa?

Sitä voi kysyä jätskiautolta ja kertoa mielipiteensä hermoja raastavasta tunnusäänestä:

http://www.jatskiauto.com/yhteystiedot

Vierailija
27/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus, räkiminen kadulle (tamperelainen tapa. Ensin kurlataan ja sitten syljetään sellainen järkyttää klimppi mahd äänekkäästi kadulle), yläkerran naapurin tömistely, hissin klonksutus, autojen pärinä, liian kovaääninen musa ruokaravintoloissa yms.

Vierailija
28/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naukuvat ja narisevat naisten puheäänet. Typerykset salilla, jotka puhuvat soopaa. Falsetissa puhuvat miehet. Murrosikäiseltä kuulostavat naiset.

Vierailija
29/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastarenkaiden ropina kesällä asvaltilla. Inhottava ääni, ja ajatus siitä, miten ne oikein rouhivat tien pinnasta pienhiukkasia.

Vierailija
30/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti äpärien huuto, itku ja kiljunta. Pahinta on kun se tapahtuu lentokoneessa, autossa tai linja-autossa jossa sitä ei pääse pakoon.

Vierailija
31/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Styroksi on kyllä tosi paha itelle! En voi melkein edes koskea sitä. Toinen mikä aiheuttaa niskavillojen pystyyn nousemisen on talvella lumella inhottavasti natisevat korkokengät ja kävelysauvat, ei siis peruskenkien narskuminen lunta vasten, vaan nimenomaan metallinen kitinä, hyi!

Styroksi tuli kanssa heti mieleen, menee kylmät väreet pelkästä ajatulsesta... Hyi.

Vierailija
32/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittaviksi(!) tarkoitetuissa kuiskausvideoissa (ASMR) se, kun puhujan sylki lätsähtelee suussa. Ja muutenkin jos jossain ohjelmassa ihmisen puhuessa tulee sellainen sylkiääni, mutta kuiskaillessa se oikein korostuu.

Jos tiedät tuollaisen videon ilman sylkiääniä, niin linkkaa toki, ehkä pystyn sitten kuuntelemaan ja nauttimaan videon rauhoittavasta vaikutuksesta...

Mä kans ahdistun niistä trendivideoista. Se kuiskiminen on tosi painostavaa. Siitä tulee tunne, että joku ventovieras tulee mun reviirille. Itse myös kuulen, kun sylki valuu ja roiskuu.

Vierailija
33/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaslumen narskuminen kävellessä.

Vierailija
34/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilojen kaatumisesta aiheutuva ääni on ärsyttävä. Kai se johtuu keilojen materiaalista; se kolina ei olisi ärsyttävä, jos siinä ei olisi tiettyä sävyä.

Vierailija
35/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisen kissan maukuminen. Meinaan just nyt tulla hulluks. Melua monta tuntia putkeen.

Vierailija
36/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eokuvissa hirveän läheltä äänitetty suutelemisen ääni. Se maiskutus.

Vierailija
37/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi asrm-videot aiheuttavat mulle jotenkin ihan päinvastaisen olon kuin niiden olisi tarkoitus. Melkein mieluummin kuuntelisi jotain liidun kirskutusta taulua vasten.

Viime päivinä pinnalla on ollut myös kesäyönä jostain kantautuva musiikin jumputus. Sillä tavalla, että basso kuuluu, mutta ei oikeastaan juuri mitään muuta, ja ääni on juuri sen verran kova, että unta ei enää uudestaan saa.

Vierailija
38/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on tää kiinalainen vanhus mun päässä, joka jankuttaa loputtomiin: "Vedä sun housut alas. Vedä sun housut alas."

Vierailija
39/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä poran ääni; saa kylmät väreet aina.

Vierailija
40/1044 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen käkätys. Oikein kovaan ääneen nauraminen, jos haluavat että mies huomaisi että hei oon hauska, mullahan on tälleen hassu naurukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme