Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perustein saa Visa luotolle korotusta?

Vierailija
20.06.2017 |

Hain korotusta ja odottelen päätöstä ...

Kauankohan siinä menee?

Kyseessä S-pankki ja netin kautta tein hakemuksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen saa tehtyä, yritin etsiä pankin sivulta. Mulla on pienin mahdollinen, mutta nyt taas tää lentosotku muistutti, että kannattaa tämmöiset maksaa Visalla.

Vierailija
2/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat luottotiedot ja takaisinmaksuun riittävät säännölliset tulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein netissä OP:ssä, löytyi kun laittoi hakukenttään "luottorajan korotus". Hakemus meni läpi samantien ja minulle tuli heti ilmoitus, että luottorajasi korotus onnistui (korotin 2000 eurosta 5000 euroon) ja että korotettu luottoraja on samantien voimassa. Tietyt kysymykset siinä tietty on, palkkatulot, pääomatulot, lainat, osuus lainoista jne.

Vierailija
4/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein netissä OP:ssä, löytyi kun laittoi hakukenttään "luottorajan korotus". Hakemus meni läpi samantien ja minulle tuli heti ilmoitus, että luottorajasi korotus onnistui (korotin 2000 eurosta 5000 euroon) ja että korotettu luottoraja on samantien voimassa. Tietyt kysymykset siinä tietty on, palkkatulot, pääomatulot, lainat, osuus lainoista jne.

Sama juttu s-pankilla, korotin 3500-> 5000€ ja vastailin tulo ja lainakysymyksiin. Löytyy kohdasta K niin kuin kortti ja luottorajan korotus. Päätös ei näy heti, vajaassa viikossa nousi.

Vierailija
5/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen saa tehtyä, yritin etsiä pankin sivulta. Mulla on pienin mahdollinen, mutta nyt taas tää lentosotku muistutti, että kannattaa tämmöiset maksaa Visalla.

En löytänyt mobiilissa luottorajan korotus - kohtaa, mutta sit varsinaisilla nettisivuilla löytyi helposti.

Ap