Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä ne Siniset miehet edustavat siellä hallituksessa, itseäänkö?

Vierailija
20.06.2017 |

Eihän niiden puolueella ole yhtään kannattajaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hommalaiset pyörii vauva.fi sivustolla?

En tiedä, eikä ole väliä kuka kirjoittaa, jos osaa kirjoittaa hyvin ja pitäytyä otsikon aiheesta. Jos haluat keskustella kysymyksestäsi, kannattaa avata oma keskusteluketju, aihe on silloin vapaa.

Vierailija
22/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä perustaa puolueen ja houkutella loikkareita siirtymään mun puolueeseen, ja sit mulla olis hallituskelpoinen ryhmä ilman vaaleja? 

ST ei ole saanut kansalta mandaattia vaaleissa sen ohjelmalle, linjalle tms ja silti se on hallituksessa. Ottamatta tässä kantaa PS:n linjaan oletan että ST:n ohjelma on erilainen.

Vaalit pitäisi pitää.

Miksi heidän linjansa olisi muuttunut? Halla-Ahon kelpaamattomuuden hallitukseen ei ole sanottu johtuvan poliittisesta linjasta vaan uskottavuudesta (sen suhteen että hallitus voi pysyä toiminta kykyisenä). Smurffien uskottavuus äänestäjien kannalta taas mitataan vasta oikeastaan seuraavissa vaaleissa.

Miten heidän linja ei ole muuttunut? Nyt Soini lähti vahvistamaan niitä valtarakenteita joiden takia Soini jätti ensimmäisellä kaudella yrittämättä vastuunkantoa. Kaikki pohja silloisista hallitusneuvotteluista kieltäytymiselle meni.

Ja jos normaalissa päiväjärjestyksessä mennään, kunnioitetaan vaalitulosta. Nyt muut puolueet sanelivat toiselle puolueelle puolueen ylimmästä päättävästä elimestä välittämättä kuinka heidän pitää ratkaista asia sisäisesti. Ei mennyt asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Venäjän pienet siniset miehet. Paitsi että eivät ole niin kovin pieniä :D

Vierailija
24/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä perustaa puolueen ja houkutella loikkareita siirtymään mun puolueeseen, ja sit mulla olis hallituskelpoinen ryhmä ilman vaaleja? 

ST ei ole saanut kansalta mandaattia vaaleissa sen ohjelmalle, linjalle tms ja silti se on hallituksessa. Ottamatta tässä kantaa PS:n linjaan oletan että ST:n ohjelma on erilainen.

Vaalit pitäisi pitää.

Miksi heidän linjansa olisi muuttunut? Halla-Ahon kelpaamattomuuden hallitukseen ei ole sanottu johtuvan poliittisesta linjasta vaan uskottavuudesta (sen suhteen että hallitus voi pysyä toiminta kykyisenä). Smurffien uskottavuus äänestäjien kannalta taas mitataan vasta oikeastaan seuraavissa vaaleissa.

Miten heidän linja ei ole muuttunut? Nyt Soini lähti vahvistamaan niitä valtarakenteita joiden takia Soini jätti ensimmäisellä kaudella yrittämättä vastuunkantoa. Kaikki pohja silloisista hallitusneuvotteluista kieltäytymiselle meni.

Ja jos normaalissa päiväjärjestyksessä mennään, kunnioitetaan vaalitulosta. Nyt muut puolueet sanelivat toiselle puolueelle puolueen ylimmästä päättävästä elimestä välittämättä kuinka heidän pitää ratkaista asia sisäisesti. Ei mennyt asiallisesti.

Tottakai Soinin ST:n linja on eri kuin Soinin PS:n. Eihän kok ja kesk olisi muuten kelpuuttanut heitä hallitukseen. Tarkoitus on lisätä EU-yhdentymistä, jota ST tukee mutta Soinin PS vastusti. Tilanne on se, ettei ST:n linjalle ole vaaleissa annettua kansan tukea ja siksi vaalit tulee pitää. Tässä en ota kantaa linjojen puolesta tai vastaan.

Vierailija
25/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalit pitäisi pitää.

Sillä meneekö ratkaisut jonkun ryhmittymän mielestä asiallisesti vai ei on loppujen lopuksi hyvin vähän merkitystä poliittiselle uskottavuudelle. Persujen poliittinen uskottavuus muiden puolueiden kannalta perustui Soinin tapaa tehdä politiikkaa sitä uskottavuutta Halla-aholaisilla ei ole ja vähän vaikea uskoa että sitä tuleekaan.

Vierailija
26/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalit pitäisi pitää.

Linja eroja on jokaisen puolueen sisällä. Eikä halla-aholaisten ja Soinin kannattajien linja tähänkään saakka ole ollut sama. Se on totta että nämä nykyiset ST:n edustajat ovat hyväksyneet puolueessa myös halla-aholaisen politiikan muut puolueet ei oikein sitä ole sulattaneet tähänkään asti.

Vierailija
27/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ymmärrettävää että halusivat hylätä rasistit.

Vierailija
28/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, ainakin Jussi Niinistö on livenä todella pitkä.

Vierailija
29/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hommalaiset pyörii vauva.fi sivustolla?

Miksi hommalaiset pyörivät Sininen tulevaisuus-puolueessa? Simon Elo ja Maria Lohela ovat kirjoittaneet ahkerasti hommaforumilla. Kunnon takinkääntäjät.

Vierailija
30/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla voi ajatella että jämäpersut eivät edusta äänestäjien tahtoa, kuitenkin suurin osa perussuomalaisia äänestäneistä on isänmaallisia ja vihaa rasisteja. Nyt kun epäisänmaalliset äärirasistit ottivat vallan puolueessa niin se on selkeän suomalaisvastainen puolue.

Vierailija
31/31 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Niinistö ei pitänyt pienten vihreiden miestenkään rantautumista kovin vakavana uhkana. Enkä usko pienistä kotimaisista sinisistäkään olevan seuraavien vaalien jälkeen kenellekään minkäänlaista uhkaa.

Tällä hetkellä uhka on kuitenkin aivan selvä, kun tasapaino hallituksessa on mennyt. Alkoholilain muutos on hyvä osoitus siitä. Samalla tavalla nyt vedetään läpi muutkin muutokset, joita persut yhtenäisenä tai yhdessä vähemmän porvarillisten kepulaisten kanssa sai jarrutettua.

Asiat on helppo järjestellä tasaisesti niin, ettei hallituspuolueissa kukaan kunnolla ota tilannetta itseensä ja rintama säilyy.

Ne asiat, joiden ministeriö smurffeilla on hoituu ehkä ministerin kannan mukaan. Paljonkohan hallituspaikkojen lisäyksessä jo varauduttiin persujen puoluekentän muuttuneeseen tilanteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä