Minkä ikäisiksi järjestätte sukulais synttäreitä?
Meillä jo teinit lapset. Serkut järjestää joka vuosi edelleen sukulais synttärit ja saavat rahaa ja lahjoja mikä ihan Ok. Itse en vaan jaksaisi enää järjestää, en ole juhlija tyyppi mutta sitten lapseni jäävät ilman lahjoja. Mietin onko hassua että serkuilla joka vuosi synttärit ja meillä ei enää olisi?
Kommentit (7)
Mä tykkään kyllä järkätä ja suunnitella vaikka stressaankin niistä. En vain ole kovin sosiaalinen emäntä. :(
Ap
Jos lapsi haluaa juhlat, niin pidetään. Toki jostain noin kymmenvuotiaista on meillä itse leiponeet osan tarjoiluista. Toistaiseksi on halunneet juhlansa, 16v, 14v ja 11v.
Meidän suvussa juhlitan 12-vuotiaaksi asti niin että on enemmän väkeä. Sen jälkeen lähinnä vain isovanhemmat paikalla.
Meillä 13 v poika ei enää halunnut sukujuhlia ja sanoi että kavereilla ei ole vuosiin ollut. Isovanhempia näkee paljon kun asuvat ihan lähellä. Täytyy myöntää että ison serkussarjan synttärit ovat vähän rasite kun niitä niin usein, tulee manailtua että onko jokaisia synttäreitä pakko viettää sukuporukalla. Rippijuhlat, yo juhlat, kummilasten juhlat, aina vaan juhlia.Varsinkin kun teini vaan kourasee rahat eikä mitään puhu.
Niin kauan kun lapsi suostuu :). Juhliminen on kivaa.