Voiko penis olla liian suuri?
Näin keskiverto peniksen (22/5 cm) omistajana olen paljon miettinyt millaista olisi omistaa suuri penis? Ja tuleeko jossain vaiheessa koossakin raja vastaan?? Ainakin kaikki minun tapaamani naiset ovat sitä mieltä, että mitä isompi sitä parempi. Voiko penis kuitenkin olla liian suuri vai onko isompi tosiaan aina parempi?
Kommentit (11)
Hm, ajattelisin, että mitä isompi sen parempi, mutta iso kalu on rauhallisen miehen peli niinkuin isokuutioinen moottoripyöräkin. Kokemukseni mukaan melkein minkäkokoisella kalulla tahansa pärjää hyvin, jos on ystävällinen, hellä ja rauhallinen ja haluaa seksiä kumppaninsa kanssa. Ei tainnut tulla uutta tietoa.
Uskoisin että ei voi olla liian suuri. Ainakin minä olen saanut yleensä sitä suuremman nautinnon mitä isompi penis miehellä on ollut. Toki jopa alle 20 senttiselläkin voi antaa onnistua, mutta sitten pitää olla todella taitava! Iso penis, yli 25/6 cm, tuntuu aina hyvältä, oli sen kantaja sitten taitava tai ei!
On taas realistiset keskiverrot. Hohhoijaa.
Vastaus on: Liian suurta ei voi olla. The bigger, the better
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että ei voi olla liian suuri. Ainakin minä olen saanut yleensä sitä suuremman nautinnon mitä isompi penis miehellä on ollut. Toki jopa alle 20 senttiselläkin voi antaa onnistua, mutta sitten pitää olla todella taitava! Iso penis, yli 25/6 cm, tuntuu aina hyvältä, oli sen kantaja sitten taitava tai ei!
tai jopa alle 20 senttisellä :D kuules ny mamma, avomaankurkku ja patonki ei ole peniksiä.
Ei voi, mutta nainen voi olla liian pieni.
Tämäkään ei ole oikeasti mikään ongelma. Joko nainen opettelee nauttimaan isosta tai sitten nainen vaihtoon. Seuran löytäminen ei ole meille mahtimeloille ollut koskaan vaikeaa. Linnut laulaa, aurinko paistaa ja valtakunnansauva pamputtaa.
Pikkupojat taas luulee, että emätin on pohjaton kaivo.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojat taas luulee, että emätin on pohjaton kaivo.
Isot pojat tietää että on.
Kyllä voi! Kerran tapasin tumman miehen, jolla oli 30 cm pitkä ja 8 cm paksu. Ei meinannut tulla seksistä mitään, koska oli niin vaikea saada kalu sisään! Paras on 25 cm pitkä ja 6 cm paksu. Se mahtuu hyvin sisälle ja täyttää mukavasti :)
Paskat sulla mitään isoa kalua ole sinun mittasi ovat varmaankin 11ja 2.5