Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyvanhemmuus on helv"ttiä. Ruutuajan kyttääminen,Wilma viestien tykitys.. veikkaan että omilla vanhemmilla oli 80luvulla helpompaa

Vierailija
24.01.2024 |

Nimim. Järki lähtee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykitä takain. Kysele opelta kaikenlaisia pikku yksityiskohtia. Hukuta se työhön!

Vierailija
2/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kasarilla paljon kotona notkuttu edes. Vanhempien ei tarvinnut tehdä koulunkaan eteen muuta kuin allekirjoittaa joskus kokeita ja satunnaisesti poissaololappu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykitä takain. Kysele opelta kaikenlaisia pikku yksityiskohtia. Hukuta se työhön!

Luuletko että opet kiusallaan noita viestejä laittaa? Niiden täytyy laittaa, ei se mieluista ole heillekään. 

Vierailija
4/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisaalta ennen osattiin pelata arkijärjellä ja huomioitiin kohtuus kaikessa. Täydellisyyttä ei tarvinnut tavoitella, kun ainakaan minä en ole vielä virheetöntä yli-ihmistä tavannut. Miksi sitä ruutuaikaa pitää kytätä?

Vierailija
5/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kypsä kun joka toinen kuukausi pitäisi olla järjestämässä jotain rahankeruujuttuja. Ei niihin ole pakko osallistua, mutta painostus on ahdistavaa.

Vierailija
6/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että opet kiusallaan noita viestejä laittaa? Niiden täytyy laittaa, ei se mieluista ole heillekään. 

Kyllä se kiusallaan sen tekee: "Kynä putosi lattialle kesken tunnin."

Silloin kannattaa kysyä oliko lyijykynä vai kuulakärkikynä. Jos kuulakärkikynä, niin oliko sinistä vai punaista mustetta kynässä.

Vierailija
7/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen myös. Haluaisin 80-luvun takaisin! Silloin maailma ei ollut vielä näin hullu.

Vierailija
8/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lisäksi Daisy eli päiväkodin Wilma.

Sitten kun molemmista tulee viestiä että huomenna pitää olla mukana tyhjiä munakennoja,sukset,avaruuskypärä ja shetlanninponi. Siinä sitten töiden jälkeen koetat selvittää mistä saat seuraavaksi aamuksi tyhjiä munakennoja.

Ja sitten vielä ne älyttömöt,turhat valitukset! "Veeti söi purkkaa tunnilla". Valitanko minä teille jos se kertoo pieruvitsejä ruokapöydässä?

Vierailija
9/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luku takaisin! Sopii mullekin paremmin kuin hyvin.

Vierailija
10/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luku takaisin! Sopii mullekin paremmin kuin hyvin.

Ruutuvihkoset takaisin!