Mink´maalaisten miesten kanssa olet rakastellut...
Kommentit (46)
Horoperse! Indeed... No oishan se kumma ellen niiden 10 vuoden aikana jolloin asuin Suomen ulkopuolella olisi miehiä harrastanut.. Ai niin... tää 23 on varmaan taas joku käpykylämamma, joka " tietää" ettei suomen ulkopuolella ole elämää, ei varsinkaan " puhdasta" sellasta! Kannattaa oikeesti käydä niitä ruotsinristeilyjä kauempana ;)
Missä näin monta av-mammaa on brasilialaisia miehiä tavannut? t. se jonka paras oli se Hugh Grant
... ikinä ei ole mitään tauteja ollut.. vaikka olin nuorempana melko villi.. ehkäisystä tuli aina huolehdittua
Vierailija:
Horoperse! Indeed... No oishan se kumma ellen niiden 10 vuoden aikana jolloin asuin Suomen ulkopuolella olisi miehiä harrastanut.. Ai niin... tää 23 on varmaan taas joku käpykylämamma, joka " tietää" ettei suomen ulkopuolella ole elämää, ei varsinkaan " puhdasta" sellasta! Kannattaa oikeesti käydä niitä ruotsinristeilyjä kauempana ;)
siis : suomi, ruotsi, viro, Portugali, Malta
tuo ruotsalainen oli tosi hyvä! virolainen myös kohtuullinen:)
mutta etelän pikkukikkelit yök yök
nigeria, kenia, somalia, kanada
paras vika
Ihan vaan leikkimielinen galluppi, ei siis ole mikään tarkoitus väittää, että sänkytaidot kansalaisuudesta kiinni :)
eli olen kyllä käynyt. viimeksi käytiin vuosi sitten. Kuuluu työnkuvaamme ;) Eli ei sinun tarvitse minusta huolestua...;)
Vierailija:
eli olen kyllä käynyt. viimeksi käytiin vuosi sitten. Kuuluu työnkuvaamme ;) Eli ei sinun tarvitse minusta huolestua...;)
ukrainalaisen, britin, vietnamilaisen ja usa:laisen kanssa. Viimeinen paras. =)
oli hyvä...ja karvaset sellaset..Oma suosikki kaiken jälkeen suomi, koska nykynen mies on paras. Vaikka senegalilaisen antama suuseksi oli taivaasta (oli muslimi ja ympärileikattu ja pirun hyvä)
paras? vaikea sanoa,surkeita kaikki paitsi suomalaiset.
Olipa hyvä veto! Aikuisten oikeesti... *hihittää vieläkin* Mutta juu.. Olen ihan ammattilainen TERVEYDENHOITOALALLA :)
haittaa ;)). Ja hirveen isot pallit!!!
suomalainen,ruotsalainen,kreikkalainen,turkkilainen,marokkolainen.
ja turkkilainen oli paras.
Vierailija: