Mink´maalaisten miesten kanssa olet rakastellut...
Kommentit (46)
sellasta en oo kokeillut enkä oo kuullut..Eikö nekin oo ympärileikattu tietysti
tsekki ja ruotsi huonoja. suomalainen nykyinen ehdottomasti paras ;)
" Tunisialainen, espanjalainen, marokkolainen, turkkilainen, ruotsalainen& ranskalainen"
En, koska suomessa ei ole hiviä niin paljon kuin noissa em. maissa.
Vierailija:
Olisitko kysynyt tätä jos kaikki nuo miehet olisivat suomalaisia"
Hei rouva skinhead! Itse asiassa Suomessa on suurempi HIV-prosentti kun edellämainituissa maissa. Ainakin Tunisiassa, Turkissa ja Marokossa on monin verroin vähemmän HIV:iä kuin Suomessa.
minua kuvottaa kuva suomalaisesta pikkumunakalkkilaivankapteenista nyhväämässä päälläni!!! YÖKS YÖKS!!
Vierailija:
Tunisialainen, espanjalainen, marokkolainen, turkkilainen, ruotsalainen& ranskalainen.. Marokkolainen ehdottomasti paras (mieheni nykyään) huonoin.. ehkä toi espanjalainen.. oltiin tosi nuoria ja todella kännissä:D
Olisitko kysynyt tätä jos kaikki nuo miehet olisivat suomalaisia?
Paljon parempia olivat nuo kaikki kuin yksikään suomalainen on ollut.
Suomalainen, kreikkalainen ja virolainen. Suomalainen PARAS
Vierailija:
Olisitko kysynyt tätä jos kaikki nuo miehet olisivat suomalaisia?
Pitäähän sitä vastata, vaikken täysin uskokaan, että sänkytaidot täysin kulttuurijohdannaisia ovat...!
Suomalaisia, irlantisia, britti. Mulla on mennyt niin onnellisesti elämässä, että aina seuraava on edellistä parempi sängyssä. Viimeisin, tuo britti, on siis tähänastisista paras. Hän tietysti ensin ehkä vähän häkeltyi aluksi mun avoimuutta ja leikkimielisyyttä (suomalaista tyyliä?), hän itse kun oli enempi sellainen Hugh Grant-tyyppinen epävarmahko herrasmies, mutta vaatteet kun saatiin pois, hän lähti avoimelle linjalle ja sai pian jutun juonesta kiinni ja oli kyllä tosi hyvä rakastaja! Hän oli nautinnonhaluinen, kekseliäs, spontaani ja suostuvainen ;-) Erityisesti hän pani painoa sille, että minä nautin. Ja kyllähän minä nautinkin. Hih, ja kuulemma minä olin myös hänen parhaansa. Uskon...
vaan rynkyttää ja etsii vaan omaa tyydytystä isolla munalla, yök
Suomalaisten lisäksi Ruotsista, Norjasta, Briteistä, Australiasta, Brasiliasta ja Espanjasta. Oma, suomalainen, rulettaa.
en tiiä oonko mä ihan viisas kun vastaan mutta menköön: usa, italia, saksa, espanja, marokko, brasilia, kanada, togo, kenia, sveitsi, algeria, ruotsi, islanti, suomi...
ja brassi oli paras
Kuuluu terveydenhuoltoon, kuten hammastarkastukset.
Viro oli ehdottomasti paras!!!
Huonoin eräs suomalainen.