Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luunappi nostamassa taas suosiotaan nuorissa perheissä

Vierailija
20.06.2017 |

Mitä olen FB:ssa seurannut ja monien perheiden kanssa jutellut, luunappi on käytössä ja hyvä niin. Jokainen tietää ettei kyse ole satuttamisesta, vaan todella hyvästä apukeinosta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jos ei rajoja kunnioita, seuraa luunappi. Täysin oikein.

Vierailija
2/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaaksi saakka imettäminen aiheuttaa lapselle todella pahoja emotionaalisia häiriöitä, luunappi ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mielelläni jakelen napsuja kaikille lapsiaan pahoinpiteleville idareille jotka vain räpläävät tekniikan ihmelaitteitaan.

Kysehän ei ole satuttamisesta, vaan todella hyvästä apukeinosta:)

Vierailija
4/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mielelläni jakelen napsuja kaikille lapsiaan pahoinpiteleville idareille jotka vain räpläävät tekniikan ihmelaitteitaan.

Kysehän ei ole satuttamisesta, vaan todella hyvästä apukeinosta:)

Sinulle pitäisi myös antaa kunnon nappi, noin typerästä viestistä. Hyvä apukeino, olisi sinulle hyötyä.

Vierailija
5/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan luunappeja esim julkisissa kulkuvälineissä lapsille poistuessani ovesta. Lapset saavat ansaitsemansa opetuksen ja minä häivyn väkijoukkoon.

Vierailija
6/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan luunappeja esim julkisissa kulkuvälineissä lapsille poistuessani ovesta. Lapset saavat ansaitsemansa opetuksen ja minä häivyn väkijoukkoon.

Toivottavasti ei tavata, kun tätä teet. Siinä et väkijoukkoon ehdi häipyä. 

Vierailija
7/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös arvon tulevat huostavanhemmat, että napsuttelut ja läpsyttelyt nyt vaan on laittomia "kasvatuskeinoja"?

Suosittelen juttutuokiota ammattiauttajien kanssa, jos perhe- elämä noin kujalla.

Vierailija
8/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kasvatusväkivalta lapsia kohtaan on jatkuvasti vähentynyt. Ap:n piireissä ehkä ollaan paljon tavanomaista väkivaltaisempia?

Vierailija
9/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekös arvon tulevat huostavanhemmat, että napsuttelut ja läpsyttelyt nyt vaan on laittomia "kasvatuskeinoja"?

Suosittelen juttutuokiota ammattiauttajien kanssa, jos perhe- elämä noin kujalla.

Tämä oli varsin hyvä kommentti.

Vierailija
10/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa kasvatusväkivalta lapsia kohtaan on jatkuvasti vähentynyt. Ap:n piireissä ehkä ollaan paljon tavanomaista väkivaltaisempia?

Picture this: "nyt pentu helvettiin siitä, äitillä on nyt tärkeä selfien-otto menossa". "Eikö se huuto lopu, vastahan aamulla sait ruokaa..."

Hmm.

Vierailija
11/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti ei! Ja tuskin sitä ainakaan kukaan kehtaa myöntää. Hävetähän sitä sietää. Itse olen todella uupuneena napannut villiä poikaani kevyesti takakiehkurasta. Ja kaduttaa syvästi, en ole voinut antaa itselleni anteeksi. Ihan hirveä teko. En tajua miten joku voi vuodesta toiseen esim lyödä lapsiaan? Eikö se sitäpaitsi jo kerro siitä että väkivalta ei toimi, jos samaa pitää toistaa useasti???!

Vierailija
12/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai valehtelu omista asioistan on entista tarkeampaa.

Kerroin suomen omituisista lastensuojelulaista niin Itavallassa kuin Englannissakin. Vanhemmat eivat ymmartaneet ollenkaan mita tuollaisella yritetaan tavoitella. 

Fyysinen kuritus ei ole sama kuin pahoinpitely.

Vierailija
13/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai valehtelu omista asioistan on entista tarkeampaa.

Kerroin suomen omituisista lastensuojelulaista niin Itavallassa kuin Englannissakin. Vanhemmat eivat ymmartaneet ollenkaan mita tuollaisella yritetaan tavoitella. 

Fyysinen kuritus ei ole sama kuin pahoinpitely.

Ok. Kun lapsi saatuaan napsun itkaisee, ei häneen sattunut eikä luottamusta rikottu.

Kun tuntematon/tuttu hieman kurittaa sinua, tapahtuipa se nyt sitten kodissasi tai nakkikiskalla, niin ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi