Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin työkaverin jatkuva äänekäs nauru tekee hulluksi :(

Vierailija
20.06.2017 |

Meillä ei ole edes avokonttori, mutta niin pienet tilat että kaikki kuuluu joka paikkaan. Muutama työkaveri on erityisen hyvää pataa keskenään, ja aina kun ovat koolla (eli lähes päivittäin), käynnissä on juttelu ja hassuttelu, jota säestää äänekäs nauru. Yksi naisista on tyyppinäkin sellainen, että hän kertoo kaiken sanomansa nauraen, vaikkei asiassa oikein olisi mitään hauskaakaan. Yritän keskittyä töihin ja mm. olen paljon puhelimessa, ja olen seota kun joudun kuuntelemaan jatkuvaa kimakkaa naurua. :(

Tyypit ovat ihan mukavia, kyse ei ole siitä, mutta minua jatkuva hohotuksen kuunteleminen häiritsee. Tottakai on hienoa jos ihmisillä ja etenkin työpaikoilla on mukavaa, mutta kun nauru on oikeasti _ihan_ jatkuvaa. En tiedä mitä voisi tehdä leimautumatta ankeaksi tylsimykseksi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on vain todella epämiellyttävä, hirnuva ja ruma nauru. Eivät he välttämättä voi sille mitään, vaikka ääni on yhtä ällö kuin äänekkäässä, pitkässä pierussa, tosin ilman hajuhaittoja. Eivätkä välttämättä myöskään tajua, että se nauru saa toisten verenpaineen pilviin rumuudellaan.

Vierailija
22/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillakin on aikaa räkyttää työpäivän aikana toisen työhuoneessa. Kahvitauko ja yhteiset luovuuden kukkaset ovat eri asia, porukalla nauretaan, yleensä omille mokille.

Jos asiakaspalvelua, hyvin herkästi joku luulee, että hänelle nauretaan. Jos yksityinen firma, mielummin menee toiseen yritykseen, jossa hyvä hiljainen meininki.

Äänekkäästi nauraminen tavallisia asioita kerrottaessa on kyllä vähän sairasta. Muistan kun isäni kertoi lääkäristä, joka vanhoina aikoina oli sanonut vastanotolla, että 'naurua ei voi parantaa, mutta itkun voi'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla niin nyrpeä? Itse paljon mieluummin kuuntelen iloista naurua kuin katson jotai happamia mammoja jotka naama norsunvitulla valittavat kaikesta. Jos asia häiritsee niin siitä voi mainita ihan niille työkavereillekin eikä heti mennä pomolle vasikoimaan:D

Vierailija
24/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla niin nyrpeä? Itse paljon mieluummin kuuntelen iloista naurua kuin katson jotai happamia mammoja jotka naama norsunvitulla valittavat kaikesta. Jos asia häiritsee niin siitä voi mainita ihan niille työkavereillekin eikä heti mennä pomolle vasikoimaan:D

Häirikkötyökaveri bongattu!

Vierailija
25/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tyhjännauraminen kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi. Epävarma höhöttäjä ja huomioh*oraaja, katsokaa minua katsokaa kaikki!1

Vierailija
26/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todellakin tyypiltä, jolle ihan mielellään antaisi palautetta ja tietäisi, että se ymmärretään. not..

Vierailija
27/39 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä kerran, että en ole yhtään naama norsunveellä. Nämä ihmiset ovat ihan mukavia, usein juttelen ja jopa nauran heidän kanssaan ruoka- tai kahvitauolla tai muulloinkin. Nyt tosin olen alkanut hieman vältellä sitä, koska en vaan kestä sitä kaakatusta enää tauoillakin. On todella vaikea keskittyä työntekoon kun taustalla kuuluu jatkuva naurunremakka. En ole missään törmännyt vastaavaan. Ap

Vierailija
28/39 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdetaanko me Ap olla samassa työpaikassa? Kaksi hyvää pataa olevaa daamia, toisella poikkeuksellisen kovaääninen nauru joka räjähtää jokaisen lauseen loppuun? Pitävät keskenään jatkuvaa showta, ja varsinkin kun miespuolisia työkavereita on paikalla, on meno täyttä teatteria, ja volyymit nousee entisestään. Työrauhasta ei puhettakaan, joskus työpäivä on enemmän oheistoimintaa mitä varsinaista työtä.

Vesikidutuskin alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta tuon jatkuvan räkätyksen sijaan.

Vierailija
29/39 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Keski-Euroopan juniin! On yhtä tuskaa matkustaa junalla tuntikausia, kun AINA vaunuosastossa on joku räkätysporukka huutonauramassa ja puhumassa megavolyymilla. Nämä räkättäjät pesiytyvät myös hiljaisuus-vaunuihin (joita on aina pitkänmatkan junissa), eikä kukaan tee mitään... :(

Vierailija
30/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meillä nyt tällainen riesa toimistolla! Aivan uskomaton tapaus. En tiedä onko esitystä vai oikeastiko ihmisellä ei ole mitään itsekontrollia. Siinä vaiheessa kun muut jo lopettavat nauramisen vitsille, tämä jatkaa vielä minuuttitolkulla ulvomista suoraa huutoa. Häiritsee todella pahasti kaikkia, mutta kukaan ei uskalla mennä sanomaan että älä naura.... kun muuten on iloinen meininki ja nauretaan kyllä paljon, mutta tämä tapaus on valitettavasti melusaastetta...

Vierailija
31/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kunnon käsitystä ap:n aloituksessa siitä, mitä tämä jatkuva nauru oikeasti tarkoittaa. Ilmeisesti kokoontuvat myös työhuoneisiin juttelemaan ja nauramaan eivätkä vain tauolla taukotilassa? Silloin varmasti ärsyttää jos joka tunti nauravat äänekkäästi vieressä.

Vierailija
32/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs esimieheni huusi jokaisen työtehtävänsä yksityiskohdat kaikille ja sain käsityksen, että kaverin työtaakka on jäätävä ja duuni vaikeaa.

Alettuani tehdä hänen töitään tajusin kyseessä olevan hänen työtapansa. Jokaista hiiren klikkausta ei ole pakollista raportoida.

Vierailija
33/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on vain todella epämiellyttävä, hirnuva ja ruma nauru. Eivät he välttämättä voi sille mitään, vaikka ääni on yhtä ällö kuin äänekkäässä, pitkässä pierussa, tosin ilman hajuhaittoja. Eivätkä välttämättä myöskään tajua, että se nauru saa toisten verenpaineen pilviin rumuudellaan.

En tiedä kumpi on kamalampaa kuunneltavaa, sellainen naisen kova naurunrääkäisy, joka seuraa aina keskustelukumppanin mitä tahansa kommenttia, vai joidenkin miesten vajaamielisen kuuloinen ÖHÖHÖ, ÖHÖHÖHÖ -nauru, jolla he säestävät jokaista lausettaan.

Vierailija
34/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauru ja muutenkin huutamalla asioiden esittäminen palavereissa saa pään särkemään

Vierailija
35/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/39 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, ja mun viimeisimmässä harkkapaikassa oli nainen, joka nauroi kuin Frendien Janice. Joka asialle. Sitä oli ihan kauheaa kuunnella, jos olin mukana hänen kanssaan jossain samassa palaverissa :D

Vierailija
37/39 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te oikeasti selviätte näiden tapausten kanssa?

Siis kun yksi terrorisoi äänellään koko toimistoa ja muut kärsii?

Vierailija
38/39 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama homma töissä. Porukassa oli mukana myös yksi miestyöntekijä. Me muut emme lopussa enää jaksaneet vaan sanoimme asiasta pomolle. Hän oli hyvin vihainen kun kuuli työkavereittemme käytöksestä ja puhutti henkilöt jo samana päivänä. Siihen loppui todella kovaääninen räkätys ja hohotus meidän työpaikalla ja nyt on työrauha talossa.

En kyllä käsitä miten nelikymppiset voi olla niin tyhmiä käytökseltään.

Mahdat olla tosi rentoa seuraa.. :D

Vierailija
39/39 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama homma töissä. Porukassa oli mukana myös yksi miestyöntekijä. Me muut emme lopussa enää jaksaneet vaan sanoimme asiasta pomolle. Hän oli hyvin vihainen kun kuuli työkavereittemme käytöksestä ja puhutti henkilöt jo samana päivänä. Siihen loppui todella kovaääninen räkätys ja hohotus meidän työpaikalla ja nyt on työrauha talossa.

En kyllä käsitä miten nelikymppiset voi olla niin tyhmiä käytökseltään.

Mahdat olla tosi rentoa seuraa.. :D

Selvästikään et ole joutunut olemaan samassa tilassa tuollaisen melusaasteen kanssa

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi