Kysykää mitä vain 15-vuotiaalta tytöltä
Tiedän että ketään tuskin kiinnostaa 15-vuotiaan elämä, mutta ajattelin nyt kuitenkin koittaa tätä keskustelun aihetta tylsyyteeni.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja miten Newtonin fysiikan lakia muuttamalla saisin tehtyä aikakoneen?
En tiedä. Jos tietäisin olisin kehitellyt aikakoneen jo itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin ilkeä äidillesi?
En ole ainakaan tahallaan ilkeä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Millon täytät 16? Tavataanko sit?
Haha
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu, jos aikuinen mies tuijottaa muotojasi?
Onhan se vähän outoa jos huomaa yhtäkkiä jonkun tuijottavan persettä tai antavan sellaisen päästä varpaisiin katseen. Välillä mietin että mikseivät katsele omaniän mukaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Poltatko röökiä?
En polta.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee kävelemään, niin kummalla jalalla käveleminen kannattaa aloittaa?
Sillä jalalla, mikä itselleen tuntuu parhaalta.
Mistä napista pitää painaa, että saan telkkarini kellonajan muutettua?
Vierailija kirjoitti:
Onko viikset pojalla/ miehellä turn on vai of?
Ei oikeastaan kumpikaan. Kun tapaan pojan, en kiinnitä erityisemmin huomiota hänen ulkonäköönsä. Enemmän se luonne merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Hakisinko kaupasta pullaa vai syönkö jäätelöä pakkasesta?
Miltä itsestäsi tuntuu? Jos et osaa päättää arvo tai syö kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä napista pitää painaa, että saan telkkarini kellonajan muutettua?
Luulen että se riippuu televisiosta
Mitä arvostat omanikäisissä pojissasi? Minkälaiset pojat ovat luokkakavereina mukavia sun mielestä? :)
t. 15- ja 16-vuotiaiden poikien äiti :)
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän outoa jos huomaa yhtäkkiä jonkun tuijottavan persettä tai antavan sellaisen päästä varpaisiin katseen. Välillä mietin että mikseivät katsele omaniän mukaisia ihmisiä.
Minkä numeron biologiasta sait?
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvostat omanikäisissä pojissasi? Minkälaiset pojat ovat luokkakavereina mukavia sun mielestä? :)
Minun mielestäni mukavia poikia on aivan laidasta laitaan erilaisilla luonteilla ja tavoilla varustettuna. Mielestäni on turha vertailla erilaisia ihmisiä tai sanoa että juuri tommonen ihminen on kiva, koska asia ei aina ole niin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla 9.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni mukavia poikia on aivan laidasta laitaan erilaisilla luonteilla ja tavoilla varustettuna. Mielestäni on turha vertailla erilaisia ihmisiä tai sanoa että juuri tommonen ihminen on kiva, koska asia ei aina ole niin yksinkertainen.
Ihan kypsä vastaus :) Tosin se, että arvostat joitain piirteitä ihmisessä, ei tarkoita sitä, että väheksyisit toisenlaisia ihmisiä :) Luonneasiatkin ovat makuasioita.
Voiko kahvia juoda pillillä? Soiko haitaripilli, kun sillä juo?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kypsä vastaus :) Tosin se, että arvostat joitain piirteitä ihmisessä, ei tarkoita sitä, että väheksyisit toisenlaisia ihmisiä :) Luonneasiatkin ovat makuasioita.
Ymmärrän pointtisi! Ja noh ajattelisin että ylipäätään ihmisissä arvostan rehellisyyttä ja sitä että hyväksyy muut sellaisina kuin he ovat/kunnioittavat muiden arvoja ja tapoja elää
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla 9.
En usko.
Kallistutko enemmän pahan vai kiltin pojan puoleen?
Paitana mielestäni erikoinen ja hieno, Nimittäin vähän erilainen kuin muut paidat joita kaupoissa myydään. Jos itse pidät paidasta niin osta vaan.