Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla n. 35-vuotiailla tinnitystä?

Vierailija
19.06.2017 |

Minulla on ja sitä kuuluu vain toisessa korvassa. Mielenkiintoista että olen aina pitänyt kuulosuojaimia kun on ollut tarpeen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Kun liikutan leukoja tietyllä tavalla tai venytän yläniskan lihaksia, niin joskus tulee tinnitusta, joka kestää muutaman minuutin tai jopa alle sen. Se on minulla siis mekaanisen syyn aiheuttamaa. Tätä tukee se, etten pysty mainitsemaan jotain tiettyä hetkeä, jonka jälkeen tinnitusta on esiintynyt.

Tässä ketjussa on aika pelottavia tarinoita. En tiennyt, että yhdestä kovaäänisestä tapahtumasta (raketti, yökerho, festarit...) voi saada vuosikausiksi tinnitusta.

Niinpä. Olen se tunnin yökerhossa viettänyt ja tosiaan paikanpäällä musiikki ei edes tuntunut erityisen kovalta. Ainahan noissa paikoissa vähän joutuu huutamaan kuullakseen toisia... Mua kaduttaa aivan järjettömästi että menin. Ette usko kuinka vihainen olen itselleni. Olisin nyt edes tunkenut mukana olleet nappikuulokkeet korviin vaikka en tiedä olisiko auttanut...

Lääkäri totesi ettei noin pienestä voi tulla pysyvää tinnitusta. No tässä sitä ollaan melkein vuosi myöhemmin eli eiköhän nyt vaan käynyt niin että ne kuulosolut ovat mennyttä ja ainoastaan voin suojella korviani jatkossa uudelta altistukselta.

Vierailija
22/22 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilman tulppia black-metal keikalla, jokus saatana meni korvaan. Puolisen vuotta on molemmat korvat soinut, mutta ei isommi elämää haittaavasti.

Mies 40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan