Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet, oletteko tekemisissä ex-puolison vanhempien ja sisarusten kanssa?

Vierailija
19.06.2017 |

Entä oletteko itse exän kanssa yhteydessä muista kuin lapsiin (jos on yhteisiä lapsia) liittyvistä asioista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa lähinnä. Vähäsen, ollaan kyllä ihan kavereita irl.

Vierailija
2/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
5/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisissa väleissä olemme. Tapaamme perhejuhlissa, joissa saatamme vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
6/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän siskon oon tuntenut siitä asti, kun olin 5. Meidän ero ei muuttanut mun ja hänen välejä mitenkään.

Vierailija
7/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän vanhempien kanssa olen asiallisissa väleissä, ovathan he lasteni toiset isovanhemmat. Sen sijaan exän sisarusten kanssa en ole juurikaan tekemisissä, saatamme vaihtaa kuulumiset, mikäli tapaamme kadulla tai juhlissa. Exän kanssa välit ovat myös asialliset ja toimivat, mutta emme puhu keskenämme muista kuin lapsiin liittyvistä asioista.

Vierailija
8/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä, tosin meillä ei ollut lapsiakaan. Erosimme, koska mies jätti minut toisen naisen vuoksi.

Ex- miehen veli kyselee kuulumisia veljeltäni, koska näkee veljeäni satunnaisesti kaupungilla. Veli ei sanoo aina vain että "ihan hyvää sille kuuluu", mutta ei puhu kuulumisistani sen enempää. Ex- miehen veli oli myös tavannut sattumalta äitini kaupungilla ja kysellyt häneltäkin kuulumisiani. Äitini oli sanonut vain että "hyvin sillä pyyhkii".

Vierailija
9/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista yhteyttä. Ei ole lapsiakaan. Luojan kiitos.

Vierailija
10/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Eksän sisko on lasten kummitäti, että käy paljonkin meillä. Eksän vanhemmat myös piipahtelevat yllärikahveilla ja on ok. Uusi mies oli alkuun hieman hämmästynyt näistä kuvioista, mutta nykyään käy ex-apen kanssa golffaamassa..

Eksän kanssa ollaan samalla alalla, että tulee siellä nähtyä ja toisinaan on yhteisiä projekteja.

Vierailija
11/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä. En ollut heidän kanssaan erityisen läheinen silloinkaan, kun olin exäni kanssa naimisissa. Mutta lasten takia olemme kuitenkin asiallisissa väleissä, ovathan he kuitenkin heille tärkeitä. Sama juttu myös itse exän kanssa, puhumme vain lasten asioista.

Vierailija
12/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhteydessä exään enkä sen sukulaisiin.

Vierailija
13/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin viesti 12. Tosin lapsi on nyt täysi-ikäinen ja yhteydet tässä vaiheessa olemattomat. 

Vierailija
14/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa olen yhteyksissä epäsäännöllisen säännöllisesti. Silloin kun muksut oli vielä kotona niin olin se yhteys mummoon. Kävin lasten kanssa lomailemassa appivanhempien mökillä vielä eron jälkeenkin. Appivanhemmat kävivät luonani myös lasten juhlissa, ripit ja yo-juhlat ja synttäri- sekä joulukahvit.

Nyt kun lapset on aikuiset ja anoppi 70+ leski niin hän tarvitsee välillä käytännön apua. Välillä usutan lapset auttamaan välillä autan itse. Ex on asunut viimeiset kahdeksan vuotta Kiinassa, eikä pahemmin ehdi auttaa äitiänsä.

Anoppi kutsuu vieläkin usein mökille, mutta en ole enää käynyt, en ole mikään mökki- ihminen ja kun lapsia ei tarvitse enää vahtia niin ei ole tarvetta mennä.

Vierailija
15/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tekemisissä. Ei ole mitään, ei yhtikäs mitään syytä. Kun ei ole exän kanssa yhteisiä lapsiakaan, niin ei ole myöskään mitään "velvoittavaa" syytä olla väleissä.

Vierailija
16/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin?! Exällä on uusi vaimo, hänellä voisi olla vaivaantunut olo jos kaveeraisin ex-appivanhempien kanssa. Itse en ainakaan haluaisi appivanhemmilla kuulla mitään mieheni ex-vaimosta.

Vierailija
17/23 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
18/23 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin ja ex miehen kanssa soitellaan edelleen. Oltiin hyvissä väleissä 20 vuoden avioliiton aikana ja tottakai lasten serkkuja tavataan, vaikka ollaan erottu. Eipä me ex miehen kanssa missään riitaisissa merkeissä erottu, hyvissäö puheväleissä ollaan. Syntymäpäivät muistetaan toivottaa ja välillä tulee avautumisouheluita. Oli kuitenkin se paras ystävä vuosikymmeniä. Uuden kumppanit molemmilla.

Vierailija
19/23 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt (erosta 17 vuotta) ihan ok väleissä ex-anopin ja exän kanssa, appiukon kanssa ollaan aina oltukin hyvissä väleissä. Mutta exän siskon kanssa ei edes tervehditä, jos nähdään. Hän on puhunut takanapäin sellaisia asioita minusta, että en halua ollaan kanssaan missään tekemisissä. Hän on myös tyttäreni kummitäti, mutta esim. lakkiaiset jätti väliin "toisten juhlien takia". 

Vierailija
20/23 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole hänen perheensä kanssa tekemisissä. Siitä eroon pääseminen oli koko eron paras asia. Pääasiassa pidetään yhteyttä vain lapsen asioista, mutta välillä kyllä laittelen muutakin, mikäli bongaan jotain häntä kiinnostavaa. Esimerkiksi kävin kokeilemassa pari viikkoa sitten uutta liikuntaharrastusta ja suosittelin myös häntä testaamaan, kun oletin että varmaan tykkäisi.