Lue keskustelun säännöt.
Eronneet, oletteko tekemisissä ex-puolison vanhempien ja sisarusten kanssa?
19.06.2017 |
Entä oletteko itse exän kanssa yhteydessä muista kuin lapsiin (jos on yhteisiä lapsia) liittyvistä asioista?
Kommentit (23)
En, vaikka olimme naimisissa 20 vuotta. He valitsivat lojaalisuuden lapselleen ja tämän uudelle puolisolle. Ihan ok välit on, mutta suhde vain kuivui kokoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole. Siskonsa poisti mut somessakin kavereistaan eron jälkeen (mies varmaan syyttänyt minua kaikesta, vaikka eron syy oli kyllä pääasiassa miehen vetäytyminen perhe-elämästä). Asuvat toisella puolella maata, joten ei törmäilläkään koskaan.
Lapsenikaan eivät ole kovin läheisiä exän, eli lasten isän lapsuuden perheen kanssa. Ehkä kerran vuodessa isänsä vie heitä tapaamaan isänsä puolen sukua.
Olen yhteydessä ex-anopin kanssa. Käydään konserteissa ja sienessä ym. Se on hänen toiveensa ja hän loukkaantui pahasti, kun jouduin ottamaan häneenkin etäisyyttä joksikin aikaa, kun ero otti niin koville.
Ex-miehen, lasteni isän, kanssa yhteydenpito liittyy enimmäkseen lapsiin. Toisinaan tulee laitettua viestiä, jos on joku juttu mistä tiedän että häntä kiinnostaa kuulla. Varsinaisesti en kuitenkaan halua olla hänen kanssaan tarpeettoman paljon tekemisissä. Ero ja hänen nopea uusi suhde oli sen verran kova paikka ja vei tavallaan sellaisen kunnioituksen häntä kohtaan, mitä tarvittaisiin, että voisi oikeasti olla ystävä.