Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Sairaudet ja vaivat. Työpaikan aamukahvipaussilla on jos jonkinlaista migreeniä, nivelrikkoa, selkävaivaa tenniskyynärpäätä ja verenpainetta. Kummasti se jalka vaan napsaa lounaan ja kotiinlähdön aikaan.
Vierailija kirjoitti:
"Teen kaikki ruoat itse."
Kuinka vanhanaikaista.
Ei ole, vaan taitavaa.
Kädettömät ostaa lisäaine valmisruokia tai tilailee päivittäin jotain ählymättöjä.
Mikä tahansa, mistä voi olla tyytyväinen tai ylpeä = asia, jota muut pilkkaavat ja nauravat.
Ei se ole kateutta, koska suomalaiset ovat rehtiä ja sisukasta porukkaa, joiden mielestä toisen tyytyväisyys ei ole itseltä pois.
Eikun sori, toihan oli viime vuosisadan juttuja. Nykykäsityksen mukaan me ollaan introvertteja, paitsi kännissä ja netissä. Siinä kontekstissa on melko merkillistä, että pidämme harhaisena sellaista, joka miettii epäluuloisesti mitä pahaa vastaantulijat ajattelevat hänestä.
"Ketään ei kiinnosta" saattaa olla harhaisempi ajatus. Kaikkia kiinnostaa, mutta sitä ei saa näyttää millään tavalla. Puoli porukkaa häpeää koko ajan olemassaoloaan ja toinen puoli ei tajua hävetä vaikka olisi syytä. Netissä löytyy onneksi syvempi henkinen yhteys.
Tuttava ylpeilee mielialahäiriöllään.
Käyttäytyy toisia kohtaan tökerösti ja loukkaavasta hyvin usein, sanoo mitä sylki suuhun tuo.
Jos joku puuttuu sanomisiin, niin vetoaa sairauteensa ja sairauden vuoksi toimii näin.
Kaikkea sanomista ja tekemistä ei voi laittaa sairauden piikkiin ja vedota ylpeänä siihen.
Se, että käyttää uimashortseja koulussa/töissä ja samaa reikäistä paitaa joka päivä.
"Oonpa pitänyt miehen taas 3 viikkoa s*ksipaastolla" ym. pihtaamisellaan kehuskelevat. Tämä tosin tuntuu olevan jo katoavaa kansanperinnettä.
Nykyään näitä on ehkä harvemmassa, tiedän tuttavapiirissä tätä nykyä vain yhden, joka aina kehottaa kaikkia parisuhdeongelmistaan avautuvia ystäviään laittamaan miehen selibaattikuurille (ja tämä kyseinen henkilö on itse sellainen, joka haluaa parisuhteessa ollessaan säännöllisesti sksiä, on jättänyt ainakin yhden miehen liian vähäisen sksin takia).
Kaikella sellaisella kehuskelu minkä on saanut jostain tai joltakulta. Säälittävää kehua jostain sellaisesta jonka eteen ei ole itse tehnyt mitään. Erityisesti miehiensä rahoilla loisivat kotirouvat tai satunnaisissa töissä käyvät naiset, joiden oma panos perheen elintasoon on vähäinen.
Sillä että iskee varatun miehen ja on saanut sen rakastumaan itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mikä on noloa niin naiset jotka ovat ihan polleina taloistaan, autoistaan ym vaikka elintaso perustuu miehen rahoihin, ittellä joku perusduuni jos sitäkään. Joku stockan kempparimyyjä ja kaiken pitää olla luxusta johon ittellään ei ois varas
on naisia jotka saa enemmän palkkaa kun miehet perheessäkin.
pollea , ilm oot pohojanmaaltaIlm et ymmärrä lukemaasi. Kyseessä naiset jotka ovat polleena elintasostaan vaikka fyrkat tulee perheeseen miehen ansiosta. Tyyliin saisinko sitä ja tätä ja saataan ottaa vaikka suikkiin. Ennen oli pros..oituja. Ajat on erit ja naiset kokee että heidän ansiostaan miehet tienaa niin hyvin?
Hyi kuinka rumasti puhut äidistäsi ja siskoistasi. Jos olet niin kovatuloinen mies, sinun pitäisi auttaa perhettäsi sen sijaan, että haukut heitä netissä. Varsinkin jos he ovat ajautuneet tilanteeseensa sinun ja isäsi toimesta.
Vierailija kirjoitti:
"Oonpa pitänyt miehen taas 3 viikkoa s*ksipaastolla" ym. pihtaamisellaan kehuskelevat. Tämä tosin tuntuu olevan jo katoavaa kansanperinnettä.
Nykyään näitä on ehkä harvemmassa, tiedän tuttavapiirissä tätä nykyä vain yhden, joka aina kehottaa kaikkia parisuhdeongelmistaan avautuvia ystäviään laittamaan miehen selibaattikuurille (ja tämä kyseinen henkilö on itse sellainen, joka haluaa parisuhteessa ollessaan säännöllisesti sksiä, on jättänyt ainakin yhden miehen liian vähäisen sksin takia).
Älä mieti seksiä niin paljon. Jos se on vaikea kirjoittaa, laita latinaksi tai englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella sellaisella kehuskelu minkä on saanut jostain tai joltakulta. Säälittävää kehua jostain sellaisesta jonka eteen ei ole itse tehnyt mitään. Erityisesti miehiensä rahoilla loisivat kotirouvat tai satunnaisissa töissä käyvät naiset, joiden oma panos perheen elintasoon on vähäinen.
Miksi sen pitäisi kaivella kenenkään persettä miten pariskunnat raha-asiansa hoitavat?
Kaiveleeko se muuten eniten yksinäisiä naisia, jotka työskentelevät "vaativissa asiantuntijatehtävissä" (kelalla, sossussa ja työkkärissä)? Vai niitä miehiä, jotka eivät saa parisuhdetta koska "kaikki naiset sitä ja tätä"?
Hihhuloiminen isoon ääneen sateenkaariryhmässä. Yksin on moni toista maata.
Sillä ylpeily, että ei meikkaa kuin korkeintaan kerran vuodessa. Voi mikä saavutus!Tähän yhdistyy yleensä se, että "kehutaan" toisen laittautumista kun itse ei millään voisi käyttää sillä tavalla itseensä aikaa ja viimeksi osti itselleen paidan kymmenen vuotta sitten. Hurratkaa minun uhrautuvaisuudelleni.
Sen jankkaaminen, että on niin itsenäinen eikä tarvitse miestä mihinkään. Samalla takerrutaan kuitenkin jokaiseen ehdolle tulevaan ja suunnitellaan kihloja viikon jälkeen.
Se, kun kehuu somessa, kuinka nuorekas on. Usein on kuulemma nuoremmaksi luultu. Vaikka ihan tavalliselta keski-ikäiseltä näyttää: hieman pyylevä olemus, harmaata hiukan hiuksissa, kurttuja saman verran kuin muillakin ikäisillään. Jokainen saa näyttää ikäiseltään, ei siinä mitään, mutta nuo turhat kehuskelut on noloja.
Ylenpalttinen kuluttaminen eli rahalla lesoilu, sen himoaminen ja sillä elostelu, on erittäin noloa ja aiheuttaa minussa päällimmäisenä sääliä ja myötähäpeää. Yhtä surullista on, jos yritetään luoda mielikuvaa siitä että on paljon rahaa, vaikka sitä ei todellisuudessa ole. Downshiftaus sen sijaan on raikasta ja ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teen kaikki ruoat itse."
Kuinka vanhanaikaista.
Ei ole, vaan taitavaa.
Kädettömät ostaa lisäaine valmisruokia tai tilailee päivittäin jotain ählymättöjä.
perhe, 2 aikuista ja kasvavat lapset niin ei kannata edes syödä valmisruokia vaan itse tehdä ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet ja vaivat. Työpaikan aamukahvipaussilla on jos jonkinlaista migreeniä, nivelrikkoa, selkävaivaa tenniskyynärpäätä ja verenpainetta. Kummasti se jalka vaan napsaa lounaan ja kotiinlähdön aikaan.
TÄMÄ TODELLAKIN! todistan joka työvuorossa tämän! lisäksi vielä laaja kirjo erillaisia lääkkeitä "vaivoihin" buranaa napsitaan VARMUUDEN vuoksi jne....
Onistusasunnolla, asun itse vuokralla.
menkääpä otsikon alle minne ihmiset matkustaa kesällä, taitaa siellä tulla Kateutta