Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Nämä nolot autoilijat:
- "minä ajan aina STOP-merkistä pysähtymättä"
- "nopesurajoitusten mukaan ajaa vain huonot kuskit"
Irtoripset, tekokynnet, silikoni-implantit, naiset kun kehuvat että heillä on mies.
Elämänkoululaisuus ja siihen liittyvä tyhmyydellä ja tietämättömyydellä ylpeily.
Kuinka isoa ylinopeutta on uskaltanut ajaa, ja vielä kuinka huonolla tiellä ja karmealla kelillä.
Tänäpäivänä teollisuusperheet saisi vetää pytystä alas
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoululaisuus ja siihen liittyvä tyhmyydellä ja tietämättömyydellä ylpeily.
Mä en ole tyhmä enkä tietämätön, mutta silti elämänkoululainen. Itse asiassa suurimman menestykseni aikana olin paljon tyhmempi kuin nyt, koska kuvittelin tietäväni kaikesta kaiken ja että kaikki on itsestä kiinni. Kun elämä alkaa kouluttaa, niin kyllä siinä oppii nöyryyttä ja sen, että koskaan ei voi varmuudella tietää mitään. Tekisi muutama elämänkoulukurssi jokaiselle hyvää.
Lapset. Oikeasti, olet naiskennellut ilman kumia. Siihen pystyy kuka hyvänsä.
Muistan kun lapsena, teininä joskus vielä 80-luvullakin, iäkkäät naiset ns. mummot julistivat isoon ääneen ja suurella ylpeydellä, kuinka
"minä en ole koskaan ollut humalassa".
Tällä uroteolla oli taivaspaikka pedattu ja kaikin puolin muutenkin hyvän ihmisen meriitit ansaittu.
Oon aina pitänyt nolona ja outonakin sitä kun joku elostelee sillä ettei osaa jotain asiaa. Tai kun joku ylpeilee (nöyräkerskaillen tietenkin) miten älyttömän hirveän paljon joku hömppähankinta on maksanut, kun kukaan ei edes kysynyt.
Elämämkoululaisuus, huonot käytöstavat, miten paljon kiroilee, miten sanoo suoraan, miten paljon nai (lisäpisteitä jos tämän ilmoittaa lehdessä julkisesti), miten huono yleissivistys on ja miten huonosti on tullut koulut käytyä.
Hopeinen juustohöylä, jonka oli itse ostanut. Se piti nostaa kahvipöytäänkin, vaikka juustoa ei ollut edes tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen juustohöylä, jonka oli itse ostanut. Se piti nostaa kahvipöytäänkin, vaikka juustoa ei ollut edes tarjolla.
Okei tää tyyppi ei ehkä ole kukaan symppis mutta silti jotenkin söpö tarina :D vähän niin kun lapset kun ne saa vaikka uudet saappaat niin ne on niistä niin innoissaan että on sisällä ne jalassa kun ei vielä sada.
Että osataan tuhlata rahaa, vaikka palkka on matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin suuri ylpeyden aihe tähän tyyliin.: " Minä kyllä sanon suorat sanat , joka paikassa ja kaikille , mitä olen mieltä mistäkin asiasta tai henkilöstä. JOS joku siitä loukkaantuu, niin voi, voi! se on hänen oma ongelmansa"
Joo, suora voi ja saa olla, mutta tällaiset minäminä-ihmiset tekevät itsestään moukkia tällä käytöksellä.
JA ovat esim. erittäin epämiellyttäviä työkavereita.
Tämä. Pitää saada antaa avointa kritiikkiä joo, mutta jos joskus vois kuunnella mitä muut ajattelee eikä aina vaan olla äänessä ja kuvitella, että kaikki samaa mieltä,
Suoraan sanojat loukkaantuvat kuitenkin aina hyvin verisesti, jos tai kun joutuvat maistamaan omaa lääkettään. Silloin suoraan sanominen on heidän mielestään ihan hanurista.
Eräs ex-naapurini leveili sillä, että on ollut telkkarissa. Oli siis ollut jonkun viihdeohjelman yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei tää tyyppi ei ehkä ole kukaan symppis mutta silti jotenkin söpö tarina :D vähän niin kun lapset kun ne saa vaikka uudet saappaat niin ne on niistä niin innoissaan että on sisällä ne jalassa kun ei vielä sada.
Oli hän muutenkin vähän "lapsen tasolla", ei mitenkään hyvällä tavalla.
On tutkimuksia että kolmen kumppanin/seksikumppanin jälkeen, ero prosentti kasvaa dramaattisesti suhteissa. En näe isoa kumppanimäärää millään tavalla hyvänä. Miksei pienestä kumppani määrästä voisi kehua? Sehän kertoo että ihminen on sitoutuva ja luotettava.