Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1481/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kullatuilla tai "gold-filled" panssariketjuilla ja vastaavilla, muutaman kymin helyillä joilla persaukinen yrittää esittää jotain... kun ei varaa aitoihin.  Se on noloa.   https://tinyurl.com/2t4nsyyt

Vierailija
1482/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karskisti yleistäen: isiensä pojat, jotka pääsevät isiensä yrityksiin töihin pikkujohtajiksi suoraan lukion penkiltä ja kukkoilevat koko työilmapiirin pilalle reippaasti alle kolmessa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin-fanitus

Vierailija
1484/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyyppinen junttius että ei esim olla ikinä käyty vaikka oopperassa tai käytetty pukua ja sitten hienostellaan sillä.

Vierailija
1485/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lastensa urheilumenestyksillä alinomaa mässäilevät vanhemmat ovat aika noloja. Koettipa heidän kanssan puhua mistä muusta aiheesta hyvänsä, niin aina he kääntävät puheen super-Kallensa viimeisimpään fudiskilpailuun tai pikku-Maippinsa taitoluisteluun.

Vierailija
1486/2321 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka kerskuu vähän joka suuntaan kuuluvansa aatelissukuun, vaikka todellisuudessa se on hänen miehensä joka siihen kuuluu.

😂

Vierailija
1487/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bossladyt, itsenäiset naiset jotka ylpeilee sillä etteivät koskaan anna miehen maksaa mitään. Elävät taloudellisesti 50/50-suhteessa, mutta sitten loppupeleissä kuitenkin ovat häviäjiä kun ovat vastuussa metatyöstä, lapsista, kodinhoidosta. Samalla sheimaavat niitä naisia, jotka antavat miestensä hemmotella itseään ja joiden ei tarvitse kantaa niin suurta taakkaa.

Vierailija
1488/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireiset, korvaamattomat ihmiset. On niin kiire, ettei ehdi tehdä mitään.

Eikä oikeasti ehdikään, ainakaan työpaikalla. Aika menee kiireestä jauhamiseen. Olisko jonkin lajin pätemisen tarvetta tai yritys näyttää korvaamattomalta.

Voi kertoa myös siitä, ettei älyä organisoida töitään paremmin tai haalii itselleen kaikki työt.

Vierailija
1489/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan naispaimenuus.

Raamatussa semmoisia ei tunneta.

Vierailija
1490/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta, tappeleminen.

"Se yks jäbä alko haastaa riitaa, ni mä vähän pyysin kavereita paikalle ja näytettiin sille kuka määrää hehheh"

Niin junttia, myötikset on jäätävät jos kuulee jonkun selittävän tuollaista.

Nekin panee.

Vierailija
1491/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka aina tuo esille sitä miten isokokoinen on naiseksi. Siis hän on pitkä 178cm ja kengän koko on 42.

En usko että ylpeilee. Kärsii asiasta ja haluaa tuoda itse esiin ennen kuin joku kuitenkin sanoo, että oletpas sinä iso tyttö. Minulla työkaverina pitkä nainen ja on kertonut toimivansa juuri näin. Pituus tulee kuitenkin aina jossain kohtaa keskusteluun. Tosi raskasta hänelle. Tavallaan haluaa käsitellä asian alta pois.

Vierailija
1492/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi mennä jo ehkä enemmän joko ajattelemattomuuden tai ilkeyden puolelle, mutta hyvä ystäväni halusi esitellä yläkouluikäisten lastensa todistukset minulle. Oma lapseni painii suunnattomien oppimisvaikeuksien, adhd ym. kanssa ja oma mieli melko matala. Katsoin toki todistusten 9 ja 10 numeroita ja sanoin tyyliin jotain että hienot todistukset. Ystäväni tokaisi, että olisi näissä vielä parantamisen varaa. Tuntui kyllä pahalta.

Vierailija
1493/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka aina tuo esille sitä miten isokokoinen on naiseksi. Siis hän on pitkä 178cm ja kengän koko on 42.

En usko että ylpeilee. Kärsii asiasta ja haluaa tuoda itse esiin ennen kuin joku kuitenkin sanoo, että oletpas sinä iso tyttö. Minulla työkaverina pitkä nainen ja on kertonut toimivansa juuri näin. Pituus tulee kuitenkin aina jossain kohtaa keskusteluun. Tosi raskasta hänelle. Tavallaan haluaa käsitellä asian alta pois.

Juurikin näin. Itse tuon esille oman lihavuuteni, koska haluan ihmisten heti tajuavan, että kyllä minä ihan itsekin tiedän olevani pullero, sitä ei tarvitse erikseen huudella. Eli haluan riisua kiusaajat aseistaan ennen ensimmäisiä läski-kommentteja, kun jostain syystä kovin monella tuntuu nykyään olevan sellainen käsitys, että lihavat ei itse tiedosta omaa painoaan, vaan siitä on syytä heille erikseen mainita aina, kun on tilaisuus. Varmaan ihan sama tuon pituuden ym. kanssa.

Vierailija
1494/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha miespuolinen kaveri on ylpeä siitä että käyttää stringejä.

Mitä tähän nyt sanois.

Hopeakettu täysvalkoisissa!

Vierailija
1495/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asuu Helsingissä eikä Espoossa tai Vantaalla. Eikä varsinkaan Keravalla. Tällaiset ihmiset luulevat, että asuinalueensa/varakkuutensa tekee heistä parempaa väkeä.

Vierailija
1496/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että EI kannata persuja.

Vierailija
1497/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopisteillä

Vierailija
1498/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on 'bilettämässä,,' ja juo niin paljon että menee muisti. Tai ainakin sanotan, että menee muisti.

Toinen juttu on myöhädtely. Jotkut pitää sitä hauskana juttunä, että on aina vartin myöhässä ja että aina joutuu juoksemaan linja-autolle.

Vierailija
1499/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselaisuus, Persumielipiteet, psykopatian ihailu.

Vierailija
1500/2321 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bossladyt, itsenäiset naiset jotka ylpeilee sillä etteivät koskaan anna miehen maksaa mitään. Elävät taloudellisesti 50/50-suhteessa, mutta sitten loppupeleissä kuitenkin ovat häviäjiä kun ovat vastuussa metatyöstä, lapsista, kodinhoidosta. Samalla sheimaavat niitä naisia, jotka antavat miestensä hemmotella itseään ja joiden ei tarvitse kantaa niin suurta taakkaa.

Ja tämän tyhmyyden he tajuavat vuosien päästä kun äijä menee eron jälkeen nauraen pankkiin.