Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Nuori mies, joka ylpeili sillä miten hoikka on. BMI alle 18.
Vanha lastentarhanopettaja ylpeänä: "No niin nyt ne ei enää pyydä mun syliin kun tietää etten ota". Äänensävyllä ottakaapa te muut tästä mallia. Kyseessä 1-2 -vuotiaat lapset. Olin järkyttynyt. T. Itsekin lto
Täällä on varmasti mainittu jo sata kertaa, mutta helpoilla synnytyksillä ylpeily on mulle liikaa. Sori, mutta siitä tulee mieleen, että kyseinen nainen ei ole koskaan saavuttanut omalla työllään mitään, kun ruumiintoiminnot pitää nostaa tikun nokkaan.
Entinen työkaverit mainosti aina olevansa vegaani, buddhalainen ja tavanneensa dalai laman. Pahempaa työpaikkakiusaajaa en ole koskaan tavannut. Mahtaa karma joskus palkita 😂
Elämässä ei ole mitään noloa paitsi vauva.fi
Citysaamelaiset jotka ovat asuneet monta sukupolvea kaupungissa ja nyt tietävät kaiken Lapista ja porotaloudesta. Puhuvat kuinka tuntuu pahalta kun heitä tuijotetaan kun kulkevat 4-tuulen lakki vaaleilla kutreillaan ja gakti päällä Mannerheimintiellä. Sissos sentään!
Exäni ylpeili sivistymättömyydellään. Häneltä puuttui kokonaan yleissivistys.
Häpesin hänen puolestaan ja toiset yrittivät pehmittää asiaa lyömällä sen leikiksi. Exä luuli, että se on oikeasti hauskaa.
Uskovaiset, jotka luulee tietävänsä kaiken ja olevansa aina oikeassa.
Ns lääkärikommentit: lääkäri on kieltänyt minulta nostamisen (työpaikalla, ei kotona), kieltänyt puhumisen, kieltänyt siivoamisen pölyn takia..
lääkäri on todennut että tämä tyrä oli suurin hänen näkemänsä
lääkäri sanoi että oli milleistä kiinni etten kuollut (hiihtoreissulla)
Eipäs kieltänyt lääkäri ryyppäämistä ja sen jälkeistä viikon saikkua.
Valtaisa varallisuus, vaikka sitä oikeasti siis on.
Huikea, pröystäilevä elämäntapa.
Joillekin suuri ylpeyden aihe tähän tyyliin.: " Minä kyllä sanon suorat sanat , joka paikassa ja kaikille , mitä olen mieltä mistäkin asiasta tai henkilöstä. JOS joku siitä loukkaantuu, niin voi, voi! se on hänen oma ongelmansa"
Joo, suora voi ja saa olla, mutta tällaiset minäminä-ihmiset tekevät itsestään moukkia tällä käytöksellä.
JA ovat esim. erittäin epämiellyttäviä työkavereita.
Woket näennäisellä hyvistelyllään, joka oikeasti tuhoaa kaiken ja pilaa maineen oikealta aktivismilta.
Tuttavaperhe, akateemisia molemmat vanhemmat, ylpeilevät lihan syönnillä. Toisen sukulaisen tyttären ylioppilasjuhlissa, tyttö siis vegaani ja tarjottavat olivat vegaanisia, selittivät suureen ääneen olevansa A-luokan lihansyöjiä. Tarjoiluihin oli isäntäväki heidät tuntien takuulla käyttäneet aikaa, rahaa ja vaivaa, mutta sitä nämä A-luokan juntit eivät osaa arvostaa. Koska ei ole sitä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tesla
20v Toyota
Sivistyssanojen viljely väärissä asiayhteyksissä, tai yleensäkin lauseiden kuorruttaminen sivistyssanoilla.