Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1381/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta, esimerkiksi iso Volvo.

Pikkusielusuuden huipentuma....

Vierailija
1382/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ja materialla elvistely on noloa.

Kyllä, aina, mutta varsinkin silloin jos elvistelijä ei edes ole kovinkaan varakas.

-

Mielestäni rahalla ja materialla elvistely on todella noloa riippumatta asianomaisen vrallisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajat, jotka ajavat kalliilla autoilla esim 50 k Volvolla tai Bemarilla.

Vierailija
1384/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus kun se ei millään tavoin korreloi henkilön älykapasiteetin kanssa. Voi huudella olevansa maisteri, mutta taidoton, laiska ja osaamaton. Niin enemmän pistää vihaksi hukkaan menneet opintorahat. 

Vierailija
1385/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten tai pahimmassa tapauksessa EKSÄN saavutuksilla retostelu. Mit vit.

Vierailija
1386/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus kun se ei millään tavoin korreloi henkilön älykapasiteetin kanssa. Voi huudella olevansa maisteri, mutta taidoton, laiska ja osaamaton. Niin enemmän pistää vihaksi hukkaan menneet opintorahat. 

Opiskelu ei mene koskaan hukkaan.

Vierailija
1387/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu ei mene koskaan hukkaan.

Sä et oo tainnu meidän liiton tapahtumissa ollakaan. Ja yksityisyydensuojan pitämiseksi olen yksi näistä: lääkäri, ekonomi, insinööri. Jessus mitä daijuja. 

Vierailija
1388/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien suuri määrä.

Minulle joskus vittuiltiin siitä, et olen niiiiiiiin kovin kokematon miesten kanssa. Olen löytänyt vakituisen kumppanini sen verran nuorena, ettei seksisuhteita ole sen ikäsenä vielä edes voinut olla. Ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa.

Tää vittuilija, reippaasti itseäni nuoempi, vaihtoi poikaystävää aika taajaan ja tän viimeisimmän kanssa petti silloista poikaystäväänsä.

Vierailija
1389/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on niin kiire ja kalenteri täynnä ettei ehdi nähdä ystäviä tai sukulaisia kuin vasta viikkojen kuluttua kun jotain yritetään sopia.

Arjen ja ajanhallintaongelmia. Tai yrittävät olla mukatärkeitä.

Mä käytän tätä tekosyynä olla tapaamatta ihmisiä, joita en halua tavata mutta en myöskään loukata sillä, etten halua tavata.

Vierailija
1390/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon, mutta mielestäni pahin on ylpeillä sillä, että mikään ei kiinnosta eikä mikään huvita. Vähän kuin ylpeilisi sillä että on kuollut.

Vierailija
1391/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että on rasisti ja homofoobikko. Töissä pitää aina vähän oikeistokeulia, eh ja heh.

Vierailija
1392/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on paljon, mutta mielestäni pahin on ylpeillä sillä, että mikään ei kiinnosta eikä mikään huvita. Vähän kuin ylpeilisi sillä että on kuollut.

Ei tuo ole noloa vaan oikeasti surullista. Elävä kuollut.

Vierailija
1393/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen kapasiteetin pienuus, jota ryhditetään materialistisella mammonalla. Loistava laiskuus.

Vierailija
1394/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten paljon jaksaa salilla tehdä mitäkin isoilla painoilla, vaikka tekniikka on päin helvettiä.

Vierailija
1395/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, myself and I. Minä, minun, minulle. Ainoat osatut

ja ymmärretyt sanat, joita hoetaan papukaijan lailla.

Vierailija
1396/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi OT, mutta muutamankin kerran on käynyt niin että keskustelukumppani on luullut minun ns. ylpeilevän sillä että puolisoni on ollut vankilassa. Tuo asia on joskus tullut sivuhuomiona ilmi, mies on siis istunut vankilassa ulkomailla armeijapalveluksesta kieltäytymisen takia. Mistähän johtuu, että jotkut tulkitsevat tuon asian mainitsemisen leveilynä?

Vierailija
1397/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon jaksaa salilla tehdä mitäkin isoilla painoilla, vaikka tekniikka on päin helvettiä.

Tämä ja se, kuinka monta kertaa on käynyt salilla, vaikka olisi vain peiliselfien napannut vessassa...

Ja kun tuo selfie nyt mainittiin, niin nykyään jokainen luulee olevansa jokin ammattivalokuvaaja, kun on niin hyvät kamerat puhelimissa. Noloa siis onkin, jos kuvia esitellessään ylpeilee omilla kuvaamistaidoillaan eikä esimerkiksi sillä, miten olikaan mahtava kuvauskohde.

Näillä ei useinkaan ole minkäänlaista "kuvaussilmää".

Vierailija
1398/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANPOIMINNAN SM !!!!

Vierailija
1399/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomattu. Ne, jotka julistavat aina ja kaikkialla tutkintojaan ja titteleitään, ovat olleet useimmiten myös niitä, jotka ovat paljastuneet "tyhjinä koliseviksi tynnyreiksi". Niin uskomatonta kuin se onkin! Samoin on tullut tavattua niitäkin ihmisiä, jotka eivät ole koulutuksillaan koreilleet ja ovat loistaneet auringon lailla lahjakkuutta, sivistystä, älyä.

Vierailija
1400/2321 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole noloa vaan oikeasti surullista. Elävä kuollut.

Ihmiset, joita mikään ei huvita ja mikään ei kiinosta, ovat surullisia ja luultavasti pahasti masentuneita. Ihmiset, jotka ylpeilevät edellä mainituilla asioilla, ovat kyllä ihan vaan noloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä