Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Että hänellä on varaa kanaan jauhelihan sijaan.
Kyllä se on liika seksistä vouhkaaminen. Lisäksi nykyään ylpeily erilaisilla suuntautumisillaan. Vaikkapa peräsuolen ihanuuden ylistäminen. Tuntuu oudolta että moni pappikin hehkuttaa homouttaan kuin se olisi suurikin ansio.
Kun lähtee ihmisten ilmoille, vaikkapa kauppaan sukkapöksyissä niin että pyllyvako ja kaikki näkyy. Mietin vaan eikö se hävetä?
M28
Eräs työkaverini aina muistaa kehua pieniä käsiään ja jalkojaan. Aina kun tulee puhe esim. kenkäostoksista, hän rientää tuomaan esille, kuinka vaikea hänen on löytää kenkiä, kun on niin pienet jalat.
No, hänellä ei juuri muita leuhkimisen aiheita ole.
En tiedä onko kehumista vai mitä, mutta työkaveri kertoo vähintään kerran viikossa, että hänen isänsä on lääkäri.
Olen huomannut monien tuovan varallisuuttaan esille uusimpien iphone merkkisten puhelimien kautta. Vähän huvittaa kyllä.. :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kehumista vai mitä, mutta työkaveri kertoo vähintään kerran viikossa, että hänen isänsä on lääkäri.
Joo, totta tuo! Se on kyllä kerrottava jos suvussa on lääkäri. 😉
Mistä se johtuu, jos jatkuvasti kiinnittää huomiota ympäristöönsä niin, että tulkitsee toisten puheita ylpeilyksi? Yritän vain oppia tajuamaan asiaa, koska itseä ei ole ainakaan vielä elämässä häirinnyt ylpeilevät ihmiset, harvoin edes tulkitsen toisten puheita ylpeilyksi negatiivisella tavalla. Koen usein, että joku on tyytyväinen johonkin saavutukseensa tai elämän asiaansa, jos puhuu sellaisista ja sehän on hyvä juttu mun näkökulmasta. Joskus joku jumittuu johonkin onnistumiseensa ja puhuu siitä usein - tulkitsen sen, että se juttu on tärkeä sen itsetunnolle, mutta kuulijalle vähän tylsä kun asia toistuu usein. Voi olla että hän kaipaa arvostusta myös muilta asian vuoksi, minusta se on inhimillistä.
Mulle on itsestäänselvyys, että maailmassa on miljoona asiaa mitä ei voi saada, vaikka haluaisi. Jokainen saa/saavuttaa jotain hyviä asioita elämässään niin miksi niistä ei saisi kokea tyytyväisyyttä? Ja jakaa tämä asia tai saavutus, joka on ollut itselle tärkeä?
Materia. Kerskakulutus. Se ettei viitsi kierrättää.
Se kun koko elämän ainoa saavutus on lapsi ja sekin elätetään elatusmaksuilla ja sossuntuilla.
Vierailija kirjoitti:
Se kun koko elämän ainoa saavutus on lapsi ja sekin elätetään elatusmaksuilla ja sossuntuilla.
Samaa mieltä. Vaikka on tuo lapsettomuuden ihanuuden ylistyskin outoa. Ennen lapsia vaan syntyi ja se oli ihan luonnollista.
Merkkituotteilla elvistely. Kerran ostin Turkista Prada merkkisen laukun. Prismassa käydessä asetin sen ostoskärriin niinpäin ettei merkki näkynyt. Sitten laitoin sen kirppikselle ja meni kyllä heti. Merkeillä leveily ei sovi meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Merkkituotteilla elvistely. Kerran ostin Turkista Prada merkkisen laukun. Prismassa käydessä asetin sen ostoskärriin niinpäin ettei merkki näkynyt. Sitten laitoin sen kirppikselle ja meni kyllä heti. Merkeillä leveily ei sovi meikäläiselle.
PS. Laukku oli siis original pirat, maksoi 10€.😂
Noloa kirjoitti:
Kyllä se on liika seksistä vouhkaaminen. Lisäksi nykyään ylpeily erilaisilla suuntautumisillaan. Vaikkapa peräsuolen ihanuuden ylistäminen. Tuntuu oudolta että moni pappikin hehkuttaa homouttaan kuin se olisi suurikin ansio.
Juu, kyllä noissa myötähäpeä on valtava. Nykyään monillakaan ei oo enää mitään häpyä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, jos jatkuvasti kiinnittää huomiota ympäristöönsä niin, että tulkitsee toisten puheita ylpeilyksi? Yritän vain oppia tajuamaan asiaa, koska itseä ei ole ainakaan vielä elämässä häirinnyt ylpeilevät ihmiset, harvoin edes tulkitsen toisten puheita ylpeilyksi negatiivisella tavalla. Koen usein, että joku on tyytyväinen johonkin saavutukseensa tai elämän asiaansa, jos puhuu sellaisista ja sehän on hyvä juttu mun näkökulmasta. Joskus joku jumittuu johonkin onnistumiseensa ja puhuu siitä usein - tulkitsen sen, että se juttu on tärkeä sen itsetunnolle, mutta kuulijalle vähän tylsä kun asia toistuu usein. Voi olla että hän kaipaa arvostusta myös muilta asian vuoksi, minusta se on inhimillistä.
Mulle on itsestäänselvyys, että maailmassa on miljoona asiaa mitä ei voi saada, vaikka haluaisi. Jokainen saa/saavuttaa jotain hyviä asioita elämässään niin miksi niistä ei saisi kokea tyytyväisyyttä? Ja jakaa tämä asia tai saavutus, joka on ollut itselle tärkeä?
Kyllä tietysti noinkin kuten tuossa kirjoitit.
Minulla oli paha tapa kertoa ulkomaan matkoistani koska itse olin niin innoissani. Huomasin myrtseistä ilmeistä ettei ne reissut kaikkia kiinnostaneet/tai ehkä oli kateuttakin?
Enää en ilkeä virkkaa mitään vaikka just tulin Teneriffalta ja oli ihana matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö feikkilaukkujen myynti ole rikollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö feikkilaukkujen myynti ole rikollista?
Tiijä tuosta rikollisuudesta, mut kyllä Turkista saa kaikkia haluamiaan "aitoja" merkkejä halvalla. Lisäksi ovat hyvin tehtyjä ja kestäviä.
Samoin Kanarialla mustat pojat myyvät feikkikampetta täyttä häkää.
Mielestäni nolouden huippu on kun yli 20v. aikuinen ihminen ottaa selffieitä itsestään ja julkaisee niitä. Haiskahtaa narsissille ;)
iso mulukku