Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
2181/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa ja laukuissa kalliit merkit ja niiden näyttävät logot. En tiedä miksi, mutta se tuntuu tosi nololta ja alleviivaavalta ja jostain syytä minusta jotenkin halvalta. Ostan itsekin laadukkaita ja kalliitakin merkkivaatteita, mutta kauppaan jää ne tuotteet, jossa logo on esillä. Tänä talvena on pari hyvää ulkotakkia jäänyt kaupanhyllylle kun aivan idioottimaiset ja isot logot ollut hihassa. Sisävuoressa saa logo olla. 

Vierailija
2182/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyperällään ylpeily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarointi. Nostaa itsensä muiden yläpuolelle, muka tietoisuudellaan. Kaupunkilaista, muka luonnonsuojelua. Tuulimyllyillä pilataan, virheänsiirtymän nimissä, kansallismaisemat ja ja ihmisten hyvinvointi. Tuotot ulkomaille ja haitat täällä. Halu jakaa muiden työllänsä tekemät veroeurot, laiskoina makaaville työnvieroksujille, matukoille ja taivaanrannan töhrijöille. Sairaista ja vähäkykyisistä on pidettävä huolta. Työkykyiset vaikka risusavottaan. 

Vierailija
2184/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeydellään, vittumaisuudellaan. Ja älykkyydellään, jota ei oikeasti ole.

Vierailija
2185/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi samassa työssä ollut, kolmikymppinen nainen muisti aina mainita, että isi maksaa: vuokraa, matkoja yms. Toistuvasti kertoi, et isi ostaa kohta hälle asunnon yms. Pamahti paksuksi, sanoi: lapsi on minun, ei muita. No isi hemmotteli varmaan lapsenkin...

Itsellä ollut kunnia-asia pärjätä aikuisena omillani

Vierailija
2186/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viinaa ja tulin känniin???

Vierailija
2187/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululla kehuskeleminen. Tietävät ja osaavat sen johdosta aivan kaiken. Vähän noloa.

Vierailija
2188/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole lukenut yhtään kirjaa sitten kouluajan"

Vierailija
2189/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole lukenut yhtään kirjaa sitten kouluajan"

Tämä! 

Vierailija
2190/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei osaa ruotsia.

Vierailija
2191/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyönti. Samaa sarjaa sen kanssa, että kehuskelee alkoholin juomisella/kännillä.

Vierailija
2192/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteissa ja laukuissa kalliit merkit ja niiden näyttävät logot. En tiedä miksi, mutta se tuntuu tosi nololta ja alleviivaavalta ja jostain syytä minusta jotenkin halvalta. Ostan itsekin laadukkaita ja kalliitakin merkkivaatteita, mutta kauppaan jää ne tuotteet, jossa logo on esillä. Tänä talvena on pari hyvää ulkotakkia jäänyt kaupanhyllylle kun aivan idioottimaiset ja isot logot ollut hihassa. Sisävuoressa saa logo olla. 

Samma här, jätin muuten kelpo laukun ostamatta kun olkahihna kirkui logoa. Itse hihnan vaihtaminen ei olisi onnistunut, ehkä suutari pystyisi sen tekemään.  Tulee vaan hintaa lisää kalliiseen laukkuun.

Vierailija
2193/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysintoilija, joka syö aamiaiseksi aina puuroa ja syö kasviksia vitamiinien takia. Elän myötähäpeää niin, että vaihdan puheenaihetta.

Juu, ja puuron kanssa pakastepuolukoita jäisinä. Silloi harvoin kun syön puuroa, niin voisilmän kanssa herkuttelen. En ole ylipainoinen vaikka voita käytänkin.

Vierailija
2194/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien vanhempien omaisuudesta, esim. talot, maatilat ym. jos vielä itse on työtön alkoholisti eikä edes yritäkään tehdä mitään parantaakseen omaa elämäänsä. Vanhempien omaisuus on sitten se aihe josta kehuskellaan. Noloa.

Toinen nolo juttu on kuinka joku vanhempi mies kehuu itseään kuinka saa nuorempia muka ihastumaan itseensä, kun on niiiin hyvännäköinen vielä kuusikymppisenä että teinitkin on ihan lääpällään... h.-vetin noloa!

Ja jos ei saa teinejä lääpälleen, niin pyssy esiin ja paukutteleen...

Vierailija
2195/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien vanhempien omaisuudesta, esim. talot, maatilat ym. jos vielä itse on työtön alkoholisti eikä edes yritäkään tehdä mitään parantaakseen omaa elämäänsä. Vanhempien omaisuus on sitten se aihe josta kehuskellaan. Noloa.

Toinen nolo juttu on kuinka joku vanhempi mies kehuu itseään kuinka saa nuorempia muka ihastumaan itseensä, kun on niiiin hyvännäköinen vielä kuusikymppisenä että teinitkin on ihan lääpällään... h.-vetin noloa!

Ja jos ei saa teinejä lääpälleen, niin pyssy esiin ja paukutteleen...

Perus persumeininkiä.

Vierailija
2196/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskossa oleminen. Samanlaisia kuin vegaanit, eivät kestä olla varttiakaan ilman että pakko mainita asiasta jollekin.

Vierailija
2197/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot arvosanat, omat mokat, alhainen älykkyys, itseaiheutetut loukkaantumiset esim. humalan vuoksi (poltin vahingossa sytkärillä kulmakarvani tms.)

Negatiivisina pidetyt luonteenpiirteet (esim. mä sanon aina ihan suoraan mitä ajattelen tai mä käyn päälle jos joku vittuilee).

Vierailija
2198/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni (40+ ikäinen) kehui kuinka on pystynyt omilla ansioillaan maksamaan pois lainansa ja autonkin osti käteisellä. Oli niin ylpeänä omasta "saavutuksestaan". Totuus on se, että tuo on muiden rahojen ansiota, sillä hän on matalapalkka-alalla. On noloa keulia sillä, että pappa betalar. Ja vielä tosissaan uskoa, että omilla ansioillaan on elämässään pärjännyt.

Tota noin itse olen myös pienipalkkainen ja mulla ei ole mitään ongelmia lyhentää asuntolainaa, mitään sponsorointia en ole missään vaiheessa tarvinnut. Niin ja onhan mulla myös omalla itse tienatulla käteisellä ostettu, käytetty vanha kauppakassi. Ehkä me köyhät osataan myös säästää, toisin kuin te suurituloiset.

Vierailija
2199/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi vitsi kun on niin kiire, ja paljon aktiviteettia, että ketään ei ehdi nähdä!", kuvaillaan nimenomaan positiivisen ahkerassa valossa.

Esimerkki: "On kyllä niin kiire, että en ehdi nähdä tänään, pitää vielä suihkussa käydä, pyykit pestä ja eväät tehdä!"

-> henkilö pääsee duunista kolmelta, kotona viimeistään neljältä mikäli käy kaupan kautta. Suihkussa + eväissä menee vartti. Pyykkeihin itsessään menee 10min (siis pesukoneeseen laitto, ja ripustaminen). Olisin sitä paitsi mennyt kyseisen henkilön luokse käymään, niin siinä sivussahan nuo olisi mennyt..

Jos tulee työstä väsyneenä ja on vielä kotihommia, ei välttämättä halua siihen vaivoikseen itseään kylään tyrkyttävää tuttuaan, jolle tietenkin pitäisi tarjot kahvit ja leivonnaiset ja kuunnella sen tylsää jorinaa ja todellakaan ei siinä sivussa voisi rauhassa tehdä niitä kotihommia. "On liian kiire" oli vain kiertoilmaus sanoa, että en halua, että tuut kylään häiritsemään.

Vierailija
2200/2321 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi