Miesystävältä löytyi naisten shampoo
Menin viikonlopuksi miesystävän luo ja suihkutiloissa oli purkki naisten shampoota. Ei ollut mikään "oho, ostin marketista väärän putelin" tyyppinen tilanne vaan shampoo oli kampaamon kallista kamaa blondatuille hiuksille sekä hyllyssä oli myös miesten shampoota, joka on hänellä käytössä...
Haluan kysyä suoraan, mutta jos olen väärässä, loukkaan miestä ja saan vainoharhaisen kyylän leiman, ja jos olen oikeassa, kiero pettäjä tietysti keksii tekosyyn ja peittää jälkensä paremmin tulevaisuudessa. Voisin vain tarkkailla tilannetta, mutta tuntuu pahalta kantaa tällaista epäilystä, josta ei voi puhua, vaikka tilanne saattaa olla helposti selitettävissä oleva väärinkäsitys. Mikä eteen? Kokemuksia, teorioita?
Kommentit (23)
Naisten shampoo? :D Me miehen kanssa käytämme ihan samaa kampaamosta ostettua shampoota.
Jos hän onkin päivällä hetero ja yöllä transseli. Tarvitsee valkoiseen perukkiinsa tuota blondishampoota.
Jos se on blondannut hiukset, eikä miehille ole vastaavaa shampoota?
Pidä shampoota silmällä, väheneekö vai pysyykö samana. Voihan olla että joku sen joskus unohtanut miehen luo ja pullo on vaan jäänyt paikoilleen? Jos taas shampoo hiljalleen vähenee, sitten voit nostaa kissa (hienovaraisesti) pöydälle.
thats why kirjoitti:
Jos hän onkin päivällä hetero ja yöllä transseli. Tarvitsee valkoiseen perukkiinsa tuota blondishampoota.
Voip ollakkii.
Ehkä se on kuten Ketonen&Myllyrinne-sarjan myyntitykki-mies joka piti rintaliivejä paidan alla.
Vierailija kirjoitti:
Naisten shampoo? :D Me miehen kanssa käytämme ihan samaa kampaamosta ostettua shampoota.
Miehellä on ruskea tukka, en usko että hän käyttää kampaamon kallista silver shampoota, kun on muutenkin pihi ja ajelee tukkansa itse, eli ei käy parturissa saati sitten kampaamossa.
Siis olitko ensimmäistä kertaa sen miehen luona? Silloin se on varmasti jäänne entisestä elämästä.
Jos taas olet jo useammin ollut siellä ja shampoo oli nyt vasta ilmestynyt, niin aika selvä juttuhan tuo on miehellä on ollut yövieraita. Ehkä yövieras on halunnut jättää sinulle viestin?
Ei välttämättä kannata ottaa asiaa heti esille - mies kyllä keksii selityksen ja on jatkossa varovaisempi. Sinuna tarkkailisin tilannetta jonkin aikaa...
Jos on jonkun naispuolisen ystävän?
Itse olen ollut kissanvahtina miespuolisen ystäväni luona useita päiviä-viikkoja, jolloin siellä on tietty myös naisten tarvikkeita.
Toisaalta olis voinut jäädä myös entiseltä naisystävältä. Jos esim mun luo jäisi miesten suihkusaippua, en raaskisi heittää sitä pois, vaan käyttäisin "pakolla" tai antaisin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko on ennen ollut blondi.
Tähän en usko, sillä olen tuntenut hänet kaverina vuosia, aina ollut tummatukkainen, ja hänestä tukan värjääminen on muutenkin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Pidä shampoota silmällä, väheneekö vai pysyykö samana. Voihan olla että joku sen joskus unohtanut miehen luo ja pullo on vaan jäänyt paikoilleen? Jos taas shampoo hiljalleen vähenee, sitten voit nostaa kissa (hienovaraisesti) pöydälle.
Ajattelitko, että mies blondaa kissaansa?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mies vain käyttää ylijäämäshamppoot pois. Kun kerran on jo ostettukin, niin eiköhän sillä "naistenkin" shampoolla saa hiukset pestyä.
Sinkkumies
No jos suhde on noin alussa niin voi olla jonkun seksisuhteen tai exän tms. Miten vain. Samahan se nyt on?
Onko miesystävälläsi sisaruksia? Voisiko olla jäänyt esim. siskolta?
Multa löytyi kanssa yhden eksän tommoisia (kertapakkauksia) vielä vuoden jälkeen. Vasta muutossa heitin pois.
Mutta multa nyt voisi löytyä "naisten" kamaa muutenkin kun tytär täyttää pian kymmenen. Eihän tällä lapsia ollut?
Se, että aloittaja ei tule kertomaan lisää (oliko ensimmäinen vierailu miehen luona jne) osoittaa, että kyseessä on vain provo jolle hän parhaillaan keksii jatkoa-.
Äijä pettää, vaihtoon.