Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävältä löytyi naisten shampoo

Vierailija
19.06.2017 |

Menin viikonlopuksi miesystävän luo ja suihkutiloissa oli purkki naisten shampoota. Ei ollut mikään "oho, ostin marketista väärän putelin" tyyppinen tilanne vaan shampoo oli kampaamon kallista kamaa blondatuille hiuksille sekä hyllyssä oli myös miesten shampoota, joka on hänellä käytössä...
Haluan kysyä suoraan, mutta jos olen väärässä, loukkaan miestä ja saan vainoharhaisen kyylän leiman, ja jos olen oikeassa, kiero pettäjä tietysti keksii tekosyyn ja peittää jälkensä paremmin tulevaisuudessa. Voisin vain tarkkailla tilannetta, mutta tuntuu pahalta kantaa tällaista epäilystä, josta ei voi puhua, vaikka tilanne saattaa olla helposti selitettävissä oleva väärinkäsitys. Mikä eteen? Kokemuksia, teorioita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä vahtia jotain shampoopulloja. Jos asia kovasti vaivaa, voithan mieheltä aivan normaalisti kysyä, mistä blondishampoo on putkahtanut.

Joku naisyövieras olisikin varmasti shampoopullojen kanssa tullut vierailulle... just joo.

Vierailija
22/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olitko ensimmäistä kertaa sen miehen luona? Silloin se on varmasti jäänne entisestä elämästä.

Jos taas olet jo useammin ollut siellä ja shampoo oli nyt vasta ilmestynyt, niin aika selvä juttuhan tuo on miehellä on ollut yövieraita. Ehkä yövieras on halunnut jättää sinulle viestin?

Ei välttämättä kannata ottaa asiaa heti esille - mies kyllä keksii selityksen ja on jatkossa varovaisempi. Sinuna tarkkailisin tilannetta jonkin aikaa...

Olen tapaillut miestä vuoden, käynyt kylässä lähes viikottain. Eipä ole ennen tuollaisia purkkeja näkynyt.

Ei tarvitse talonvahtia, ei ole blondeja sisaruksia tai sukulaisia... Purkki oli tuoreen oloinen, saippuahyllyllä näkyvällä paikalla.

Miten tätä pitäisi nyt sitten seurata, kun mies ei ole muuten käyttäytynyt epäilyttävästi? Etsiä hiuksia sängystä ja likapyykeistä? Huulipunajäämiä kahvikuppien reunoista? Olla haukkana kyyläämässä, kun mies saa viestin puhelimeensa? Huh, pelottaa, että itse myrkytän suhteen, vaikka mies olisi syytön.

Kaipa nyt aluksi vilkaisen miehen blondeja FB-kavereita. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa löytyi kanssa yhden eksän tommoisia (kertapakkauksia) vielä vuoden jälkeen. Vasta muutossa heitin pois.

Mutta multa nyt voisi löytyä "naisten" kamaa muutenkin kun tytär täyttää pian kymmenen. Eihän tällä lapsia ollut?

Ei ole lapsia, tai sitten on tullut isäksi teininä ja piilottanut lapsensa tosi hyvin monen vuoden ystävyyden ajalla. :D

Ollaan 25 ikävuoden tuntumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan