Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sellainen taito sinulla on, jota et usko kovin monella muulla olevan?

Vierailija
19.06.2017 |

Itse olen molempikätinen, en siis selkeästi oikea- tai vasenkätinen, vaan pystyn esim. piirtämään ja kirjoittamaan ihan yhtä hyvin molemmilla käsillä. Suosin tosin oikeaa kättä, koska vasemmalla kirjoittaessa käden syrjä tuppaa tuhriintumaan, ja useimmat esimerkiksi saksista on suunnattu oikeakätisille.

En ole ikinä tavannut toista kaltaistani.

Mitä kummallisuuksia teillä on?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kaltaistani. kirjoitti:

Pystyn aikaansaamaan itselleni ripulin vain huolestumalla jostain asiasta, sillä heti kun huolestun jonkin asian vuoksi minulle tulee melkein heti maha kipeäksi ja sitten pitääkin mennä vessaan kun maha on ihan löysällä.

Mun siskoni on samalainen, muistan kun oli siirtymässä yläasteelle ja istui vissiin viikon putkeen sonnalla.

Vierailija
22/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä hopeaketjuja. Omistan harkkosaha ja osaan käyttää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn soittamaan pianolla lähes minkä tahansa kappaleen korvakuulolta.

Ei nyt mikään mahdottoman harvinainen taito, muttei ihan yleinenkään.

Teen saman piereskelemällä.

Omaan erinomaisen sävelkorvan.

Vierailija
24/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tarkkaavainen. Huomioin esim. kaikki pienetkin yksityiskohdat huoneesta, vaikken edes katsoisi niihin päin, ja ihmisten höpinöistä painuu muistiini aivan kaikki.

Vierailija
25/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voi leveillä millään taidolla, joita ei miljoonat ihmiset maailmassa osaisi. En ole uniikki lumihiutale. :(

Vierailija
26/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja järkevä pääkopastani, yllättävän harvinainen taito.

Vierailija
27/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heilutella pupillejani iiriksen pysyessä paikallaan. Tiedän yhden toisen, joka sen osaa.

Vierailija
28/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kaltaistani. kirjoitti:

Pystyn aikaansaamaan itselleni ripulin vain huolestumalla jostain asiasta, sillä heti kun huolestun jonkin asian vuoksi minulle tulee melkein heti maha kipeäksi ja sitten pitääkin mennä vessaan kun maha on ihan löysällä.

Hahaha :D meillä kun mies on ryyppyreissulla istun ripuloimassa koko yön kun niin huolestuttaa. Normia!

Vierailija
29/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi hyvä lääkeruiskalla piikittämisessä. En anna harjoittelioiden piikittää minua, koska aina se menee heillä päin mäntyä. En kyllä kehtaa asiasta kuittailla.

Vierailija
30/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan ottaa itseltäni suihin loppuun asti, en usko että kovinkaan monella miehellä riittää notkeus samaan :)

Tai sit oot notkeuden lisäksi myös nopea.

Mihin tarvitsen nopeutta?

Vierailija
31/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan ottaa itseltäni suihin loppuun asti, en usko että kovinkaan monella miehellä riittää notkeus samaan :)

Tai sit oot notkeuden lisäksi myös nopea.

Mihin tarvitsen nopeutta?

Mitä nopeammin sä tuut, niin sitä nopeammin notkeussuoritus on ohi. Et tartte kyyristellä puolta päivää selkä kyttyrällä.

-eri

Vierailija
32/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan "avata" lukkoon menneet korvani supistamalla jotakin korvatorvea ympäröivää lihasta. Kuuluu vain pieni naksahdus ja korva on auki. Olen osannut tämän lapsesta asti. En tarvitse purkkaa lentomatkoille. Kuulemma sukeltajat yrittävät usein opetella samaa taitoa.

Minulla on venyvät sidekudokset. Kun nostan käsivarret vaakatasoon peukalot kohti taivasta, saan nostettua käsivarret suoraan ylös niin, että olkavarret koskevat korvia. Joku fysioterapeutti sanoi joskus sen olevan harvinaista.

Vierailija
33/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan "avata" lukkoon menneet korvani supistamalla jotakin korvatorvea ympäröivää lihasta. Kuuluu vain pieni naksahdus ja korva on auki. Olen osannut tämän lapsesta asti. En tarvitse purkkaa lentomatkoille. Kuulemma sukeltajat yrittävät usein opetella samaa taitoa.

Minulla on venyvät sidekudokset. Kun nostan käsivarret vaakatasoon peukalot kohti taivasta, saan nostettua käsivarret suoraan ylös niin, että olkavarret koskevat korvia. Joku fysioterapeutti sanoi joskus sen olevan harvinaista.

Minä osaan saman ja saan korvat lukkoon sekä auki.

Vierailija
34/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen molempikätinen, en siis selkeästi oikea- tai vasenkätinen, vaan pystyn esim. piirtämään ja kirjoittamaan ihan yhtä hyvin molemmilla käsillä. Suosin tosin oikeaa kättä, koska vasemmalla kirjoittaessa käden syrjä tuppaa tuhriintumaan, ja useimmat esimerkiksi saksista on suunnattu oikeakätisille.

En ole ikinä tavannut toista kaltaistani.

Mitä kummallisuuksia teillä on?

Minä olen myös molempikätinen. Enkä pidä sitä mitenkään erikoisena

Vierailija
35/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hypnotisoida. En mikään kauheen hyvä siinä ole, mutta en sitä treenailekaan.

Vierailija
36/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen todella monta molempikätistä, en ole koskaan ajatellut että se olisi jotenkin harvinaista...

Vierailija
37/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hallita säätä.

Vierailija
38/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä isä lapsilleni ja rakastava mies vaimolleni.

Vierailija
39/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, luulin aina et nää on ihan normaaleja juttuja.

Vierailija
40/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan heiluttaa pikkuvarvasta :-D muut varpaat pysyy aloillaan mutta pikkuvarvas heiluu.

Mä myös, osaan sivuttaissuunnassa myös. Mulla taito tuli sen jälkeen kun kaikki varpaat murtui pottuvarvasta lukuunottamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä