Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sellainen taito sinulla on, jota et usko kovin monella muulla olevan?

Vierailija
19.06.2017 |

Itse olen molempikätinen, en siis selkeästi oikea- tai vasenkätinen, vaan pystyn esim. piirtämään ja kirjoittamaan ihan yhtä hyvin molemmilla käsillä. Suosin tosin oikeaa kättä, koska vasemmalla kirjoittaessa käden syrjä tuppaa tuhriintumaan, ja useimmat esimerkiksi saksista on suunnattu oikeakätisille.

En ole ikinä tavannut toista kaltaistani.

Mitä kummallisuuksia teillä on?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut yhden kaltaisesi, tosin hän suosi vasempaa kättä. Itselläni ei ole mitään.

Vierailija
2/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ottaa itseltäni suihin loppuun asti, en usko että kovinkaan monella miehellä riittää notkeus samaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn pudottamaan olkapäät sijoiltaan ja kääntämään jalkaterät osoittamaan taaksepäin.

Vierailija
4/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea koreaa, mutta sanaakaan en ymmärrä lukemaani.

:D

Vierailija
5/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin masentua ihan mistä syystä tahansa!:)

Vierailija
6/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus enneunia. Mene ja tiedä, mikä on näiden tarkoitus, kaikkea kun ei voi estää tapahtumasta.

Vierailija
7/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn soittamaan pianolla lähes minkä tahansa kappaleen korvakuulolta.

Ei nyt mikään mahdottoman harvinainen taito, muttei ihan yleinenkään.

Vierailija
8/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan laittaa kielen nenälle. Tiedön lisäkseni vain kaksi ihmistä, jotka omaavat taidon. (Toinen on äitini)

Vierailija
9/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hallita omaa mieltäni jo melko hyvin. Osaan myös olla tarvittaessa äärimmäisen säästäväinen pitkiä aikoja. Ensin mainittu tukee jälkimmäistä. Harvinainen taito ainakin omassa lähipiirissä ;-)

Vierailija
10/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea koreaa, mutta sanaakaan en ymmärrä lukemaani.

:D

Lisään vielä, että tämä on äärimmäisen helppo taito kenen tahansa opetella, hangul on suunniteltu olevan mahdollisimman yksinkertainen. Kun aakkosto luotiin ensimmäisen kerran 1400 -luvulla, sitä kuvailtiin sanoilla "normaali mies oppii sen yhdessä päivässä ja tyhmällä menee 10 päivää".

Vierailija
11/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suvun varputaito eli osaan löytää vesisuonet, ja muutakin maanalaista ( vaikkapa maahan tippuneen sormuksen tms). Mitään suurta hyötyä taidosta ei ehkä ole mutta on kiva tutkia murkkupesiä ja puiden juuria jne. Ja kerran kymmenessä vuodessa etsiä sen parhaan vesisuonen kaivoa varten :)

Vierailija
12/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn soittamaan pianolla lähes minkä tahansa kappaleen korvakuulolta.

Ei nyt mikään mahdottoman harvinainen taito, muttei ihan yleinenkään.

Mummini on samalainen! Pyysin aina lapsena pimputtamaan ties mitä lastenohjelmien tunnuslauluja. :D

Vierailija
13/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heiluttaa pikkuvarvasta :-D muut varpaat pysyy aloillaan mutta pikkuvarvas heiluu.

Vierailija
14/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ottaa itseltäni suihin loppuun asti, en usko että kovinkaan monella miehellä riittää notkeus samaan :)

Tai sit oot notkeuden lisäksi myös nopea.

Vierailija
15/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suvun varputaito eli osaan löytää vesisuonet, ja muutakin maanalaista ( vaikkapa maahan tippuneen sormuksen tms). Mitään suurta hyötyä taidosta ei ehkä ole mutta on kiva tutkia murkkupesiä ja puiden juuria jne. Ja kerran kymmenessä vuodessa etsiä sen parhaan vesisuonen kaivoa varten :)

Sama. Tosin tätä ei saisi julkisesti mainostaa.

Vierailija
16/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tunnistaa ja erottaa setelin sekä kolikon ulkonäön perusteella toisistaan.

Vierailija
17/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla etsimään mun kadonneen sormuksen. :/

Vierailija
18/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn aikaansaamaan itselleni ripulin vain huolestumalla jostain asiasta, sillä heti kun huolestun jonkin asian vuoksi minulle tulee melkein heti maha kipeäksi ja sitten pitääkin mennä vessaan kun maha on ihan löysällä.

Vierailija
19/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn juomaan vettä pillillä ja pitämään silmiä auki samaan aikaan. Tähän ei moni pysty!

Vierailija
20/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kaltaistani. kirjoitti:

Pystyn aikaansaamaan itselleni ripulin vain huolestumalla jostain asiasta, sillä heti kun huolestun jonkin asian vuoksi minulle tulee melkein heti maha kipeäksi ja sitten pitääkin mennä vessaan kun maha on ihan löysällä.

Erityisesti tämä korostuu töissä, sillä siellä kun on vähänkin stressiä töistä, niin joudun ravaamaan jatkuvasti vessassa ripulikakalla. Onneksi kohta alkaa loma ja vaihdan luultavasti työpaikkaa lähiaikoina.