Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketuttaa nämä hoitsun palkat. Taas vain 1600 € tilille!

Vierailija
29.03.2006 |

Ja hommia ollaan paiskottu niska limassa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuotajana (koulutus) saa 12 e/h + lisät (ikä, palveluv.)

työaika 7-15/12-20

Työpaikka kunnan vaihtelevat toimipisteet

Vierailija
42/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitoshuotajana (koulutus) saa 12 e/h + lisät (ikä, palveluv.)

työaika 7-15/12-20

Työpaikka kunnan vaihtelevat toimipisteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niskalimassa paskasempia hommia, ja huomattavasti vähemmän on sit palkka...

Älkää narisko!

Vierailija
44/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pohjoissuomen hoitajilla. Kun itse vuosi sitten olin työelämässä, sain 1200e nettona. Joka sanoo että hoitajat ei ansaitse palkankorotusta, voi itse mennä töihin sairaalaan ja kokeilla sitä hommaa .

Vierailija
45/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kuitenkin toisen ihmisen terveysestä ja viimekädessä jopa hengestä!

Joku paperikoneen valvoja saa tuplapalkan...

Vierailija
46/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joku paperikoneen valvoja saa tuplapalkan..." juu ja näitä koneenhoitajia ei ole tehtaassa kuin pari kappaletta. Ihan sama kuin vertaisi lääkärin ja hoitajan palkkaa ja vastuuta!!! Ja miksi et voinut verrata vaikka satamatyöntekijöihin, putkimiehiin, laatottajiin, sähkömiehiin jne. Ne vasta tienaakin.

Vierailija
47/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näiden muiden palkoista ei ole hajuakaan ---->

Vierailija:

" Joku paperikoneen valvoja saa tuplapalkan..." juu ja näitä koneenhoitajia ei ole tehtaassa kuin pari kappaletta. Ihan sama kuin vertaisi lääkärin ja hoitajan palkkaa ja vastuuta!!! Ja miksi et voinut verrata vaikka satamatyöntekijöihin, putkimiehiin, laatottajiin, sähkömiehiin jne. Ne vasta tienaakin.

Vierailija
48/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vajaa työaika, 30 h viikko ja käteen jää 1600. Vielä 160 h/ kk tuo on ihan ok, mutta jos menee paljon yli, alkaa tuntipalkka olla melko pieni.

Mutta... teet ihan mielettömän tärkeää työtä ja siitä hatun nosto sinulle. Jo lohduttaa... :)

Vierailija
49/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta

Suurin osa aloittaa opiskelut silloin kuin ymmärrys/kokemus rahan kulumisesta normaaliin elämään ei vielä tiedossa.

Halua auttaa/tukea/jne on oikeasti sydämestä tulevaa. Miksi siitä ei kuulu maksaa hyvin? Miten luulette pelkästään kutsumuksen jaksavan kantaa 40-50 vuotta työelämässä?

Vastuu on oikeasti suuri ja päätöksiä on monessa paikassa tehtävä yksin. Asioita on hallittava laajalti ja osattava priorisoida kiireessä tärkeysjärjestykseen.

Haluammeko että meitä hoitaa kouluttamattomat ihmiset tulevaisuudessa, koska ammatin lukeneet jaksavat vain 10-15 vuotta alalla?

Enkä muista hoitajia erityisemmin nähneen istuskelemassa. Kuntouttavaan työotteeseen kuuluu potilaan omatoimisuuden tukeminen, mahdollistaminen ja vielä olevien taitojen ylläpitäminen! Se on ammatillisuutta! Voin kertoa että usein olisi nopeampaa tehdä asiat itse kun kannustaa potilasta suoriutumaan itse esim. juominen nokkamukista voi viedä minuutteja ja sen kun kerrot 30:llä potilaalla...

Edellisessä yövuorossa ennätin istua yhteensä 40min pätkittäin, kestoa yövuorolla 10½h

Vierailija
50/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti kun tulee, varmasti haen.

Vierailija
51/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana yliopistokoulutus ja alle 1400¿ jää kuussa käteen..Niinpä, ei tätä työtä ainakaan palkan vuoksi tee. Silti olen tyytyväinen päivätyöhöni ja saan olla perheeni kanssa illat ja viikonloput.

Vierailija
52/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa 1200¿ kuussa. TES:n mukainen minimipalkka.

Vierailija
53/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten revi siitä. Ja on kuitenkin kunnon koulutuskin ja yhtä vastuullinen ja vaativa työ kuin hoitsulla.

Vierailija
54/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käteen jää n. 1300-1400 kk. Ei se mun mielestä nyt niin huono palkka ole.

Vierailija
55/55 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin viime vuonna sinne päästä, mutta ei huolittu. Olisin tehnyt vaikka ilmaiseksi.

T: se amanuenssi