Kätilö kanssasi nyt iltapäivällä
Kommentit (13)
mitä siellä pitäis tuntua? voiko vauvan pään tuntea? jos vauvan pään tuntee niin paikat on auki jo?
Vierailija:
Voi mikä neuvolalääkäri!
Neuvolan terv. hoitajan tai kätilön lähete kelpaa yhtä hyvin. Jos et sitäkään saa, vaikka ehdottomasti pitäisi, soita sairaalasi pelkopolille ja selitä tilanne. Uskon,että saat ajan ilman lähetettäkin.
klö
Vierailija:
Ei, ellet ponnista niin väärin, että verkkokalvot irtoo. Ei ole koskaan tullut moista vastaan.
klö
Pitkäsorminen täytyy olla ja jonkinlaista anatomian tuntemusta, jos aikoo onnistua. En suosittele, voi aiheuttaa vahinkoa.
klö
nappi, missä reikä keskellä. onko se se kohdunsuu. sen oon siis tuntenut ennen raskautta. nyttemmin en oo sinne sorkkiutunut, mutta olen kuullut että joku on tuntenut siellä vauvan pään rv yli35 reilustikkin. t8 ja hauska vastaus tuo verkkokalvot.. mutta jos vaan kokeilee, työnnetäänhän sinne muutakin.. *viheltelee*
Viikkoja kasassa 7,odottelenko vielä...
Vierailija:
nappi, missä reikä keskellä. onko se se kohdunsuu. sen oon siis tuntenut ennen raskautta. nyttemmin en oo sinne sorkkiutunut, mutta olen kuullut että joku on tuntenut siellä vauvan pään rv yli35 reilustikkin. t8 ja hauska vastaus tuo verkkokalvot.. mutta jos vaan kokeilee, työnnetäänhän sinne muutakin.. *viheltelee*
Se nappi on portio eli kohdunnapukka ja sen keskeltä alkava reikä jatkuu kohdun kaulakanavana muutaman sentin, kunnes sitten ennen synnytystä häviää.
klö
Aikaa voi jo varailla ja saat sen varmasti 2-3 viikon päähän.
Onnea raskaudellesi.
klö
En ole kotisynnytystä, sairaalan aulassa kyllä kun ei ehditty saliin asti.
klö