Tosi kiva, mies vittuillut mulle koko päivän, kun annoin hänelle itse tekemäni räsymaton!
Miehellä siis oli tänään synttärit ja olin vaivalla kutonut hänelle räsymaton. Ajattelin, että tuosta on iloa sitten kaikille (mikä mielestäni tärkeää lahjassa), kun se on lattialla. Kudoin sen vielä tuollaisilla miehekkäillä sävyillä, käytin sinisen ja harmaan tosi nättejä sävyjä. No ei vissiin lahja miellyttänyt päivänsankaria niin pitänyt sitten vittuilla mulle koko päivä ja olla nyrpeää naamaa. No joo, kiva tietää että mies ei arvosta mun ponnisteluja eteensä :)
Kommentit (33)
Ap, ihaile kaunista mattoa ja ole onnellinen, että osaat tehdä jotain niin kaunista. Tee joululahjaksi seinävaate.
Jos mun mies vittuilisi synttärilahjasta, vaihtaisin täysi-ikäiseen.
Kyllä tuli paha mieli miehen puolesta. Varmasti tuntuu siltä kuin lapsena, kun saa pehmeän paketin. Voi voi...
Oliko se "lahja" siinä siis se, että sen maton värit on valittu miehen mieltymysten mukaisesti, eikä sinun? Nyt sinistä ja harmaata yhden maton verran, kun kaikki muu kotona on vaaleanpunaista? Uh, onhan se ihan.... kiva.
Ethän sä voi vakavalla naamalla antaa lahjaksi räsymattoja? Ei toi voi olla mahdollista, vähän sama kun antaisi muijalle lahjaksi imurin tai siivouskärryt.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä pilkkasi mua monta päivää kun tein hänelle joskus aamupalaa. Oli siis itse vihjaillut että aamupala olisi joskus kiva valmiina. Laitoin perus leipää ja jotain kananmunaa ja hedelmiä, kahvia ja mehua. Nauroi monta päivää kun olin "laittanut aamupalaa" ja oli niin paska aamupala.
Mitä vikaa siinä aamupalassa sitten miehen mielestä oli? Kuulostaa vähän joltain narsistisesti alistavalta tyypiltä, että ensin vihjailee, että aamupalaa voisit joskus tehdä ja sitten haukkuu, että ihan huonosti teit. Kuulostaa ihan hyvältä aamupalalta minusta :).
Minun mies ei kykllä arvostaisi jotain mattoa synttärilahjana, oli se itse tehty tai jostain Askosta ostettu. Ei millään pahalla, mutta onhan tuo tosi typerä lahja. Varsinkin jos miestä ei sisustus voisi vähempää kiinnostaa. Olisit vaikka kutonut miehelle pipon ja hanskat, olisi ollut vähän henkilökohtaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä pilkkasi mua monta päivää kun tein hänelle joskus aamupalaa. Oli siis itse vihjaillut että aamupala olisi joskus kiva valmiina. Laitoin perus leipää ja jotain kananmunaa ja hedelmiä, kahvia ja mehua. Nauroi monta päivää kun olin "laittanut aamupalaa" ja oli niin paska aamupala.
Mitä vikaa siinä aamupalassa sitten miehen mielestä oli? Kuulostaa vähän joltain narsistisesti alistavalta tyypiltä, että ensin vihjailee, että aamupalaa voisit joskus tehdä ja sitten haukkuu, että ihan huonosti teit. Kuulostaa ihan hyvältä aamupalalta minusta :).
Niin minustakin ja laitoin esille niitä juttuja mitä hän yleensä siis söi. Mies ei ollut suomalainen ja pöytään olisi kuulemma pitänyt laittaa kaikki mahdollinen, makkaraa ja muuta mitä kumpikaan meistä ei edes ikinä syönyt aamupalalla. No, hän haukkui kokkauksiani muutenkin kun äiti teki parempaa.. Onneksi on eksä.
Kamala pentu tuo miehesi. Ei osaa käyttäytyä. Lahja on lahja, oli se mikä tahansa. Mekin ostamme toisillemme aina jotakin kotiin liittyvää. Meillä on miehen rakentama uusi talo, joka on meille molemmille tärkeä. En oikeastaan edes keksi, mikä voisi tällä hetkellä olla meille kummallekaan mieluisampi lahja kuin kotiin kuuluva hyöty tai koriste-esine.
Ahaa, oliskohan se sitten halunnut jonkun tyypillisen brittiläisen aamupalan kuten https://en.m.wikipedia.org/wiki/Full_breakfast
Sitten hitusen ymmärrän, mutta oli se huonosti ilmaissut toiveensa.
Tollasia ne miehet on. Ei osaa arvostaa lahjoja vaikka olis kuinka kauniita ja rakkaudella annettuja. Seuraavilla syntyäreillä mies jää ilman. Sanan kaikissa merkityksissä! Ei tule enää miehekkään väristä ryijyä makkarin seinälle. 😡
Ap jos olisi mun muija olisi harrastettu seksiä tuolla matolla,mulle olisi kelvannut.