Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kehtaisitko iskeä työkaveria?

Vierailija
18.06.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku henkilö isketään. Henkilöä iskeminen tarkoittaa lyömistä.

Vierailija
22/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulta päin. Olen tehnyt sen kolmesti, ja viimeisestä sain varsin hyvän aviomiehen. Minulla ei ole mitään kuormasta syömistä vastaan, en ole koskaan tavannut ketään baarissa, ja selvin päin on hankala tutustua kehenkään, koska aika menee töissä. Tai joskus meni.

Minun suhteistani ei työpaikalla ole koskaan tiedetty ja liittokin tuli sinne yllätyksenä. Töissä on keskitytty töihin eikä muhinointiin, joten ei ole tarvinnut hävetä edes eron jälkeen. Nykyisen kanssa ei oltu kuin alle pari vuotta samassa työpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ja teinkin niin keväällä,tosin pian sen jälkeen löysin uuden työpaikan, niin ei tarvitse miettiä mitä tehdä jos romanssi kuihtuu.

Vierailija
24/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske, mutta pientä flirttiä on ilmassa. Siitä ei koskaan tule mitään, en edes haluaisi, mutta piristää. :)

Vierailija
25/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku henkilö isketään. Henkilöä iskeminen tarkoittaa lyömistä.

Mä taas tulkitsisin tuon "iskeä henkilöä" tässä asiayhteydessä niin, että yritetään saada joku iskettyä. Muuten olet oikeassa.

Vierailija
26/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses. En tykkää vapaa-ajalla tavata ihmisiä, niin tuon voi hyvin hoitaa työajalla.

Vierailija
27/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iskenyt. Ei seksisuhteita tarvitse työkavereille raportoida, eikä minusta ole kiusallista, että työpaikalla on henkilö, jonka kanssa on menneisyyttä.

Samaa mieltä.

Kyllä aikuiset ihmiset pystyvät toimimaan samassa työpaikassa, vaikka olisi jotain historiaa taustalla. 

Vierailija
28/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaa ja aivan vastustamaton, niin silloin ehkä.

Vierailija
29/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe tokkiinsa. Tänään tasan 20v yhdessä.

Vierailija
30/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :( Nytkin siellä on yksi kiva jonka kanssa synkkaa. Mutta on mua "tasokkaampikin". Ei taida mitään tulla :)

Vierailija
31/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Typerä periaate tuo " en syö kuormasta". Jos sopiva ihminen sattuu kohdalle olisi hölmöä jättää tilaisuus käyttämättä . Tietenkin on hyvä olla tietoinen siitä, että saattaa käydä myös niin, että suhde kariutuu ja samassa työpaikassa on pystyttävä jatkamaan suhteen päättymisen jälkeenkin ja vaarana voi sitten olla sydänsurujen pitkittyminen. Jokainen päättää omalla kohdallaan kuinka paljon ja millaisia riskejä on elämässään valmis ottamaan, mut jos ei ikinä yritä mitään, ei myöskään saa mitään.

Vierailija
32/32 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin jo 3 vuotta sitten, tuossa se köllöttää meidän vauva kainalossa. Kannatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme