Nainen! Kehtaisitko iskeä työkaveria?
Kommentit (32)
Kuormasta ei ikinä syödä. Olisi erittäin kiusallista jatkaa työkavereina sen jälkeen, jos on suhde ja tulee ero.
Miksi kysymys osoitettu vaan naisille?
Vierailija kirjoitti:
Toki miehetkin saavat vastata, jos haluavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta ei ikinä syödä. Olisi erittäin kiusallista jatkaa työkavereina sen jälkeen, jos on suhde ja tulee ero.
moi, vähän tyhmä kysymys, mutta mitä tuo "kuormasta ei syödä" sanonta oikein tarkoittaa? siis että työporukan tyyppeihin ei sekaannuta vai miten ? en ole koskaan ymmärtänyt tai käyttänyt sanontaan..
kiitos jo etukäteen
Olen tehnyt niin. Suhde orastaa nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toki miehetkin saavat vastata, jos haluavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moi, vähän tyhmä kysymys, mutta mitä tuo "kuormasta ei syödä" sanonta oikein tarkoittaa? siis että työporukan tyyppeihin ei sekaannuta vai miten ? en ole koskaan ymmärtänyt tai käyttänyt sanontaan..
kiitos jo etukäteen
Tässä yhteydessä itse käytän sitä viittaamassa nimenomaan työpaikan tyyppeihin.
Kehtaisin. Teen aika rohkeasti aloitteen muutenkin, täällä sais olla loppuelämän yksin jos odottais miehiltä jotain aloitetta !
Itse en olisi valmis uhraaman työtäni miehen takia.
Minulla on kokemusta, että kyllä suhde voikin toimia, jos ihmiset on vaan tarkoitettuja toisilleen. Toki riskinhän siinä ottaa, mutta itsellä kokemusta ja 10v oltu nyt naimisissa! :)
Ei mulla ole tapana iskeä ihmisiä enkä pidä kuormasta syömistä hyvänä ideana.
Olen iskenyt. Ei seksisuhteita tarvitse työkavereille raportoida, eikä minusta ole kiusallista, että työpaikalla on henkilö, jonka kanssa on menneisyyttä.
Ei ole kehtaamisesta kiinni, vaan periaatteesta. Kuten joku jo totesikin en syö kuormasta.
On kiinni työpaikasta. Nykyisellä työpakallani en kehtaisi, ei katsottaisi hyvällä. Jos joku mies iskisi, voisin antaa siitä kehittyä jotain, mutta pyytäisin pitämään salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos jo etukäteen
Tässä yhteydessä itse käytän sitä viittaamassa nimenomaan työpaikan tyyppeihin.
kiitti vastauksesta!
En nykyisessä työpaikassa, kaikki miehet on varattuja.
Opiskeluaikoina tuli syötyä kuormastakin ja aiemmissa työpaikoissa on kyllä tullut kokeiltua iskemistäkin. Ei ole noloa, paremminkin piristää työpäivää kun on yhteisiä salaisuuksia.
Joku henkilö isketään. Henkilöä iskeminen tarkoittaa lyömistä.
jos se osaa tehdä ruokaa.