Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuksia eron jälkeen

Vierailija
18.06.2017 |

Olen ihan puulla päähän lyöty. Luulin, että meidän aviolitto ja ero on ihan ok. Nyt mies kertonut, että etsii seksiseuraa ja avioliittomme aikana hänellä on ollut monta kertaa mahdollista pettää minua, mutta ei kuitenkaan ole pettänyt. En tiennyt noista mahdollisuuksista, mutta olen täysin ymmälläni, että hän niistä nyt kertoo eron jälkeen. Ei mitään järkeä kertoa enää. Mulla oli tosi positiivinen olo koko eron jälkeen, mutta nyt alkaa iljettää ja kohta kadun koko avioliittoa. Ei todellakaan kiinnosta kuulla jälkikäteen mistään mahdollisuuksista, toisaalta, olen pettynyt että on ollut tuollaisia mahdollisuuksia, kun itse en ole ollut lähellekään muita miehiä noissa merkeissä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä tekee edelleen samaa. Erosta on nyt kolme kuukautta. Soittaa ja kertoo kuinka on mahdollisuus ollut pettää, muttei ole sitä tehnyt ja nyt harmittaa. Vastaan hänelle joka kerta, että se on täysin luonnollista kun ollaan parisuhteessa. Minulle on luonnotonta ja täysin arvojen vastaista pettäminen ja on nyt vapaa tekemään mitä haluaa. Hän on ollut suhteessa myös vapaa tekemään valintansa ja minä vastaan hänen valintoihin omilla valinnoilla. Jos olisi pettänyt niin ero olisi tullut aikaisemmin. Ilmeisesti ei saa toivomaansa reatiota kun alkaa jälleen kerran huutamaan. 

Vierailija
22/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte? Kauan olitte yhdessä? Kumpi halusi eron? Yhteisiä lapsia ei näköjään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi