Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuksia eron jälkeen

Vierailija
18.06.2017 |

Olen ihan puulla päähän lyöty. Luulin, että meidän aviolitto ja ero on ihan ok. Nyt mies kertonut, että etsii seksiseuraa ja avioliittomme aikana hänellä on ollut monta kertaa mahdollista pettää minua, mutta ei kuitenkaan ole pettänyt. En tiennyt noista mahdollisuuksista, mutta olen täysin ymmälläni, että hän niistä nyt kertoo eron jälkeen. Ei mitään järkeä kertoa enää. Mulla oli tosi positiivinen olo koko eron jälkeen, mutta nyt alkaa iljettää ja kohta kadun koko avioliittoa. Ei todellakaan kiinnosta kuulla jälkikäteen mistään mahdollisuuksista, toisaalta, olen pettynyt että on ollut tuollaisia mahdollisuuksia, kun itse en ole ollut lähellekään muita miehiä noissa merkeissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä jäi nakertamaan, ja purkaa sitä. Ole onnellinen, ettei pettänyt. Propsit siitä.

Vierailija
2/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on mahdollisuus pettää, sinullakin. Et vain huomannut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole päässyt yli sinusta ja nyt katkerana yrittää pahoittaa mielesi. Lapsellista. Ero on ero.

Vierailija
4/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua iljettää? Sekö, että miehesi arvosti sinua niin paljon ettei lähtenyt itseään tarjoavien matkaan?

Vierailija
5/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi alkaa kertoa näistä asioista jälkikäteen, kun luulin, että eromme on ihan selvä ja kaikki hyvin. Mieskin oli samaa mieltä. Nyt vaan tulee likainen mieli koko touhusta. 

Vierailija
6/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi alkaa kertoa näistä asioista jälkikäteen, kun luulin, että eromme on ihan selvä ja kaikki hyvin. Mieskin oli samaa mieltä. Nyt vaan tulee likainen mieli koko touhusta. 

Ai miksikö alkaa kertoa nyt? Haluaa pahoittaa sinun mielen. Haluaa ehkä sinut takaisin, tietää ettet palaa, ja kostaa näin. Jos sinä olisit hänelle täysin yhdentekevä, niin ei hän tuollaisia puhuisi.

Vierailija
7/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on katkera ja haluaa loukata sinua. Siksi. Hän käyttäytyy epäkypsästi ja lapsellisesti.  Jätä omaan arvoonsa, älä  ole yhteydessä.

Vierailija
8/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka hyvä ero, niin harvoin molempien ajatukset eron suhteen menee yhtä rataa, aina toinen on toipumisessa toista edellä! Nyt näyttää siltä, että mies on sen askeleen sinua jäljessä! Sille tuskin voit mitään - toipumiseen ei liukuvoiteet auta!

Kerro kuitenkin miehellesi, exälle siis, että kiität häntä siitä, että on kunnioittanut liittoanne ja sinua ja arvostat sitä, mutta mahdollisilla tilaisuuksilla rehvastelu kyllä ravistelee kunnioitusta, jota tunnet häntä kohtaan! Ja, jos se ei toimi,niin.sitten.vain toteat, ettäbsinun ei enää tarvi häntä kuunnella!

Vierailija
9/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kun kertoo tuollaista. Miksi pitää yleensä alkaa kertoa tuollaista jälkikäteen. Hänellä on ollut niin hauskaa, että on jopa voinut pettää minua, mutta eipä kuitenkaan pettänyt .

Vierailija
10/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain hän nyt on katkera ja kostaa sen sulle noin lapsellisella tavalla. Toisaalta ne "mahdollisuudet pettää" voivat tarkoittaa mitä vaan. Mun exäni laski mahdollisuudeksi pettää esim. sen, että olin baarissa ilman häntä. Tuska-festivaaleilla käyminen oli jo niin täynnä mahdollisuuksia pettää, että hän oli varma minun pettäneen.

Olette ex-miehesi kanssa kuitenkin eronneet, joten anna olla. Älä ole yhteydessä mieheen muuten kuin pakollisten asioiden hoitamiseksi.

Vierailija
11/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harmittaa että tuli tällainen likainen varjo koko avioliittoon. 

Vierailija
12/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän mun exältä. Minä olin se joka lähti, heti alkoi tulla perään viestejä että kuinka montaa muijaa se panikaan sinä aikana kun oltiin yhdessä, höhöö. Ja parin kuukauden päästä kelkka kääntyi ja alkoi väittää päinvastaista että ei koskaan pettänyt ja minä olen taatusti pettänyt. Ihme perseilyä, älä välitä. :D

Vierailija
13/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, pettäminen on myös käytännön asia, vaikka toinen sen kestäisikin, on juostava tutkimuksissa jos mies tartuttaa tauteja.  Unohtuu usein macho-uhossa.

Vierailija
14/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettänyt, vaikka olisi ollut mahdollisuuksia, tarkoitta suomennettuna, että olet ollut hänelle tärkeä ja hän on kunnioittanut sinua ja uskollisuutta sinulle.

Vierailija
15/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua iljettää? Sekö, että miehesi arvosti sinua niin paljon ettei lähtenyt itseään tarjoavien matkaan?

Ois pitänyt suunsa kiinni, ja vähän kunnioitusta. Mitä hittoa tuollaista kertomaan jälkikäteen.

Vierailija
16/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole päässyt yli sinusta ja nyt katkerana yrittää pahoittaa mielesi. Lapsellista. Ero on ero.

tämä. Ja lisäksi vaikuttaa siltä että ap on jättänyt jo suhteen ja eron taakseen ja keskittyy elämäänsä ja tulevaisuuteensa. Tämä on selvästikin ollut ap:n exälle myrkkyä ja kova pala purtavaksi. Hänen on vaikea kestää sitä, ettei ap haikaile hänen peräänsä.

Vierailija
17/22 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että naiset haluavat kuulla kun heitä petetään, mutta eivät halua kuulla, kun olisi ollut mahdollisuus pettämiseen?

Vierailija
18/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että nyt elät omaa elämääsi

Viestisi eivät kiinnosta.

Esto vaan päälle.

Todella ällö mies sieltä esiin noussutkin että ihan oksettaa.

Tsemppiä sinulle

Vierailija
19/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämistä ei harmita mikään totuus, ei edes valheet. 

Vierailija
20/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kun kertoo tuollaista. Miksi pitää yleensä alkaa kertoa tuollaista jälkikäteen. Hänellä on ollut niin hauskaa, että on jopa voinut pettää minua, mutta eipä kuitenkaan pettänyt .

En nyt ymmärrä mitä pahaa on siinä, että jollain olisi ollut mahdollisuus pettää? Eihän se vaadi kuin sen, että joku on yrittänyt iskeä kun on ollut vaikka poikaporukalla viihteellä. Luultavasti kertoo siksi, että yrittää kohentaa omaa itsetuntoaan, mahdollisesti tultuaan jätetyksi. Yrittää lähinnä itselleen todistaa että olisihan hän muillekin kelvannut. En ymmärrä miten sinä voit pahoittaa mielesi siitä että hän on ollut uskollinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan