Intensiivinen juttu miehen kanssa, ihastuminen ja miehen kiinnostuksen loppuminen kuin seinään :(
Ärsyttää aivan hirveästi. Tapasin muutama kuukausi sitten aivan ihanan miehen. Klikkas heti tosi hyvin ja yhteistä juttua riitti vaikka kuinka. Mies otti minuun muutama päivä tapaamisen jälkeen yhteyttä, mistä alkoi intensiivinen viestittely ja muutamat treffit. Kokoajan vahvistui tunne, että mies on juuri se mitä etsin! Ihana mies, juuri minulle täydellinen.
Yhtäkkiä, ilman mitään selitystä, miehen yhteydenotot alkoivat vähetä. Minä aloin olla lähes aina se, joka laittoi ensin viestiä ja mies vastasi kylmähkösti mutta kohteliaasti (alussa se oli juuri toisinpäin). Yritin ehdotella tapaamista, mutta mies sivutti ehdotukseni. Selvästi kiinnostus loppui kuin seinään.
Mitä? Miksi? Miksei voinut kertoa syytä?? On kuitenkin oma-aloitteisesti laittanut pari kertaa viestiä ja aina vastannut minulle. Jos miestä ei kiinnostaisi yhtään, ei kai vaivautuisi edes vastaamaan. Tai laittamaan viestiä. Vai kuinka? Silti kaikki signaalit viestivät, että kiinnostusta minua kohtaan ei ole enää yhtään. Harmittaa aivan helvetisti, en tiedä mitä tehdä :/ Ei haluttaisi pommittaa toista, kun hällä ei selvästikään enää nappaa. Toisaalta en haluaisi päästää käsistäni tuollaista kultakimpaletta, harvoin olen törmännyt mieheen, jonka kanssa natsaa niin hyvin heti alusta asti. Siksi olenkin ymmälläni, että miksi mies ei yhtäkkiä enää tunne samoin :(
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minulla on tarina joka saattaa parantaa mieltäsi. Minun mieheni aluksi oli hyvinkin viestittelevä jne. mutta muuttuis sit vähän ajan päästä. Sanottakoon vielä että hän oli minua korkeatasoisempi ulkonäöllisesti (millään tavalla väittämättä että näin olisi sinun kohdallasi). Käytös muuttui vähän ajan päästä. Laitteli harvemmin viestejä. Hymiöitä ei koskaan käyttänyt. Hän oli kuitenkin koko ajan minuun kiinnostunut. Sosiaalisesti vain vähän kompelömpi ja viestittely "hankalaa" edelleen. Tekstailu ei kuulemma kiinnosta. Olemme olleet nyt yhdessä 7 vuotta ja hän on mitä parhain ja hauskin mies! Toivottavasti tämä toi toivoa.
Antoi pienen toivonpilkahduksen, kiitos. Tämä mies tykkää käyttää paljon hymiöitä ja hänelle kirjoittaminen vaikuttaisi olevan helpompaa, kuin face to face-kommunikointi.
ap
Miestä kiinnosti vain niin kauan kuin sinä et osoittanut kiinnostusta. Olen samanlainen. Heti kun nainen osoittaa kiinnostusta, niin minä menetän kiinnostuksen. Tämän takia en voi koskaan kokea rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Miestä kiinnosti vain niin kauan kuin sinä et osoittanut kiinnostusta. Olen samanlainen. Heti kun nainen osoittaa kiinnostusta, niin minä menetän kiinnostuksen. Tämän takia en voi koskaan kokea rakkautta.
Miksi sinulla on näin?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehdi lukea ketjua, mutta ekaksi tulee mieleen sana vaimo. Ihan kokemuksesta puhun.
Tuskin on vaimoa, ellei vaimo sitten asu omassa asunnossaan. Se verran monta kertaa olen kyläillyt miehen luona, että selvää on että mies asuu yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä kun mies on naista tasokkaampi. Sitä saa mitä tilaa.
Jos haluat vastavuoroisuutta niin otat heikompitasoisemman miehen, mutta se ei sitten ole "ihana kultakimpale"
Millähän tavalla itseäni vanhempi ylipainoinen mies on tasokkaampi kuin minä. Ei ole erityisen varakas edes.
Minulla soi hälytyskellot usein , eräällä miehellä oli naisten hiusharja vessassa ,vaikka on kalju 😄😄😄 Mutta toki hänellä käy aikuiset lapsensa kylässä. Tyttöjä ja poikia.
Hei! Minulla on tarina joka saattaa parantaa mieltäsi. Minun mieheni aluksi oli hyvinkin viestittelevä jne. mutta muuttuis sit vähän ajan päästä. Sanottakoon vielä että hän oli minua korkeatasoisempi ulkonäöllisesti (millään tavalla väittämättä että näin olisi sinun kohdallasi). Käytös muuttui vähän ajan päästä. Laitteli harvemmin viestejä. Hymiöitä ei koskaan käyttänyt. Hän oli kuitenkin koko ajan minuun kiinnostunut. Sosiaalisesti vain vähän kompelömpi ja viestittely "hankalaa" edelleen. Tekstailu ei kuulemma kiinnosta. Olemme olleet nyt yhdessä 7 vuotta ja hän on mitä parhain ja hauskin mies! Toivottavasti tämä toi toivoa.