Intensiivinen juttu miehen kanssa, ihastuminen ja miehen kiinnostuksen loppuminen kuin seinään :(
Ärsyttää aivan hirveästi. Tapasin muutama kuukausi sitten aivan ihanan miehen. Klikkas heti tosi hyvin ja yhteistä juttua riitti vaikka kuinka. Mies otti minuun muutama päivä tapaamisen jälkeen yhteyttä, mistä alkoi intensiivinen viestittely ja muutamat treffit. Kokoajan vahvistui tunne, että mies on juuri se mitä etsin! Ihana mies, juuri minulle täydellinen.
Yhtäkkiä, ilman mitään selitystä, miehen yhteydenotot alkoivat vähetä. Minä aloin olla lähes aina se, joka laittoi ensin viestiä ja mies vastasi kylmähkösti mutta kohteliaasti (alussa se oli juuri toisinpäin). Yritin ehdotella tapaamista, mutta mies sivutti ehdotukseni. Selvästi kiinnostus loppui kuin seinään.
Mitä? Miksi? Miksei voinut kertoa syytä?? On kuitenkin oma-aloitteisesti laittanut pari kertaa viestiä ja aina vastannut minulle. Jos miestä ei kiinnostaisi yhtään, ei kai vaivautuisi edes vastaamaan. Tai laittamaan viestiä. Vai kuinka? Silti kaikki signaalit viestivät, että kiinnostusta minua kohtaan ei ole enää yhtään. Harmittaa aivan helvetisti, en tiedä mitä tehdä :/ Ei haluttaisi pommittaa toista, kun hällä ei selvästikään enää nappaa. Toisaalta en haluaisi päästää käsistäni tuollaista kultakimpaletta, harvoin olen törmännyt mieheen, jonka kanssa natsaa niin hyvin heti alusta asti. Siksi olenkin ymmälläni, että miksi mies ei yhtäkkiä enää tunne samoin :(
Kommentit (87)
Voi ap, valitettavasti kannattaa unohtaa toi mies. Mummoni sanoi mulle joskus teinivuosien ekoina sydänsuruina että älä ikinä jahtaa miestä, mies kyllä näyttää jos on kiinnostunut. Tää neuvo on osoittautunut paikkansa pitäväksi monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa oli siis kiinnostunut ja olit siitä varma, nyt ei enää näytä siltä. Silti mietit mitä jos, mistä tietää että onko mies kiinnostunut. Tämä johtuu vain siitä että et tahtoisi hyväksyä totuutta, mutta EI se ole. On ihan normaalia että kun tutustuu lisää, niin ei välttämättä nappaakaan, Kaikki tuo asian ympärillä pyöriminen ja ihmettely on vaan itsensä kusettamista. Tiedät itsekin kyllä miten se käyttäytyisi jos kiinnostusta löytyisi. Case is closed. Uutta matoa koukkuun.
Olet kai oikeassa. Tuskin mikään muukaan selittää miehen viilenemistä ja viestittelytiheyden vähenemistä. Jos aiemmin tuli 50 viestiä päivässä ja nyt 2 viestiä viikossa, niin ei kai kyse voi olla muusta kuin kiinnostuksen lopahtamisesta. Harmittaa silti niin vietävästi. Harmittaa että tällaisia (minulle sopivia) miehiä tulee vastaan ehkä yksi kymmenessä vuodessa, ja sitten selvästikin tyrin mahdollisuuteni. Ilman että tiedä edes miten tai miksi? Joku selitys tähän olisi kiva kyllä saada.
ap
Et sinä mitään tyrinyt. Kaikia ei oo vaan tarkotettu yhteen. Yleensä ei ole edes mitään yhtä tiettyä syytä miks ei vaan natsannut. Oot varmaan huomannut sen itskein kun oot tapaillut muita, ei vaan välttämättä kiinnosta, eikä näitä "suhteita" olis voitu pelastaa, että hän olis esim tehnyt asian x toisella tavalla. Uutta matoa koukkuun. Et varmasti edes haluais olla sellasen kans joka ei oo täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa oli siis kiinnostunut ja olit siitä varma, nyt ei enää näytä siltä. Silti mietit mitä jos, mistä tietää että onko mies kiinnostunut. Tämä johtuu vain siitä että et tahtoisi hyväksyä totuutta, mutta EI se ole. On ihan normaalia että kun tutustuu lisää, niin ei välttämättä nappaakaan, Kaikki tuo asian ympärillä pyöriminen ja ihmettely on vaan itsensä kusettamista. Tiedät itsekin kyllä miten se käyttäytyisi jos kiinnostusta löytyisi. Case is closed. Uutta matoa koukkuun.
Olet kai oikeassa. Tuskin mikään muukaan selittää miehen viilenemistä ja viestittelytiheyden vähenemistä. Jos aiemmin tuli 50 viestiä päivässä ja nyt 2 viestiä viikossa, niin ei kai kyse voi olla muusta kuin kiinnostuksen lopahtamisesta. Harmittaa silti niin vietävästi. Harmittaa että tällaisia (minulle sopivia) miehiä tulee vastaan ehkä yksi kymmenessä vuodessa, ja sitten selvästikin tyrin mahdollisuuteni. Ilman että tiedä edes miten tai miksi? Joku selitys tähän olisi kiva kyllä saada.
ap
Et sinä mitään tyrinyt. Kaikia ei oo vaan tarkotettu yhteen. Yleensä ei ole edes mitään yhtä tiettyä syytä miks ei vaan natsannut. Oot varmaan huomannut sen itskein kun oot tapaillut muita, ei vaan välttämättä kiinnosta, eikä näitä "suhteita" olis voitu pelastaa, että hän olis esim tehnyt asian x toisella tavalla. Uutta matoa koukkuun. Et varmasti edes haluais olla sellasen kans joka ei oo täysillä mukana.
Kiitos, näinhän se tietysti on. Vaikea vain ymmärtää, miten toinen voi kokea niin eritavalla kuin itse. Kun selvästi meidän välillä oli jotain erityislaatuista ja hyvät väreet ja fiilikset..
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, valitettavasti kannattaa unohtaa toi mies. Mummoni sanoi mulle joskus teinivuosien ekoina sydänsuruina että älä ikinä jahtaa miestä, mies kyllä näyttää jos on kiinnostunut. Tää neuvo on osoittautunut paikkansa pitäväksi monet kerrat.
Viisas mummo sinulla!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastataan tähän nyt niinkuin kaikkiin samanlaisiin tarinoihin tähänkin asti: jos mies on kiinnostunut ja haluaa sinut, sen kyllä huomaa. Silloin ei tarvitse arpoa asiaa vaan mies laittaa viestiä, soittaa, meilaa, chattaa, haluaa nähdä. Ap, se löysi jonkun kiinnostavamman. Piti sinuakin ihan kivana tyyppinä joten ei halua tylysti lopettaa yhteydenpitoa kokonaan, etenkin kun ei voi olla 100 % varma, tuleeko jutusta sen kiinnostavamman naisen kanssa mitään. Mutta jos tulee, viestit loppuu. Usko minua, tämä on totuus.
Kiitos suorasta kommentista. Näin minäkin olen taipunut ajattelemaan. Toisaalta mies on selvästi ujo ja vähän varautunut, siksi elättelen edelleen toiveita, että mitä jos sittenkin... Olen kuullut itsekin tuon "sen kyllä huomaa jos mies on kiinnostunut", mutta huomaako sen oikeasti aina? Eivätkai kaikki miehet ole ulospäinsuuntautuneita ja supliikkeja treffienehdottelijoita?
ap
Ehkäpä hän pelästyi sinun runsasta kokemusta miesrintamalla, jos hänellä itsellä ei ole paljoa kokemusta. Ja kuten sanoit, että halusit itse heti sänkyyn
Ei mies tiedä kokemuksestani miesrintamalla ja hän itse otti seksijutut puheeksi. Flirttiä ja tuhmien puhumista oli kovasti niin viesteissä kuin livenäkin, molempien suunnilta. Eli tämäkään ei käy järkeen..
ap
Varmasti tietää, kun itsekin sain sinusta jo sellaisen tietynlaisen kuvan vain lukemalla muutaman viestisi anonyymilla keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastataan tähän nyt niinkuin kaikkiin samanlaisiin tarinoihin tähänkin asti: jos mies on kiinnostunut ja haluaa sinut, sen kyllä huomaa. Silloin ei tarvitse arpoa asiaa vaan mies laittaa viestiä, soittaa, meilaa, chattaa, haluaa nähdä. Ap, se löysi jonkun kiinnostavamman. Piti sinuakin ihan kivana tyyppinä joten ei halua tylysti lopettaa yhteydenpitoa kokonaan, etenkin kun ei voi olla 100 % varma, tuleeko jutusta sen kiinnostavamman naisen kanssa mitään. Mutta jos tulee, viestit loppuu. Usko minua, tämä on totuus.
Kiitos suorasta kommentista. Näin minäkin olen taipunut ajattelemaan. Toisaalta mies on selvästi ujo ja vähän varautunut, siksi elättelen edelleen toiveita, että mitä jos sittenkin... Olen kuullut itsekin tuon "sen kyllä huomaa jos mies on kiinnostunut", mutta huomaako sen oikeasti aina? Eivätkai kaikki miehet ole ulospäinsuuntautuneita ja supliikkeja treffienehdottelijoita?
ap
Ehkäpä hän pelästyi sinun runsasta kokemusta miesrintamalla, jos hänellä itsellä ei ole paljoa kokemusta. Ja kuten sanoit, että halusit itse heti sänkyyn
Ei mies tiedä kokemuksestani miesrintamalla ja hän itse otti seksijutut puheeksi. Flirttiä ja tuhmien puhumista oli kovasti niin viesteissä kuin livenäkin, molempien suunnilta. Eli tämäkään ei käy järkeen..
ap
Varmasti tietää, kun itsekin sain sinusta jo sellaisen tietynlaisen kuvan vain lukemalla muutaman viestisi anonyymilla keskustelupalstalla.
Kerrotko minullekin, että millainen se kuva sitten on?
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä kun mies on naista tasokkaampi. Sitä saa mitä tilaa.
Jos haluat vastavuoroisuutta niin otat heikompitasoisemman miehen, mutta se ei sitten ole "ihana kultakimpale"
Kerro minulle, miksi "heikompatasoiset" miehet eivät tee noin? He saisivat naisen, joka olisi hulluna heihin ja tekisi kaikkensa suhteen eteen. Miksi se ei kelpaa teille?
Minä voin samaistua tuohon mieheen... Minä olin eronnut 4 vuoden suhteesta noin 2 kk sitten. Sitten tapasin tämän miehen, joka oli aivan ihastuttava kaikin puolin... Kuitenkaan en ollut varma halusinko mitään vakavaa näin pian eron jälkeen. Halusin elää sinkkuna ja aloin pohtimaan kaikkia kivoja reissuja mitä olimme parin sinkkuystävän kanssa suunnitelleet... Sitten yritin aluksi saada "omaa tilaa" vähän etääntymällä, koska mies oli todella innokas ja alkoi puhumaan ihan jo vakavasti kaikista tulevaisuuden jutuista ja yhteisistä menoista ja kuinka haluaa viedä minut tapaamaan ystäviään ja perhettään jne jne. AHDISTUIN! Sitten ilmoitin, että pakko lopettaa ainakin nyt, kun en todellakaan halua mitään uutta parisuhdetta. Minä sentään sain lopulta sanottua suoraan, kun ensiksi pohdin myös kuinka ihana mies olisi, mutta ei sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
realismi puuttuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä kun mies on naista tasokkaampi. Sitä saa mitä tilaa.
Jos haluat vastavuoroisuutta niin otat heikompitasoisemman miehen, mutta se ei sitten ole "ihana kultakimpale"
Mitä tämä kommentti on tarkoittavinaan? Että olen ruma ja alempitasoinen kuin mies, jota tapailin? Mistä tällaista päättelit?
ap
Sitä että jos mies olisi samantasoinen kuin sinä niin et kuvailisi häntä sanoilla "ihana" tai "kultakimpale"
Naisilla on tapana kiinnostua vain itseään parempitasoisemmista ja sitten ihmetellä kun mieheltä ei tulekaan vastakaikua ja hänellä on muitakin naisia. Tiputa rimaa niin saat vastakaikua.
Kultakimpale ja ihana hän oli siksi, koska oli kanssani niin samalla aaltopituudella. Mulla oli heti alusta asti hyvä ja helppo olla hänen seurassaan ja juttua riitti vaikka kuinka. Tällaista en ole kovin usein kokenut miesten kanssa (kaikkien näiden 33 vuoden aikana), joten koin suhteen jotenkin erityislaatuisena. Hyvä kommunikaatio, voimakas seksuaalinen vetovoima, yhteiset kiinnostuksenkohteet, luonteva yhdessäolo... Ikävää ettei hän ilmeisesti kokenut samoin, kun näin yllättäen viileni.
Vai voisiko viilenemiseen löytyä vielä jokin muu selitys?
ap
Ei ole mitään muuta selitystä kuin miehen kiinnostuksen loppuminen. Saman olen kokenut, mies vaan haihtuu asteittain. Tässä tilanteessa onkin ratkaisevaa, kuinka toimit itse. Ei minkäänlaista viestiä miehelle enää. Ei yhtään ainoatakaan, vaikka mieli tekisi. Ja vielä vähemmän vastaat miehelle, vaikka mitä tulisi. Kunnioita itseäsi ja älä suostu mihinkään varalle. Oikeasti kiinnostunut mies ei luovu sinusta ja toki ihanne on, jos kiinnostut itse sitten hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin samaistua tuohon mieheen... Minä olin eronnut 4 vuoden suhteesta noin 2 kk sitten. Sitten tapasin tämän miehen, joka oli aivan ihastuttava kaikin puolin... Kuitenkaan en ollut varma halusinko mitään vakavaa näin pian eron jälkeen. Halusin elää sinkkuna ja aloin pohtimaan kaikkia kivoja reissuja mitä olimme parin sinkkuystävän kanssa suunnitelleet... Sitten yritin aluksi saada "omaa tilaa" vähän etääntymällä, koska mies oli todella innokas ja alkoi puhumaan ihan jo vakavasti kaikista tulevaisuuden jutuista ja yhteisistä menoista ja kuinka haluaa viedä minut tapaamaan ystäviään ja perhettään jne jne. AHDISTUIN! Sitten ilmoitin, että pakko lopettaa ainakin nyt, kun en todellakaan halua mitään uutta parisuhdetta. Minä sentään sain lopulta sanottua suoraan, kun ensiksi pohdin myös kuinka ihana mies olisi, mutta ei sitten kuitenkaan.
Ainoana erona, etten ole puhunut sanallakaan miehelle mistään vakavasta tai tulevaisuudenjutuista. Ainoastaan tyyliin "mennäänkö käymään uimassa kesällä". Ei kovin vakavaa?
Tässä on vielä sellainen twist, että olen itse hiljattain eronnut pitkästä suhteesta ja ajatuksenani ei todellakaan ollut ryhtyä pariutumaan tai ylipäätään katsella miehiä silläsilmällä. Kuten sinäkin, halusin viettää aikaa yksin ja sinkkuna, vaan niin mieleni muuttui kun tutustuin tähän ihmiseen.
Ottaa päähän kyllä ja pahasti, en varmaankaan ole toistanut tätä tarpeeksi montaa kertaa tämän keskustelun aikana :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoana erona, etten ole puhunut sanallakaan miehelle mistään vakavasta tai tulevaisuudenjutuista. Ainoastaan tyyliin "mennäänkö käymään uimassa kesällä". Ei kovin vakavaa?
Tässä on vielä sellainen twist, että olen itse hiljattain eronnut pitkästä suhteesta ja ajatuksenani ei todellakaan ollut ryhtyä pariutumaan tai ylipäätään katsella miehiä silläsilmällä. Kuten sinäkin, halusin viettää aikaa yksin ja sinkkuna, vaan niin mieleni muuttui kun tutustuin tähän ihmiseen.
Ottaa päähän kyllä ja pahasti, en varmaankaan ole toistanut tätä tarpeeksi montaa kertaa tämän keskustelun aikana :D
ap
Niin, mutta jos mies pelästyi, että onkin täyttä päätä ihastumassa kunnolla, vaikkei halua? Mulla siis meinasi käydä vähän näin...
Jos et ole vielä kysynyt suoraan mitä mies sinusta tahtoo, niin nyt menet ja kysyt. On turhaa vain spekuloida ja pyöritellä asioita itsekseen ja nettifoorumilla, kun ainoa tapa jolla saat selvää asiasta on kysyä mieheltä itseltään, kukaan muu ei tiedä mitä tämä ajattelee. Sitten ainakin saat vastauksen ja et joudu vatvomaan asiaa jos mies uskaltaa olla rehellinen.
Lopetin itse pari viikkoa sitten suhteen, jossa miehen kiinnostus ei jäänyt alussakaan epäselväksi. Kiinnostui niin, ettei minulla ollut omaa elämää enää lainkaan, vaan olin koko maailma hänelle. Ehdittiin olla puoli vuotta yhdessä ja suunniteltiin kaikkea yhteistä mukavaa, mutta oli pakko katkaista suhde.
Näin voi siis käydä vähän myöhemminkin ja myös naisen taholta. Ja ei se lopettavan asema mikään mukava ole, kun tietää satuttavansa toista.Kerroin kuitenkin hänelle, että tunteeni ovat loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Se on lämmitellyt jotain toista kiinnostavampaa suhdetta samanaikaisesti joka sitten alkoi. Sinä olit tuosta kiinnostuksen loppumisesta päätellen vaan varalla. Mulle käynyt aivan samoin.
Juuri näin. Mullekin on käynyt noin, ja onhan se ihan pirun ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, mutta jos mies pelästyi, että onkin täyttä päätä ihastumassa kunnolla, vaikkei halua? Mulla siis meinasi käydä vähän näin...
Se on kyllä sitten surullista. Mikä voi olla niin painava syy, että on valmis hylkäämään hyvän jutun? Minunkaan suunnitelmiini ei totisesti kuulunut tulinen ihastuminen näin pian eron jälkeen, mutta niin vain kävi. Eikä mieleeni edes tullut hidastella, kun kyseessä oli niin "sielunkumppani"-tyylinen mies.
ap
Voithan kysäistä suoraan kohteelta mutta voi olla vaisu vastauksissaan eli ihan vaan kiinnostus lopahti tai piti jotakin ominaisuuttasi vastenmielisenä eikä sinun tarvitse siitä huolestua, se on jotain mikä on tyypillistä sinulle ja joku mies voi olla hulluna juuri siihen ominaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on kyllä sitten surullista. Mikä voi olla niin painava syy, että on valmis hylkäämään hyvän jutun? Minunkaan suunnitelmiini ei totisesti kuulunut tulinen ihastuminen näin pian eron jälkeen, mutta niin vain kävi. Eikä mieleeni edes tullut hidastella, kun kyseessä oli niin "sielunkumppani"-tyylinen mies.
ap
Mulla ainakin se sitoutuminen ja vapauden menetys, että ei saakaan olla sinkku ja mennä ja tulla miten tykkää ja jos jostain löytyykin joku vielä parempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mulla ainakin se sitoutuminen ja vapauden menetys, että ei saakaan olla sinkku ja mennä ja tulla miten tykkää ja jos jostain löytyykin joku vielä parempi...
Ymmärrän, onhan se vaikea tietää että mikä ja kuka on tarpeeksi hyvä, että rohkenisi sitoutua. Ollaan puhuttu paljon vapaudesta ja omasta tilasta. Ne on myös mulle tärkeitä asioita suhteessa (miehellekin). En voisi olla suhteessa, missä olen tilitysvelvollinen kaikesta. Mulla pitää olla omaa tilaa tehdä omia juttuja, matkustaa, nähdä ystäviä jne. Mies tietää sen ja tietää, että vapaus toiseenkin suuntaan tulee myös. Tietenkin se on ongelma, jos toinen haluaa huidella missä sattuu ja kaataa naisia. Se ei onnistu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huomaa, kyllä sen huomaa. Ei voi olla huomaamatta, kun mies pyörii jaloissa. Itse olen sellainen tavallinen tytöntyllerö, jota miehet yleensä kuvailevat sanalla mukava. Miehiä on ollut riesaksi saakka ja olen joutunut olemaan se, joka on sanonut että kiitos, mutta ei kiitos. Silloin kun natsaa, niin mies soittaa, tekstailee, haluaa treffeille. Ujommat pojat ehkä haluavat nähdä enemmän iltamenoissa, alkoholi vähän lievittää jännitystä.
Tulitko sanoneeksi jotain, mikä olisi vähentänyt mielenkiintoa. Ehkä miehellä on jokin vamma tai muu sellainen ja tietämättäsi loukkasit häntä.
ap