Intensiivinen juttu miehen kanssa, ihastuminen ja miehen kiinnostuksen loppuminen kuin seinään :(
Ärsyttää aivan hirveästi. Tapasin muutama kuukausi sitten aivan ihanan miehen. Klikkas heti tosi hyvin ja yhteistä juttua riitti vaikka kuinka. Mies otti minuun muutama päivä tapaamisen jälkeen yhteyttä, mistä alkoi intensiivinen viestittely ja muutamat treffit. Kokoajan vahvistui tunne, että mies on juuri se mitä etsin! Ihana mies, juuri minulle täydellinen.
Yhtäkkiä, ilman mitään selitystä, miehen yhteydenotot alkoivat vähetä. Minä aloin olla lähes aina se, joka laittoi ensin viestiä ja mies vastasi kylmähkösti mutta kohteliaasti (alussa se oli juuri toisinpäin). Yritin ehdotella tapaamista, mutta mies sivutti ehdotukseni. Selvästi kiinnostus loppui kuin seinään.
Mitä? Miksi? Miksei voinut kertoa syytä?? On kuitenkin oma-aloitteisesti laittanut pari kertaa viestiä ja aina vastannut minulle. Jos miestä ei kiinnostaisi yhtään, ei kai vaivautuisi edes vastaamaan. Tai laittamaan viestiä. Vai kuinka? Silti kaikki signaalit viestivät, että kiinnostusta minua kohtaan ei ole enää yhtään. Harmittaa aivan helvetisti, en tiedä mitä tehdä :/ Ei haluttaisi pommittaa toista, kun hällä ei selvästikään enää nappaa. Toisaalta en haluaisi päästää käsistäni tuollaista kultakimpaletta, harvoin olen törmännyt mieheen, jonka kanssa natsaa niin hyvin heti alusta asti. Siksi olenkin ymmälläni, että miksi mies ei yhtäkkiä enää tunne samoin :(
Kommentit (87)
Jatka elämääsi. Ei kannata roikkumaan mieheen.
En ymmärrä miks täytyy spekuloida noin paljon omassa pienessä päässään?
Kaks tavua: KY SY
Sillä se selviää.
Jos herra vastaa sinulle ei, niin sitten jatkat eteenpäin.
Ei voi olla niin vaikeaa.
Mikä täi tervassa ja roikkuminen? Ei tässä nyt mistään sellaisestakaan kyse ole. En pommita miestä viesteillä ja ahdistele häntä treffaamisesta. Laitan viestiä muutaman päivän välein, riippuen siitä vastaako hän vai ei. Välissä viestittely etenee siten, että kumpikin laittaa viestin tai kaksi päivässä. Eikös tuokin ole aika selvä merkki siitä, että miehellä ei voisi vähempää kiinnostaa? Mielestäni kyse ei myöskään ole mistään roikkumisesta tai häiriköinnistä puoleltani.
ap
Ei vaikuta kiinnostuneelta. Kyllä ujokin mies uskaltaa itse ehdottaa tekemistä ja näkemistä jos on oikeasti kiinnostunut. Ei miehet esitä mitään kylmää ja välinpitämätöntä. Ei ne pelaa sellaisia pelejä. Ujostakin miehestä oikeasti näkee, kun tämä on kiinnostunut. Sinuna antaisin olla. Olet itse ehdottanut miehelle näkemistä ja tämä ei ole tarttunut pyyntöösi kunnolla, koska ei halua antaa suoria pakkeja.
Tarkoitin roikkumisella sitä, ettet vastaa tai lähetä viestä. Toi on niin ohi jo. Satutat vaan itteäsi, jos jatkat.
Jos asia sinua vaivaa, laita miehelle viestiä missä kerrot, että olet kiinnostunut hänestä. Sen jälkeen kysy suoraan haluaako hän enää nähdä vai vastaako hän sinulle vain kohteliaisuuttaan. Näin asia selviää. Minusta ei vaikuta enää kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kiinnostuneelta. Kyllä ujokin mies uskaltaa itse ehdottaa tekemistä ja näkemistä jos on oikeasti kiinnostunut. Ei miehet esitä mitään kylmää ja välinpitämätöntä. Ei ne pelaa sellaisia pelejä. Ujostakin miehestä oikeasti näkee, kun tämä on kiinnostunut. Sinuna antaisin olla. Olet itse ehdottanut miehelle näkemistä ja tämä ei ole tarttunut pyyntöösi kunnolla, koska ei halua antaa suoria pakkeja.
Olet varmasti oikeassa. Juttumme alussa ehdotin myös pari kertaa tapaamista, ja mies sivutti kysymykseni. Sitten kuitenkin ehdotteli treffejä myös itse. En ymmärrä? No jokatapauksessa tapamisimme muutaman kerran miehen ehdotuksesta. Siksi kai kuvittelen että ehkä hällä vielä kiinnostaa, kun eihän aiemminkaan ollut riemusta kiljuen hyppäämässä treffeille kanssani... Ja silti nähtiin ja laitettiin paljon viestiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nää tasojankkaajat on niin urpoja! Ei mitään käsitystä oikeasta elämästä, netissä vaan jankataan päivät pitkät jostain noloista tasoista joita kukaan normaali ihminen ei mieti.
Urpoja on ne jotka väittää että tasoja ei olisi olemassa. Saisiko esim Mikael Granlund mallityttöystävänsä Emmi Kainulaisen jos olisi töissä siivoojana?
Naisten ei vain tarvitse miettiä tasoja koska te saatte suhteeseen jopa itseänne parempitasoisempia miehiä.
Esim jos minä olisin rikas ihminen niin en minä miettisi mistä rahaa saisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia sinua vaivaa, laita miehelle viestiä missä kerrot, että olet kiinnostunut hänestä. Sen jälkeen kysy suoraan haluaako hän enää nähdä vai vastaako hän sinulle vain kohteliaisuuttaan. Näin asia selviää. Minusta ei vaikuta enää kiinnostuneelta.
Kyllä, minustakin tuntuu ettei hän ole enää kiinnostunut. Alussa en joutunut spekuloimaan ja pohtimaan, että onkohan mies kiinnostunut. Oli päivän selvää, että oli! Nyt puolestaan joudun miettimään ja pähkäilemään, että missä mennään ja mitä hän minusta ajattelee... Kyllä luulisi, että sen huomaisi edelleen jos miehellä kiinnostaisi.
Jotenkin en kehtaa edes kysyä hänen tunteistaan tai kertoa suoraan omistani, tuntuu että mies on jo niin selvästi viestittänyt käytöksellään ettei hällä nappaa enää :'(
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastataan tähän nyt niinkuin kaikkiin samanlaisiin tarinoihin tähänkin asti: jos mies on kiinnostunut ja haluaa sinut, sen kyllä huomaa. Silloin ei tarvitse arpoa asiaa vaan mies laittaa viestiä, soittaa, meilaa, chattaa, haluaa nähdä. Ap, se löysi jonkun kiinnostavamman. Piti sinuakin ihan kivana tyyppinä joten ei halua tylysti lopettaa yhteydenpitoa kokonaan, etenkin kun ei voi olla 100 % varma, tuleeko jutusta sen kiinnostavamman naisen kanssa mitään. Mutta jos tulee, viestit loppuu. Usko minua, tämä on totuus.
Kiitos suorasta kommentista. Näin minäkin olen taipunut ajattelemaan. Toisaalta mies on selvästi ujo ja vähän varautunut, siksi elättelen edelleen toiveita, että mitä jos sittenkin... Olen kuullut itsekin tuon "sen kyllä huomaa jos mies on kiinnostunut", mutta huomaako sen oikeasti aina? Eivätkai kaikki miehet ole ulospäinsuuntautuneita ja supliikkeja treffienehdottelijoita?
ap
Ehkäpä hän pelästyi sinun runsasta kokemusta miesrintamalla, jos hänellä itsellä ei ole paljoa kokemusta. Ja kuten sanoit, että halusit itse heti sänkyyn
Mies ei ole kiinnostunut. Mies joka on kiinnostunut ei koskaan oma-aloitteisesti lopeta viestittelyä.
Hän kyllä vastailee kohteliaisuuttaan muttei ole kiinnostunut. Jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tasojankkaajat on niin urpoja! Ei mitään käsitystä oikeasta elämästä, netissä vaan jankataan päivät pitkät jostain noloista tasoista joita kukaan normaali ihminen ei mieti.
Urpoja on ne jotka väittää että tasoja ei olisi olemassa. Saisiko esim Mikael Granlund mallityttöystävänsä Emmi Kainulaisen jos olisi töissä siivoojana?
Naisten ei vain tarvitse miettiä tasoja koska te saatte suhteeseen jopa itseänne parempitasoisempia miehiä.
Esim jos minä olisin rikas ihminen niin en minä miettisi mistä rahaa saisi.
Eipä se emmikään nyt mikään erityisen kaunis ole, niin kuin ei mallit yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastataan tähän nyt niinkuin kaikkiin samanlaisiin tarinoihin tähänkin asti: jos mies on kiinnostunut ja haluaa sinut, sen kyllä huomaa. Silloin ei tarvitse arpoa asiaa vaan mies laittaa viestiä, soittaa, meilaa, chattaa, haluaa nähdä. Ap, se löysi jonkun kiinnostavamman. Piti sinuakin ihan kivana tyyppinä joten ei halua tylysti lopettaa yhteydenpitoa kokonaan, etenkin kun ei voi olla 100 % varma, tuleeko jutusta sen kiinnostavamman naisen kanssa mitään. Mutta jos tulee, viestit loppuu. Usko minua, tämä on totuus.
Kiitos suorasta kommentista. Näin minäkin olen taipunut ajattelemaan. Toisaalta mies on selvästi ujo ja vähän varautunut, siksi elättelen edelleen toiveita, että mitä jos sittenkin... Olen kuullut itsekin tuon "sen kyllä huomaa jos mies on kiinnostunut", mutta huomaako sen oikeasti aina? Eivätkai kaikki miehet ole ulospäinsuuntautuneita ja supliikkeja treffienehdottelijoita?
ap
Ehkäpä hän pelästyi sinun runsasta kokemusta miesrintamalla, jos hänellä itsellä ei ole paljoa kokemusta. Ja kuten sanoit, että halusit itse heti sänkyyn
Ei mies tiedä kokemuksestani miesrintamalla ja hän itse otti seksijutut puheeksi. Flirttiä ja tuhmien puhumista oli kovasti niin viesteissä kuin livenäkin, molempien suunnilta. Eli tämäkään ei käy järkeen..
ap
Itse kysyisin asiaa suoraan. On tyhmää arvuutella ja elää epätietoisuudessa, kun yhtä hyvin voi selvittää asian ja jatkaa sitten eteenpäin, jos toista ei kiinnosta. Niin aikuiset toimivat. Ei me muut voida sitä täällä tietää, onko miehen mielenkiinto hiipunut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kiinnostunut. Mies joka on kiinnostunut ei koskaan oma-aloitteisesti lopeta viestittelyä.
Hän kyllä vastailee kohteliaisuuttaan muttei ole kiinnostunut. Jatka matkaa.
Missä vaiheessa voi tulkita, että mies on lopettanut viestittelyn? Kun kuitenkin on pariin otteeseen laittanut viestiä ja kysellyt kuulumisia. Viestittely ei vaan ole niin intensiivistä enää, vaan viileämpää ja kaverillisempaa. Mies myös notkuu linjoilla aika paljon, muttei silti vastaa viesteihini. Eiköhän tämäkin ole aika selvä merkki.. Viestin kirjoittamisessa ei kuitenkaan mene kuin silmänräpäys. Jos kiinnostaisi vastata, niin sitä kyllä vastaisi.
ap
Alussa oli siis kiinnostunut ja olit siitä varma, nyt ei enää näytä siltä. Silti mietit mitä jos, mistä tietää että onko mies kiinnostunut. Tämä johtuu vain siitä että et tahtoisi hyväksyä totuutta, mutta EI se ole. On ihan normaalia että kun tutustuu lisää, niin ei välttämättä nappaakaan, Kaikki tuo asian ympärillä pyöriminen ja ihmettely on vaan itsensä kusettamista. Tiedät itsekin kyllä miten se käyttäytyisi jos kiinnostusta löytyisi. Case is closed. Uutta matoa koukkuun.
Joku toinen nainen antoi jo, putosit booty-call listalle, soittelee kyllä kun panettaa.
yksi nyrkkisääntö kaikille naisille deittailuun ja viestittelyyn: jos mies antaa ristiriitaisia merkkejä, niin hän ei ole kiinnostunut.
Kun mies on oikeasti kiinnostunut, siitä ei jää epäilystäkään.
Jospa uskaltaisit kysyä häneltä suoraan viestitse? Et menetä siinä mitään, vastauksesta riippuen voit sitten unohtaa koko jutun tai juttunne voi jatkua jos syy onkin ihan viaton tai korjattavissa. Ei jää asia vaivaamaan mieltä.