Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intensiivinen juttu miehen kanssa, ihastuminen ja miehen kiinnostuksen loppuminen kuin seinään :(

Vierailija
18.06.2017 |

Ärsyttää aivan hirveästi. Tapasin muutama kuukausi sitten aivan ihanan miehen. Klikkas heti tosi hyvin ja yhteistä juttua riitti vaikka kuinka. Mies otti minuun muutama päivä tapaamisen jälkeen yhteyttä, mistä alkoi intensiivinen viestittely ja muutamat treffit. Kokoajan vahvistui tunne, että mies on juuri se mitä etsin! Ihana mies, juuri minulle täydellinen.

Yhtäkkiä, ilman mitään selitystä, miehen yhteydenotot alkoivat vähetä. Minä aloin olla lähes aina se, joka laittoi ensin viestiä ja mies vastasi kylmähkösti mutta kohteliaasti (alussa se oli juuri toisinpäin). Yritin ehdotella tapaamista, mutta mies sivutti ehdotukseni. Selvästi kiinnostus loppui kuin seinään.

Mitä? Miksi? Miksei voinut kertoa syytä?? On kuitenkin oma-aloitteisesti laittanut pari kertaa viestiä ja aina vastannut minulle. Jos miestä ei kiinnostaisi yhtään, ei kai vaivautuisi edes vastaamaan. Tai laittamaan viestiä. Vai kuinka? Silti kaikki signaalit viestivät, että kiinnostusta minua kohtaan ei ole enää yhtään. Harmittaa aivan helvetisti, en tiedä mitä tehdä :/ Ei haluttaisi pommittaa toista, kun hällä ei selvästikään enää nappaa. Toisaalta en haluaisi päästää käsistäni tuollaista kultakimpaletta, harvoin olen törmännyt mieheen, jonka kanssa natsaa niin hyvin heti alusta asti. Siksi olenkin ymmälläni, että miksi mies ei yhtäkkiä enää tunne samoin :(

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastataan tähän nyt niinkuin kaikkiin samanlaisiin tarinoihin tähänkin asti: jos mies on kiinnostunut ja haluaa sinut, sen kyllä huomaa. Silloin ei tarvitse arpoa asiaa vaan mies laittaa viestiä, soittaa, meilaa, chattaa, haluaa nähdä. Ap, se löysi jonkun kiinnostavamman. Piti sinuakin ihan kivana tyyppinä joten ei halua tylysti lopettaa yhteydenpitoa kokonaan, etenkin kun ei voi olla 100 % varma, tuleeko jutusta sen kiinnostavamman naisen kanssa mitään. Mutta jos tulee, viestit loppuu. Usko minua, tämä on totuus.

Kiitos suorasta kommentista. Näin minäkin olen taipunut ajattelemaan. Toisaalta mies on selvästi ujo ja vähän varautunut, siksi elättelen edelleen toiveita, että mitä jos sittenkin... Olen kuullut itsekin tuon "sen kyllä huomaa jos mies on kiinnostunut", mutta huomaako sen oikeasti aina? Eivätkai kaikki miehet ole ulospäinsuuntautuneita ja supliikkeja treffienehdottelijoita?

ap

Huomaa, kyllä sen huomaa. Ei voi olla huomaamatta, kun mies pyörii jaloissa. Itse olen sellainen tavallinen tytöntyllerö, jota miehet yleensä kuvailevat sanalla mukava. Miehiä on ollut riesaksi saakka ja olen joutunut olemaan se, joka on sanonut että kiitos, mutta ei kiitos. Silloin kun natsaa, niin mies soittaa, tekstailee, haluaa treffeille. Ujommat pojat ehkä haluavat nähdä enemmän iltamenoissa, alkoholi vähän lievittää jännitystä.

Tulitko sanoneeksi jotain, mikä olisi vähentänyt mielenkiintoa. Ehkä miehellä on jokin vamma tai muu sellainen ja tietämättäsi loukkasit häntä.

Mies ei juo alkoholia, niin sekään ei oikein auta. Voi olla että huomaamattani loukkasin häntä, en tiedä. Olen yleensä aika hienotunteinen ja kiltti, että en kuitenkaan usko.. Tosi ikävää jos se johonkin sellaiseen kaatui :( Toivoisin että hän sanoisi suoraan, jos jostain tällaisesta on kyse.

Vierailija
62/87 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota enää yhteyttä - ei kiinnosta enää.

Eteenpäin vaan Ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelustakin huomaa ap:n valtavan intensiteetin asiassa. Mahdollisesti tuossa on käynyt samoin, eli ap on ollut päällekäyvä miehen mielestä. Tai sitten syy on joku muu.

Joka tapauksessa mies ei ole enää erityisen kiinnostunut ja olettaisin näiden viestiesi perusteella, että olet jo aika monta kertaa ilmaissut selkeästi kiinnostuksesi häntä kohtaan ja halukkuutesi tavata. Jos mies ei ole tarttunut niihin aktiivisesti, olet saanut vastauksesi. Siirry eteenpäin, ja toisaalta mikä estää kysymästä suoraan että onko kiinnostusta vai ei ja jos ei niin good bye.

Vierailija
64/87 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jokin asia on treffeillä tullut esille, joka on jäänyt toista vaivaamaan. Ei ehkä osaa puhua tai ottaa puheeksi, mutta muutaman päivän miettimisaika on sitten voimistanut tätä erottavaa tekijää.

Olen itse ollut tällaisissa tapahtumissa molempina osapuolina. Varsinkin seksi on semmoinen asia ensi kertaa tapahtuessaan, että se määrittelee tosi paljon mulle. Ja jos se seksi on ollut toiselle taivaallista, niin se ei valitettavasti tarkoita automaattisesti sitä, että olisin itse saanut siitä jotain erityistä. Tätä on hiukan vaikea sanoa ääneen, vaikka kannatankin rehellisyyttä.

Jos viestittely laantuu, niin sen voi antaa laantua ja palata aiheeseen vaikka parin viikon päästä. Monesti ihan arkinenkin kiire saa ajatukset toisaalle ja ei ehdi viestitellä. Silloin toinen muuttuu enemmän rasitteeksi.

Ihan muuten vaan kysymyksenä: miksi viestittely? Mikset soita?

Vierailija
65/87 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä on jo kirjoitettukin; Miehet on yksinkertaisia. Jos niitä kiinnostaa, ne ovat saatavilla. Ne eivät VOI eivätkä osaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa (jonka naiset osaavat ihan hemmetin hyvin). Eli jos niitä kiinnostaa, ne ovat saatavilla, hakeutuvat seuraan, tekevät tikusta asiaa ollakseen yhteydessä. Jollei niitä näy, niitä ei kiinnosta. 

Vierailija
66/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelustakin huomaa ap:n valtavan intensiteetin asiassa. Mahdollisesti tuossa on käynyt samoin, eli ap on ollut päällekäyvä miehen mielestä. Tai sitten syy on joku muu.

Joka tapauksessa mies ei ole enää erityisen kiinnostunut ja olettaisin näiden viestiesi perusteella, että olet jo aika monta kertaa ilmaissut selkeästi kiinnostuksesi häntä kohtaan ja halukkuutesi tavata. Jos mies ei ole tarttunut niihin aktiivisesti, olet saanut vastauksesi. Siirry eteenpäin, ja toisaalta mikä estää kysymästä suoraan että onko kiinnostusta vai ei ja jos ei niin good bye.

Hui, en tietenkään ole näyttänyt miehelle kiinnostustani tällaisella intensiteetillä. Olen osoittanut kiinnostukseni ns. hyvän maun rajoissa. Mutta siinä olet oikeassa, että olen kyllin monta kertaa näyttänyt että kiinnostaa, eikä mies ole tarttunut noihin koukkuihini. Aika selvä peli on. Toisaalta ollaan alusta asti heitelty syöttiä molempiin suuntiin, eikä niihin olla tartuttu. Olen ehdottanut tapaamista, eikä mies ole sanonut juuta eikä jaata. Sitten yllättäen hän onkin heittänyt, että mennäänkö käymään kävelyllä huomenna tai tuletko kylään viikonloppuna.

En ymmärrä? Ehkä hänellä tosiaankin on ykkösnainen, jonka kanssa sitten tapailee tiuhempaan tahtiin.

ap

Vierailija
67/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki siitä kun mies on naista tasokkaampi. Sitä saa mitä tilaa.

Jos haluat vastavuoroisuutta niin otat heikompitasoisemman miehen, mutta se ei sitten ole "ihana kultakimpale"

Kerro minulle, miksi "heikompatasoiset" miehet eivät tee noin? He saisivat naisen, joka olisi hulluna heihin ja tekisi kaikkensa suhteen eteen. Miksi se ei kelpaa teille?

Kyllä mulla on kokemusta tuollaisesta..

Olin yhdessä naisen kanssa joka oli mua 14 vuotta vanhempi ja hänellä oli 2 lasta eli taso minua selkeästi alhaisempi.

Nainen suorastaan palvoi minua. Olihan se todella kivaa kun nainen on hulluna mutta juttu loppui siihen kun naiselle selvisi että minä en ole ollenkaan hulluna häneen.

Oman kokemukseni mukaan jommankumman miehen tai naisen on aina tyydyttävä.

Vierailija
68/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakimpale?

Vierailija
69/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ehdottanut tapaamista, eikä mies ole sanonut juuta eikä jaata. Sitten yllättäen hän onkin heittänyt, että mennäänkö käymään kävelyllä huomenna tai tuletko kylään viikonloppuna.

En ymmärrä? Ehkä hänellä tosiaankin on ykkösnainen, jonka kanssa sitten tapailee tiuhempaan tahtiin."

Luultavasti näin. Tai sitten useampia joita treffailee, käyttää esim. Tinderiä. Saatoit olla aluksi kiinnostava, mutta joku asia alkoi tökkimään ja nyt saattaa laittaa sinulle viestiä, koska on tylsää ja ei vielä muita treffejä kiikarissa. Jos hän olisi aidosti kiinnostunut, niin laittaisi sinulle viestiä tiheämmin ja haluaisi itse ehdottomasti nähdä. Nyt noilla viesteillään lähinnä roikottaa sinua vielä mukana, että tylsänä hetkenä saattaisi mahdollisesti nähdä. 

Mutta kuten moni muukin on sinulle aloittaja sanonut, niin kannattaisi antaa olla. Ymmärrän, että sinua harmittaa ja mietit mitä teit väärin. Se on ihan okei miettiä, mutta ehkä olisi parempi yrittää kääntää katsetta myös eteenpäin ja antaa miehen olla. 

Vierailija
70/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylä väärässä paikassa vei miehen halut. Tai jotain muuta vastaavaa, vaikka vaan se, että olit liian ihastunut ja mies tavoitteli vain pientä kesäromanssia. Löysi ehkä paremman kohteen.

Syyn tietää vain mies. Sinä tiedät, että mies ei halua sinua. Sen pitäisi sinulle riittää, suuntaa katseesi muualle.

Elämässä ei kannata jäädä kaivamaan selityksiä toisen ihmisen aiheuttamille pettymyksille. Syitä kun ei läheskään aina saa. Ja sitä paitsi, joskus rehellisesti kerrottu selitys kirpaisee enemmän kuin jätetyksi tuleminen. Haluatko pettyä ja loukkaantua kaksin verroin?

Vierailija
71/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että jokin asia on treffeillä tullut esille, joka on jäänyt toista vaivaamaan. Ei ehkä osaa puhua tai ottaa puheeksi, mutta muutaman päivän miettimisaika on sitten voimistanut tätä erottavaa tekijää.

Olen itse ollut tällaisissa tapahtumissa molempina osapuolina. Varsinkin seksi on semmoinen asia ensi kertaa tapahtuessaan, että se määrittelee tosi paljon mulle. Ja jos se seksi on ollut toiselle taivaallista, niin se ei valitettavasti tarkoita automaattisesti sitä, että olisin itse saanut siitä jotain erityistä. Tätä on hiukan vaikea sanoa ääneen, vaikka kannatankin rehellisyyttä.

Jos viestittely laantuu, niin sen voi antaa laantua ja palata aiheeseen vaikka parin viikon päästä. Monesti ihan arkinenkin kiire saa ajatukset toisaalle ja ei ehdi viestitellä. Silloin toinen muuttuu enemmän rasitteeksi.

Ihan muuten vaan kysymyksenä: miksi viestittely? Mikset soita?

Minäkin epäilen, että treffit ovat tuoneet esiin jonkin turnoff-tekijän.

Ymmärrän kyllä arkisen​ kiireen. Tiedän, että miehellä on paljon hommaa meneillään. Toisaalta niin on mullakin. On paljon harrastuksia, työt (nyt loma), vilkas sosiaalinen elämä jne. Silti löydän kyllä sen kaksi minuuttia päivässä laittaa toiselle viestiä osoittaakseni, että hän on mielessäni. Selvästikään en ole miehen mielessä, kun hän ei koe näin. Ei olla soitteluasteella vielä (eikä tätä menoa tulla olemaankaan), siksi viestittely.

ap

Vierailija
72/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ehdottanut tapaamista, eikä mies ole sanonut juuta eikä jaata. Sitten yllättäen hän onkin heittänyt, että mennäänkö käymään kävelyllä huomenna tai tuletko kylään viikonloppuna.

En ymmärrä? Ehkä hänellä tosiaankin on ykkösnainen, jonka kanssa sitten tapailee tiuhempaan tahtiin."

Luultavasti näin. Tai sitten useampia joita treffailee, käyttää esim. Tinderiä. Saatoit olla aluksi kiinnostava, mutta joku asia alkoi tökkimään ja nyt saattaa laittaa sinulle viestiä, koska on tylsää ja ei vielä muita treffejä kiikarissa. Jos hän olisi aidosti kiinnostunut, niin laittaisi sinulle viestiä tiheämmin ja haluaisi itse ehdottomasti nähdä. Nyt noilla viesteillään lähinnä roikottaa sinua vielä mukana, että tylsänä hetkenä saattaisi mahdollisesti nähdä. 

Mutta kuten moni muukin on sinulle aloittaja sanonut, niin kannattaisi antaa olla. Ymmärrän, että sinua harmittaa ja mietit mitä teit väärin. Se on ihan okei miettiä, mutta ehkä olisi parempi yrittää kääntää katsetta myös eteenpäin ja antaa miehen olla. 

Viisaita sanoja. Mies on paljon onlinessa eikä laita viestiä (tai edes vastaa laittamaani viestiin), joten on kyllä aika selvää, että linjoilla on joku paljon kiinnostavampi juttukaveri.

ap

Vierailija
73/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki siitä kun mies on naista tasokkaampi. Sitä saa mitä tilaa.

Jos haluat vastavuoroisuutta niin otat heikompitasoisemman miehen, mutta se ei sitten ole "ihana kultakimpale"

Kerro minulle, miksi "heikompatasoiset" miehet eivät tee noin? He saisivat naisen, joka olisi hulluna heihin ja tekisi kaikkensa suhteen eteen. Miksi se ei kelpaa teille?

Kyllä mulla on kokemusta tuollaisesta..

Olin yhdessä naisen kanssa joka oli mua 14 vuotta vanhempi ja hänellä oli 2 lasta eli taso minua selkeästi alhaisempi.

Nainen suorastaan palvoi minua. Olihan se todella kivaa kun nainen on hulluna mutta juttu loppui siihen kun naiselle selvisi että minä en ole ollenkaan hulluna häneen.

Oman kokemukseni mukaan jommankumman miehen tai naisen on aina tyydyttävä.

Tämä on totta. Harvoin käy niin, että molemmat on hulluna. Sitäkin kyllä tapahtuu. Useimmiten kuitenkin noin, että toinen kokee löytäneensä kultakimpaleen, mutta toinen ajattelee löytäneensä vain ok-tyypin. Siksi niin monet tapailut myös loppuu aika lyhyeen.

Vierailija
74/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset! Ei se aina mene niin, kun te ihastutte, että mies on valmista kauraa. Miehillä on usein monia virityksiä, koska on niin harvinaista, että miehen mielitietty ihastuisi mieheen. Se pettymys on sen verran karvasta kerta toisensa jälkeen, että mies alkaa operoimaan huomattavasti kevyemmällä panoksella. Tapailee naisia, jotka eivät välttämättä räjäytä sukkia jaloista, mutta jotka ovat kuitenkin kiinnostavia jollain tasolla. Naisia, joilta saa vastakaikua. Mies toivoo näistä kevytkandidaateista kuoriutuvan se sukat räjäyttävä nainen. Jos ne piirteet ovatkin vähän pinnan alla piilossa. Ehkä ne piirteet löytyy, kun tutustuu vähän enemmän. Useimmiten ei. Toivoa on kuitenkin pidettävä yllä.

M29

Vierailija
75/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei naiset! Ei se aina mene niin, kun te ihastutte, että mies on valmista kauraa. Miehillä on usein monia virityksiä, koska on niin harvinaista, että miehen mielitietty ihastuisi mieheen. Se pettymys on sen verran karvasta kerta toisensa jälkeen, että mies alkaa operoimaan huomattavasti kevyemmällä panoksella. Tapailee naisia, jotka eivät välttämättä räjäytä sukkia jaloista, mutta jotka ovat kuitenkin kiinnostavia jollain tasolla. Naisia, joilta saa vastakaikua. Mies toivoo näistä kevytkandidaateista kuoriutuvan se sukat räjäyttävä nainen. Jos ne piirteet ovatkin vähän pinnan alla piilossa. Ehkä ne piirteet löytyy, kun tutustuu vähän enemmän. Useimmiten ei. Toivoa on kuitenkin pidettävä yllä.

M29

Kiinnostava näkökulma, mutta antaakohan tämä nyt turhaa toivoa tilanteeseeni? Vai onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa?

ap

Vierailija
76/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kiinnostava näkökulma, mutta antaakohan tämä nyt turhaa toivoa tilanteeseeni? Vai onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa?

ap

Kommentini tarkoitus ei ollut antaa toivoa. Toivolla tarkoitin miehen toivoa löytää unelmanaisensa. Kommentissani pohdin miehen käytösmallia. Näkisin, että sinä olet tällainen kevytkandidaatti miehelle, josta hän ei ole löytänyt niitä päräyttäviä piirteitä. Pahoitteluni. Suosittelen, että jo itsekunnioituksen vuoksi jatkat eteenpäin kohtia uusia miehiä tai muita kuvioita. Se on kyllä ihan hyvä idea kysyä viimeisen kerran, kiinnostaako miestä enää (tullut tässä ketjussa esiin aiemmin) ja tehdä siitä johtopäätökset. Tsemppiä ja mukavaa kesää!

M29

Vierailija
77/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehdi lukea ketjua, mutta ekaksi tulee mieleen sana vaimo. Ihan kokemuksesta puhun.

Vierailija
78/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla provo. Sinulle on tässä ketjussa viisi sivua kerrottu samaa asiaa: Mies ei ole kiinnostunut. Silti sinä vaan jäät jankkaamaan. 

Vierailija
79/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Mun kokemukseni mukaan nainen ihastuu vain jos mies on häntä tasokkaampi. Olen ollut huomaavinani että jos mies on naisen kanssa samaa tasoa niin ihastusta ei synny vaan nainen kuvailisi miestä enemminkin että hän on vain ok eikä olisi kovinkaan innoissaan. Siksi niin moni suhde päättyy kun mies on pakotettu tyytymään heikompitasoisempaan naiseen.

Itselläkin on tällä viikolla 2.treffit naisen kanssa josta en hirveästi kiinnostunut, mutta kun ei voi saada niitä naisia johon voisi ihastua niin pakko on yrittää tyytyä tähän.

Vierailija
80/87 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitä ei kiinnosta.

Kyllä mies jos on kiinnostunut nii vastailisi sun laittamiin viesteihin innoissaan vaikka olisikin ujompi ja samoin halusi tavata. 

Ja ei sussa välttämättä ole mitään vikaa, hänen osaltaan sinä et vaan "kolahtanut" eikä hän näe sinua "kultakimpaleena", vaikka sun mielestä kolahtikin. 

Mutta jatka elämää, tuolta löytyy vielä joku jolle säki kolahdat ja oot se kultakimpale! =)

Pahinta mitä voit nyt tehdä on jäädä itsesääliin rypemään ja miettimään "mikä musssa on vikana, miksi minä, mikä meni vikaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä