Suomessa on IHAN SAMA mitä puoluetta äänestää ... tai ketä. Lue miksi!
Mikään ei muutu. Koko suomalainen politiikka perustuu takinkääntöön ja selkärangattomuuteen. Näin se on aina ollut Suomessa ja tulee olemaan. Meillä ei ole yhtä ainuttakaan poliitikkoa, jolla on selkärankaa ja jos on, niin valtaan astuessa EU ja eliitti sen selkärangan sitten poistaa. Siispä mitä väliä? Äänestäminen on merkityksetöntä ja kaikki jotka ajattelevat toisin, ovat tyhmiä.
Voitaisiinko jo vihdoin lopettaa tämä turhanpäiväinen roskanjauhaminen, että meidän äänellä on merkitystä? Mulle on ihan sama ketä äänestetään valtaan, ihan oikeasti se on mulle täysin merkityksetöntä. Olkoot Vihreät, Persut, Kokoomus, Keskusta, SDP tai Vasemmistoliitto, yksinkertaisesti ihan sama. Kaikki ne ovat samaa roskaa ja täysin muiden vietävissä olevaa porukkaa. Taitaa takapuolet maistua hyviltä, kun niitä niin aktiivisesti nuollaan?
Itse ääänestän Vihreitä seuraavissa vaaleissa, vaikka olen kaikkia heidän arvojaan vastaan. Miksi? Koska sillä ei ole mitään merkitystä, ketä äänestää. Meillä ei ole mitään menetettävää. Suomessa asioista päättää EU. Ja kaikki, jotka ovat EU:ta vastaan, ajetaan alas suohon. Ettekö oikeasti ole tätä huomanneet yli 20 vuoden aikana? Oletteko sokeita vai mikä teitä vaivaa?
Lopettakaa teeskenteleminen, että Suomen politiikalla on merkitystä. Ei ole.
Tämä oli pakko sanoa nyt vaan niin suoraan kun suoraan voi sanoa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu ihmisiä muuallakin kuin viidessä suurimmassa kaupungissa.
Ja se vasta typerää onkin. Meitä on hädin tuskin tarpeeksi täyttämään yhtä kaupunkia, puhumattakaan viidestä.
Ihmiset voi kaikista huonoiten kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Piraattipuolue. Aito vaihtoehto ja ihan oikeasti älykkäitä ehdokkaita.
Ai piraattipuolueko on immuuni rahalle ja vallalle? Sehän tässä on ongelma, kun eliitti(rahaeliitti, ei poliittinen eliitti) väläyttelee poliittiselle eliitille riittävästi henkilökohtaista etua niin johan alkaa syntyä päätöksiä, joissa raha virtaa kansainvälisten superkorporaatioiden syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piraattipuolue. Aito vaihtoehto ja ihan oikeasti älykkäitä ehdokkaita.
Ai piraattipuolueko on immuuni rahalle ja vallalle? Sehän tässä on ongelma, kun eliitti(rahaeliitti, ei poliittinen eliitti) väläyttelee poliittiselle eliitille riittävästi henkilökohtaista etua niin johan alkaa syntyä päätöksiä, joissa raha virtaa kansainvälisten superkorporaatioiden syliin.
Ja toki osa on jo valmiiksi hakeutunut poliittisiin elimiin toteuttamaan myyränä näitä tehtäviä.
Hyvä kun huomasit. Politiikka on teatteria. Itseä ei jaksa kiinnostaa, enkä ole äänestänyt koskaan. Käytän sen ajan johonkin oikeasti hyödylliseen.
Tajuatko mitä tarkoittaa itsenäinen valtio?
On turha luulla että tämän maan miehet puolustaisi valtiota johon tuodaan bussilasteittain maahanmuuttajia ja joka ei edes päätä omista asioistaan.