Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun työkaveri on tyhmä. Siis oikeasti älyllisesti vajaa. En jaksa sitä!

Vierailija
18.06.2017 |

Ahdistaa taas huomenna mennä töihin kuuntelemaan sen horinoita. Se on järkyttävän jääräpäinen nainen, joka luulee aina olevansa oikeassa.

Esimerkkejä:

- sanoin yhtenä päivänä, että olen ollut töissä tässä firmassa nyt kolmatta vuotta. Työkaveri sanoi, ettei pidä paikkaansa, kun olen ollut vasta kaksi. Ei millään käsittänyt sitä, että jos joku on ollut töissä 2v 3kk, voi sanoa olevansa "kolmatta vuotta" töissä. Hänen mielestään vasta kaksi..

- väitti kivenkovaan, ettei norja ja ruotsi ole sukulaiskieliä. Ei uskonut, vaikka googlasin, näytin niin Wikipediaa kuin faktaa yliopiston sivuilta ja ties mistä. Ei ne vaan ole, sanoi työkaveri.

- työkaveri ei käytä somea mihinkään, on tietokonevastainen kaikessa. Ei ihme siis, että haksahtaa jokaiseen typerään huijaukseen sähköpostissa. Osti 2 dollarin "Raybanit" luottokortilla, menetti 100 euroa ja sai jo paketissa hajonneet "Raibanit" kolmen kuukauden päästä postissa. Lähetteli myös jollekin "kiinalaiselle asianajajalle" viestejä kuukauden ajan, kun luuli saavansa jonkun uskonnollisen järjestön testamentin.

En jaksa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kehitysvammaiset tai lähellä sitä tasoa olevat ovat todellisia väliinputoajia yhteiskunnassa. Sinnittelevät ja ponnistelevat pärjätäkseen itseään älykkäämpien joukossa ja tahdissa. Toisaalta ovat liian hyvätasoisia varsinaisten kehitysvammaisten joukkoon ja saadakseen tällaista tukea ja palveluita. Heille on usein kertynyt vuosien epäonnistumisten ja pettymysten ketju ja he usein moittivat paljon itseään. Moni meistä hymyilee ystävällisesti kun Down-henkilö työllistyy mäkkäriin mutta toivoisin samaa tsemppihenkeä näitä heikkotasoisia kohtaan.

Vierailija
22/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on johtajan poika 40v, sen äiti hoitaa firman paperiasiat ja pojan raha-asiat, maksaa laskut ym. Tyo tyyppi on firmalle ihan pelkkä kuluerä, saa nähdä kuinka pitkä saikku on kesäloman jälkeen tänä vuonna? Yleensä kännissä telonut itsensä tai juonut vaan siihen kuntoon ettei pysty mitään tekemään.

Lisäksi kesäpoika on ihan vi*un rasittava, kuvittelee tietävänsä kaiken ym. Ja ykspäivä kävi väittämään että on työmaan pisin vaikka selvästi minuakin lyhyempi, siis reilusti alle 180cm.

Tinderissä sillä pituus 185cm.

Joka aamu tekisi mieli vetää ranteet auki kun pitää lähteä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ole suljetulla osastolla jos on älyllisesti vajaa? tai muuten vaan erottuu massasta ulkonäöllisesti.

Vierailija
24/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toisen ihmisen rakastaminen ja kunnioittaminen ole myös sitä, että hyväksyy hänet puutteineen ja vikoineen?

Voi kun muistaisi aina tämän.

Vierailija
25/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievästi kehitysvammaiset tai lähellä sitä tasoa olevat ovat todellisia väliinputoajia yhteiskunnassa. Sinnittelevät ja ponnistelevat pärjätäkseen itseään älykkäämpien joukossa ja tahdissa. Toisaalta ovat liian hyvätasoisia varsinaisten kehitysvammaisten joukkoon ja saadakseen tällaista tukea ja palveluita. Heille on usein kertynyt vuosien epäonnistumisten ja pettymysten ketju ja he usein moittivat paljon itseään. Moni meistä hymyilee ystävällisesti kun Down-henkilö työllistyy mäkkäriin mutta toivoisin samaa tsemppihenkeä näitä heikkotasoisia kohtaan.

Jumala on rakkaus.

Jumala on luonut kaikki ihmiset omaksi kuvakseen. Hänen Viisautensa on niin Suuri ettei sinun ja minun ymmärrys riitä sen käsittämiseen. Itse hyväksyn ja arvostan kaikkia ihmisiä riippumatta hänen asemastaan, ammatistaan, sairaudesta, ihon väristä, uskonnosta yms.

Vierailija
26/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm sitten on ainakin nykyisin työelämässä sellaisia joilla on jokin syy miksi ovat erikoisia Yhdellä työpaikalla esim nuori nainen jolla ilmeisesti Adhd ihan diagnosoitu ystävällinen kiltti jne luonteeltan mutta tekee paljon virheitä enemmän kuin ihmiset yleensä ja jotenkin vauhdikaampi kuin ajattelis

Vierailija
27/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miltä tuntuu kun on ärsyttäviä ihmisiä työporukassa mutta pitääkö aikuisten ihmisten ihan oikeasti tehdä heistä kiusaamiskeskusteluja palstoille.. :D ehkä tuo "idiootti" työkaverisi ei oikeasti edes pidä sinusta tai muista työntekijöistä mutta pakko teidän kanssa on jostain jutella. Kyllä ihmiset huomaavat kuka ei heistä pidä vaikka kuinka esittäisi mukavaa.

Miten hän "kiusaa" kun kohteesta puhutaan täysin anonyymisti? Tuolla periaatteella mistään ei voi keskustella.

Ärsyttää kaltaisesi hurskastelijat.

Vierailija
28/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettitkää että tekin saatatte olla jonkun älykkäämmän ihmisen mielestä rasittavia.

Ei ihminen voi omalle älylleen mitään.

Vierailija
29/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Mulla on samassa urheiluseurassa samanlainen tyyppi, sanotaan vaikka Ellu, enkä mäkään häntä aluksi jaksanut ollenkaan. Aika monella muullakin menee hermot häneen. Sitten huomasin yhden tyypin, joka jotenkin ei ärsyynny Ellusta ollenkaan ja aloin tarkkailemana miten hän sen tekee. Hän hymyilee Ellulle, naurahtelee Ellun jutuille ja silmistä näkee kuinka teksti mitä Ellun suusta tulee, menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ellu on vaan niin älyllisesti vajaa, että ei tätä edes tajua, vaan liirumlaaruttaa, kunnes jossain vaiheessa tyyppi pystyy kohteliasti poistumaan paikalta ja Ellu on iloinen kun joku hänen juttujaan jaksoi kuunnella. Aloin itsekin noudattaa samaa tekniikkaa. Toimii! Nykyään pystyn ottamaan Ellun jutut huumorilla. 

Tuli mieleen samalainen kamppailulajin treeneistä.

Täysi tyhjäpää jutuiltaan. Sparrivastustajana hölöttää kokoajan ja toteaa aina etten hyökännyt kovinkaan fiksusti.

Itse kykenee pelkällä suoralla lyönnillä sparrin aikana samaan aikaan torjumaan hyökkäyksen ja näpäyttämään minua lärviin.

Sitten toteaa ilosiesti ettei ollut kovin fiksu siirto.

Hän on minua älykkäämpi ottelussa.

Salilla käy myös nyrkkeilijöitä ja hän sparraa heidänkin kanssa. Monet miehet toteaa että fiksu tyttö.

Osaa lyödä suoran ja samalla torjuu toisen suoran. Miehetkään ei pärjää tuolle tekniikalle. Ei kuulemma reaktiokyky ja ottelullinen fiksuus ole kaikilla samaa tasoa.

Turha varmaan lisätä että hölöttää koko sparrin ajan ihan idiootti tavaraa samalla kun nöyryyttää vastustajaa. Hän tekee meitä huonoimpia vastaan ninjapotkuja ja toteaa että kerkeää käydä kahvilla ja tulla takaisin ottamaan hyökkäyksen vastaan.

Hän on tyhmä, mutta osaamistaso on sellaista että saa näyttämään meidät muut ihan kretankeina.

Vierailija
30/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölöttävä vastustaja :( kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Mulla on samassa urheiluseurassa samanlainen tyyppi, sanotaan vaikka Ellu, enkä mäkään häntä aluksi jaksanut ollenkaan. Aika monella muullakin menee hermot häneen. Sitten huomasin yhden tyypin, joka jotenkin ei ärsyynny Ellusta ollenkaan ja aloin tarkkailemana miten hän sen tekee. Hän hymyilee Ellulle, naurahtelee Ellun jutuille ja silmistä näkee kuinka teksti mitä Ellun suusta tulee, menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ellu on vaan niin älyllisesti vajaa, että ei tätä edes tajua, vaan liirumlaaruttaa, kunnes jossain vaiheessa tyyppi pystyy kohteliasti poistumaan paikalta ja Ellu on iloinen kun joku hänen juttujaan jaksoi kuunnella. Aloin itsekin noudattaa samaa tekniikkaa. Toimii! Nykyään pystyn ottamaan Ellun jutut huumorilla. 

Täysi tyhjäpää jutuiltaan. Sparrivastustajana hölöttää kokoajan ja toteaa aina etten hyökännyt kovinkaan fiksusti.

Itse kykenee pelkällä suoralla lyönnillä sparrin aikana samaan aikaan torjumaan hyökkäyksen ja näpäyttämään minua lärviin.

Salilla käy myös nyrkkeilijöitä ja hän sparraa heidänkin kanssa. Monet miehet toteaa että fiksu tyttö.

Osaa lyödä suoran ja samalla torjuu toisen suoran. Miehetkään ei pärjää tuolle tekniikalle. Ei kuulemma reaktiokyky ja ottelullinen fiksuus ole kaikilla samaa tasoa.

Turha varmaan lisätä että hölöttää koko sparrin ajan ihan idiootti tavaraa samalla kun nöyryyttää vastustajaa. Hän tekee meitä huonoimpia vastaan ninjapotkuja ja toteaa että kerkeää käydä kahvilla ja tulla takaisin ottamaan hyökkäyksen vastaan.

Hän on tyhmä, mutta osaamistaso on sellaista että saa näyttämään meidät muut ihan kretankeina.

Kuule, eipä taida kuitenkaan olla tyhmä jos vähän pohdit asiaa :) 

Vierailija
31/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölöttävä vastustaja :( kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eipä taida kuitenkaan olla tyhmä jos vähän pohdit asiaa :) 

Hän sanoo aina että älykkäin poistuu kehästä voittajana.

Näin on kuulemma aina maailmanhistoriassa testattu kuka on älykkäin. Perus fysiikkaa.

Sama kuulemma sodassa jne.

Vierailija
32/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä besserwissereitä työelämässä riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän