Onko tämä teistä outoa..?
Heräsin viime yönä siihen, että mies nousi sängystä, puki vaatteet ja häipyi kotoa. En keksinyt mitään järkevää selitystä mihin oli menossa. Aikani odottelin että tuleeko takaisin, mutta ei tullut, joten laitoin viestin perään. Mies vastasi jonkin ajan päästä olevansa naapurissa katsomassa urheilua. No, kun syke tasaantui, jatkoin unia enkä herännyt ennen aamua. Aamulla sitten sanoin miehelle ettei ollut kiva säikäytys yöllä, ja sanoin että aika kummallista käytöstä tuollainen, mistä mies sitten loukkaantui. Onko teille muille naimisissa oleville ihan normaalia tällainen? :D Mitä tästä pitää ajatella vai pitääkö mitään.
Kommentit (11)
Naapurissa:D ja sä hyväuskoisena naisena uskot kaiken. Tuohan on aivan selvä juttu. Mies kävi tapaamassa naista,koska tiesi,että nukut. Se oli varmin hetki,jolloin pääsee katoamaan.
Olen 99,9%varma,ettei kukaan lähde sanomatta mitään omalle puolisolleen,jos pelaa rehellistä peliä.
On outoa ettei ilmoittanut etukäteen. Viime yönä tuli Jukolan viesti, kesti aamuun asti.
Sanoin miehelle että jatkossa voisi laittaa vaikka viestin mulle jos lähtee yöllä hiippailemaan johonkin. Aivan hölmistyin tästä kyllä...äijä on kolmen pienen lapsen isä eikä tämmöistä ole ennen nähty. Liekö joku ikäkriisi, pitää tuntea olevansa niin villi ja vapaa että voi vaikka keskiyöllä häippästä kaverin luokse..? :D
Ap
Nyrkkeilyä oli kuulemma katsottu naapurin isännän kanssa. En tiennytkään, että mieheni on kiinnostunut nyrkkeilystä.
Ap
Heräsit, mutta et saman tien kysynyt, mitä on tekeillä, vaan uskot sitten jälkikäteisselitykset? Kukin tavallaan...
Niin, en tiedä miksi en heti kysynyt miksi mies pukeutuu. Sitten olikin jo alakerrassa ja ovi kävi.
Pitääkö tässä oikeasti alkaa epäillä pettämisestä...voi itku, olen viimeisilläni raskaana. Jostain syystä kyllä uskon että oli tosiaan naapurin ukon luona.
Ap
Jaha. "Olen viimeisilläni raskaana" paljastaa viimeistään provoksi. Keksikää uusia fraaseja!
Tuossa kohtaa itsekin ajattelin että kuulostaa provolta. Ei kyllä ole sitä, en jaksaisikaan provoilla.
Vaikea olisi kyllä tuota pettämistä uskoa, peittoa oli heiluteltu aiemmin päivällä. Parisuhteemme on mielestäni hyvä ja seksiä usein.
Ap
No outoa on.