Kysymys tinderistä!!
Jos on itse rajannut iäksi vaikka 25-30 vuotta ja itse on vaikka 21 v niin tulenko minä tinderissä vastaan vain niille jonka ikäisiä minä haen vai tulenko vastaan kaikille?
Kommentit (8)
Paljon tiedän tinderin toimintatavoista mutta tämä on jäänyt itsellekin pimeän peittoon.
Olisi toisaalta ihan hyvä jos ei näkyisi niille joiden hakuehtoihin ei mahdu mutta en tiedä onko näin.
jos sinä oot 21, laitat ikärajaksi 25-30, vastaasi tulee pelkästään tuon ikäisiä miehiä. Mutta vain ne 25-30-vuotiaat, jonka ikärajoihin sinä mahdut.
Mun mielestä tulet vastaan niille, jotka hakevat sinun ikäistäsi seuraa.
Jos laitat super like -tykkäyksen jollekin, niin varmistat ainakin sen, että juuri se hlö näkee sut.
Terveisin tuo vitonen :)
Vierailija kirjoitti:
jos sinä oot 21, laitat ikärajaksi 25-30, vastaasi tulee pelkästään tuon ikäisiä miehiä. Mutta vain ne 25-30-vuotiaat, jonka ikärajoihin sinä mahdut.
ei pidä paikkaansa. 80 vuotias mummo vai katsella 18 vuotiaita poikia ja ei pojilla taatusti ole haussa 80
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei pidä paikkaansa. 80 vuotias mummo vai katsella 18 vuotiaita poikia ja ei pojilla taatusti ole haussa 80
No voi hitto/: mitenhän se nyt on
? Vastauksia kaivataan