Nainen! Mikä on sinun henk.koht. syy olla äänestämättä vihreitä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Yhden aatteen puolue.
Ja se on?
Tämä maa olisi konkurssissa, jos noista tulisi hallituspuolue, saati että suurin niistä. Never!
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys. Ikään kuin he olisivat ainoa puolue, jossa on tietoa ja koulutusta, ja siksi he ovat muiden yläpuolella.
Niinpä! Todella ristiriitaista että ollaan muka köyhien ja vähempiosaisten puolella, mutta toisaalta ihan jäätäviä elitistejä ja haukutaan elämäm koululaisiksi muita. Dislike.
Siinä, että laulavat puoluekokouksessaan ilmapalloja heitellen kuorossa Ultra Bran biisiä Minä suojelen sinua kaikelta, on riittävästi syytä... Oli sitten kyseessä ironinen läppä, tai, niin kuin epäilen, olivat ihan oikeasti sitä mieltä, että täähän on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä, että laulavat puoluekokouksessaan ilmapalloja heitellen kuorossa Ultra Bran biisiä Minä suojelen sinua kaikelta, on riittävästi syytä... Oli sitten kyseessä ironinen läppä, tai, niin kuin epäilen, olivat ihan oikeasti sitä mieltä, että täähän on hyvä!
Laulettiin siellä paljon muutakin. Ääntenlaskun aikana.
Ne on liian cityvihreitä, jotka ei tajua todellisista luontoarvoista muuta kuin hipsterikaupunkinäkökulmansa.
En jaa heidän ideologiaansa vaan olen realisti.