Mitä Helsingin Temppeliaukion kirkolla tapahtuu - poliisi järeän kaluston kanssa paikalla, rikoksesta epäiltyä etsitään?
Kommentit (51)
Sukellusvene idästä ajanut karille, tai oikeammin kuivalle maalle.
No eikä ollut pommiuhka. Mutta oli kiva tulla ulos rippijuhlista kun pihalla odotteli karhukopla hyökkäystamineissa. Sisällä oli yksi siviilipoliisi takarivissä.
Huhhuh...olin juuri tulossa kirjoittamaan, kuinka exäni on varmaan sekoamassa ja saan jatkuvasti todella sairaita tappouhkauksia, jotka kuitenkin puettu kuitenkin niin taiteelliseen muotoon, etten voi ilmoittaa edes poliisille ilman, että minut kiidätettäisiin hullujen huoneelle..:-)
En siis yhään ihemettelisi, jos exäni olisi liikenteessä...Mitään konkreettsia todisteita minulla ei tietenkään ole (vain tämä jäätävä "mutu"-tunne ja täysi voimattomuus).
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on kuullut huhuja epäilyttävästä käsitervehdyksestä alueella.
Tilanne ohi. Joku olikin vain laittanut takin yllensä ja nostanut siinä yhteydessä kättään.
Taidettiin saada estettyä se, mitä täällä jo epäilläänkin.
Saatiin tietoa että jeesus on palaamassa ja juuri temppeliaukion kirkolle. Lähetettiin sitten maahanmuuttoviraston iskuryhmä varmistamaan että viisumit ja muut asiakirjat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh...olin juuri tulossa kirjoittamaan, kuinka exäni on varmaan sekoamassa ja saan jatkuvasti todella sairaita tappouhkauksia, jotka kuitenkin puettu kuitenkin niin taiteelliseen muotoon, etten voi ilmoittaa edes poliisille ilman, että minut kiidätettäisiin hullujen huoneelle..:-)
En siis yhään ihemettelisi, jos exäni olisi liikenteessä...Mitään konkreettsia todisteita minulla ei tietenkään ole (vain tämä jäätävä "mutu"-tunne ja täysi voimattomuus).
Hei olen vähän samankaltaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei olen vähän samankaltaisessa tilanteessa.
Kiitos. Tuntui hyvältä, että joku edes yritti ymmärtää :-)
Uutisissa sanottiin äsken, että epäilys terroritoiminnasta. Eipä naurata.
Ihan kauheaa :( eikö poliisit ole vieläkään saanut kiinni epäiltyä? Nyt ei ole ollut uutisissa aiheesta.
Jos uhka olisi kohdistunut ulkopuolisiin olisi alue tyhjennetty. Nyt poliisi heitti high fiveä siellä yleisön seassa.