Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Helsingin Temppeliaukion kirkolla tapahtuu - poliisi järeän kaluston kanssa paikalla, rikoksesta epäiltyä etsitään?

18.06.2017 |

Ei mikään ihan tavallinen tappo ilmeisesti kyseessä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uhka olisi kohdistunut ulkopuolisiin olisi alue tyhjennetty. Nyt poliisi heitti high fiveä siellä yleisön seassa.

Vierailija
42/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellusvene idästä ajanut karille, tai oikeammin kuivalle maalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ollut pommiuhka. Mutta oli kiva tulla ulos rippijuhlista kun pihalla odotteli karhukopla hyökkäystamineissa. Sisällä oli yksi siviilipoliisi takarivissä.

Vierailija
44/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh...olin juuri tulossa kirjoittamaan, kuinka exäni on varmaan sekoamassa ja saan jatkuvasti todella sairaita tappouhkauksia, jotka kuitenkin puettu kuitenkin niin taiteelliseen muotoon, etten voi ilmoittaa edes poliisille ilman, että minut kiidätettäisiin hullujen huoneelle..:-)

En siis yhään ihemettelisi, jos exäni olisi liikenteessä...Mitään konkreettsia todisteita minulla ei tietenkään ole (vain tämä jäätävä "mutu"-tunne ja täysi voimattomuus).

Vierailija
45/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on kuullut huhuja epäilyttävästä käsitervehdyksestä alueella.

Tilanne ohi. Joku olikin vain laittanut takin yllensä ja nostanut siinä yhteydessä kättään.

Vierailija
46/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin saada estettyä se, mitä täällä jo epäilläänkin.

Vierailija
47/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin tietoa että jeesus on palaamassa ja juuri temppeliaukion kirkolle. Lähetettiin sitten maahanmuuttoviraston iskuryhmä varmistamaan että viisumit ja muut asiakirjat on kunnossa. 

Vierailija
48/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...olin juuri tulossa kirjoittamaan, kuinka exäni on varmaan sekoamassa ja saan jatkuvasti todella sairaita tappouhkauksia, jotka kuitenkin puettu kuitenkin niin taiteelliseen muotoon, etten voi ilmoittaa edes poliisille ilman, että minut kiidätettäisiin hullujen huoneelle..:-)

En siis yhään ihemettelisi, jos exäni olisi liikenteessä...Mitään konkreettsia todisteita minulla ei tietenkään ole (vain tämä jäätävä "mutu"-tunne ja täysi voimattomuus).

Hei olen vähän samankaltaisessa tilanteessa.

Vierailija
49/51 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei olen vähän samankaltaisessa tilanteessa.

Kiitos. Tuntui hyvältä, että joku edes yritti ymmärtää :-)

Vierailija
50/51 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa sanottiin äsken, että epäilys terroritoiminnasta. Eipä naurata.

Vierailija
51/51 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa :( eikö poliisit ole vieläkään saanut kiinni epäiltyä? Nyt ei ole ollut uutisissa aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi