Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mahtuuko sellaiseen loppuelämäksi asumaan?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mistä näitä hölmöjä kysymyksiä oikein satelee ?
Jos kotona on tarkoitus myös nukkua, varmaan n 10 neliöön mahtuu siskonpedissä nukkumaan. Kaikki muu on extraa.
Riippuu mitä haluatte. Jos te 3 ootte keskenään suhteessa, voi olla, että alkaa jossain vaiheessa naama kyllästyttämään.
Jos on esim äiti ja 2 vauvaa, hyvin pärjää vuosia .

Itse en muuttaisi, mutta olenkin minä, 1 ihminen muiden joukossa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kotona on tarkoitus myös nukkua, varmaan n 10 neliöön mahtuu siskonpedissä nukkumaan. Kaikki muu on extraa.
Riippuu mitä haluatte. Jos te 3 ootte keskenään suhteessa, voi olla, että alkaa jossain vaiheessa naama kyllästyttämään.

Ydinperhe eli äiti,isä ja lapsi. Taloudellinen tilanne sellainen että tuo olisi loppuelämän koti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ydinperhe eli äiti,isä ja lapsi. Taloudellinen tilanne sellainen että tuo olisi loppuelämän koti.

Hyvä pohja auttaa. Lapsi tuskin loppuelämäänsä  tuolla asuu.

Vierailija

Me olemme kolmen hengen perhe ja asumme kaksiossa. Lapsi tietysti lähtee aikanaan kotoa, joten jäämme kahdestaan. Kyllä kaksio riittää ihan hyvin.

Vierailija

No onhan tuo varmasti ahdasta, mutta jos on pakko pärjätä niin kyllä pärjää. Itse en asuisi koska olen luonteeltani sellainen että oma tila on oltava tai pää hajoaa.

Vierailija

Riippuu niin paljon pohjaratkaisusta. Mun tytöllä on 49-neliöinen kaksio, ja siihen mahtuisi kyllä oikein hyvin vielä kaksi ihmistä. Keittiö on pieni mutta valoisa, joten ruokien valmistaminen onnistuu hyvin. Iso ruokapöytä mahtuu vieressä olevaan olkkariin, johon pystyisi ihan hyvin lapsen kasvaessa tekemään vanhemmille nukkumatilan. Makuuhuone on isohko. En edes ymmärrä, miten on niin hienosti pystytty suunnittelemaan vähäiset neliöt. Käytiin hiljattain katsomasa 100-neliöistä 2-kerroksista rivitaloasuntoa ja alkoi ahdistaa asunnon pienuus. Olkkariin ei mahtunut kuin sohva ja televisio, keittiöön pieni pöytä.  Mieluummin muuttaisin tuohon tytön kaksioon.