Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhemmasta lähivanhemmaksi?

Vierailija
18.06.2017 |

Erottiin miehen kanssa pari vuotta sitten, sovittiin yhteishuoltajuudesta, mutta lapset jäivät hänen kanssaan asumaan vanhaan kotiimme, ja mies osti minut ulos yhteisestä asunnostamme. Olen ollut siis joka toinen viikonloppu lasten kanssa tähän saakka.

Nyt mies aikoo muuttaa, saman kaupungin sisällä, mutta kuitenkin niin, että lasten koulu vaihtuu, ja vanhat kaverit jäävät bussimatkan päähän. Alkuun yksi perusteista miksi lapset jäivät isälleen oli se, ettei tarvitsisi vaihtaa koulua ja kaveripiiriä, mutta nyt se on väistämättä edessä. En ole myöskään ollut tyytyväinen ex-miehen tapaan kasvattaa lapsia, ja olen tullut siihen tulokseen, että heidän olisi parempi asua kanssani.

Miten tästä nyt eteenpäin? Varataanko lastenvalvoja, vai kannattaako minun ottaa suoraan yhteys lakimieheen, sillä tiedän, ettei ex luovu lapsista suosiolla, vaan joudumme asian kanssa oikeuteen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Miksi tyytymätön isän kasvatuspanokseen? 

Vierailija
2/2 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-kouluikäiset, isän luona asuessaan molemmat lapset ovat kerryttäneet ylipainoa, heitä kiinnostaa lähinnä puhelin ja pelaaminen, eikä enää ulkoilu ja urheilu, niin, kuin muutama vuosi sitten. Koko ajan kinutaan karkkia, ja herkkuja. Nämä nyt esimerkkinä, muutakin toki on.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä