Miten aikuinen ihminen voi painaa alle 70 kg?
Ihan uskomattoman kevyitä, kun välillä tapaa 60 kiloisia aikuisia ihmisiä. Jopa miehiäkin..
Itse painan 74 kg !
Kommentit (38)
Mun on kyllä pakko sanoa, että juuri ja juuri 150 senttimetriin yltävä ystäväni näyttäisi aika rujolta jos painaisi yli 70kg. Tällä hetkellä hän painaa tietääkseni 47kg ja on sopusuhtainen. Itse olen 170cm ja painan 72kg ja olen kyllä aivan liian löllykkä ilman vaatteita, sopivan kokoisilla vaatteilla saan sentään hämättyä ja näytän ihan sopusuhtaiselta. Kiitos ruumiinmuodon jossa läski pakkautuu mahan sijasta tasaisesti ympäri vartalon. Mieluusti persiiseen ja tisseihin eli kurvit lähinnä korostuu lihotessa.
Vaan kyllähän tämän kokoisena olo tuntuu aika amatsonilta...😆
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman kevyitä, kun välillä tapaa 60 kiloisia aikuisia ihmisiä. Jopa miehiäkin..
Itse painan 74 kg !
Tää on jo niin tyhmä trolli ettei ole tosikaan... Milloin sä valmistuit apukoulusta?
Vierailija kirjoitti:
Olen 169cm ja painan 58kg, loppuraskaudessa ollut sen 66kg ja aina olen ollut ihan normaalivartaloinen ja syönyt reilusti, liikkunut kun huvittaa. Ihmettelen vaan millaiset elämäntavat pitää olla että on hirveästi enemmän painoa?
No minä olen tällä hetkellä 159 ja 74 kg. Ylipainoa siis on. En aina jaksa elää askeettisesti. Jos elän kuvailemallasi tavalla niin lopputulos on tämä. Olen juuri aloittanut painon pudotuksen, n.10-15kg. Painon saan pysymään koko ajan tarkkailemalla syömistäni ja en voi syödä "reilusti" lihomatta. Olen käynyt salilla vuosia, en ole mikään fittness mutta mulla on ohjelma jota noudatan. Sen lisäksi kävelen pitkiä matkoja monta kertaa viikossa. Laihtumiseen auttaa ainoastaan ruoan radikaali vähennys ja kuten sanottu en aina jaksa sitä joten paino nousee muutamassa kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169cm ja painan 58kg, loppuraskaudessa ollut sen 66kg ja aina olen ollut ihan normaalivartaloinen ja syönyt reilusti, liikkunut kun huvittaa. Ihmettelen vaan millaiset elämäntavat pitää olla että on hirveästi enemmän painoa?
No minä olen tällä hetkellä 159 ja 74 kg. Ylipainoa siis on. En aina jaksa elää askeettisesti. Jos elän kuvailemallasi tavalla niin lopputulos on tämä. Olen juuri aloittanut painon pudotuksen, n.10-15kg. Painon saan pysymään koko ajan tarkkailemalla syömistäni ja en voi syödä "reilusti" lihomatta. Olen käynyt salilla vuosia, en ole mikään fittness mutta mulla on ohjelma jota noudatan. Sen lisäksi kävelen pitkiä matkoja monta kertaa viikossa. Laihtumiseen auttaa ainoastaan ruoan radikaali vähennys ja kuten sanottu en aina jaksa sitä joten paino nousee muutamassa kk.
Oletko kokeillut vähentää ruokaa esim 1/3 mutta muuttanut sen koostumusta huomattavasti. Silloin ei ole nälkä mutta paino varmasti putoaa. Ja sen jälkeen voi taas pienentää annosta sen 1/3
Minä painan 64 kg, olen nyt kai painavin kuin koskaan. Voin syödä mitä haluan, ja kuinka paljon vaan. Syön kunnollisen aamiaisen ja pienen lounaan. Kahvihetki pullan kera on klo 14.00. Sitten syön taas vasta klo 16.00, mutta en oikeata ruokaa vaan jotain hedelmää ja mysliä ja hilloja. Välipaloja syön satunnaisesti, illalla usein suklaata. Maito on lempijuomani. Vihreätä raakaa salaattia en syö koskaan. Kahvia juon paljon, mutta se ei saa olla vahvaa. Kylässä en syö paljon mitään, näyttelen vain syömistä. Uusista omituisista ruuista tulen sairaaksi. Ravintolaruokia välttelen, niistä olen saanut ruokamyrkytyksen. Palace-ravintolan äyriäisvikko . Minulla on hyvät veriarvot aina. Olen nainen, juuri eläkkeelle jäävä. Lapsia on , aikuisia jo.
Miten aikuinen voi painaa alle satakiloa? Käyttekö te neuvolassa punnitsemassa itsenne? Tosimies painaa yli 100 kiloa. Naisilla se paino voisi kyllä olla alle 100 kilon, mutta voi olla ylikin jos muodot ja luonne on kohdallaan. :P
No en kyllä ymmärrä. T. 49kg, lähtöpaino ennen saliharrastusta 46kg.
Ennemmin ihmettelisin naisista että, miten ihmeessä aikuinen nainen voi painaa yli 70 kg ellei ole tosi pitkä. Kyllä silloin on yleensä ruoka maistunut vähän liikaa...
Miten joku aikuinen voi painaa yli 70kg?
No ok joku mies, mutta ei tuo naisen paino ole.
Painan 52 kg ja olen viimeisilläni raskaana ;P
Olen 167cm pitkä ja painan 57kg, olen 5 kuukaudella raskaana... Miten ihmiset viitsii syödä niin paljon, että lihoavat? Itse syön vain silloin kun on oikeasti nälkä. Olen tällä hetkellä pienituloinen, enkä viitsi herkkuihin tuhlailla. Niistä tulee niin huono olokin.
Mitäs nämä yli 70kg siiderivalaat täällä huutelee miesten painoista? Itse painan n 65kg ja ikinä minua ei ole sanottu laihaksi, päinvastoin olen saanut kuulla olevani lihaksikas. Sitä myös olen penkkitulos 100kg ja salitaustaa muutama vuosi. Esitetään siis kysymys miten nainen voi painaa yli 70kg, laihduttakaa. Itse en yli70kg naisen kanssa ellei se paino oikeasti koostuisi lihaksista. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Siis pitäisikö esim. 150cm aikuisen naisen painaa yli 70kg?
150 cm ei ole aikuinen nainen, vaan kääpiö.
Normaalipaino on pituus miinus 120. Täten 180-senttiselle naiselle normaalipaino on tuo 60. Ja 170-senttiselle naiselle normaalipaino on 50. Joten täysin normaalia.
Kyllä 70-kiloinen on kovin tuhti täti, oli sitten minkä pituinen tahansa. Myös 180-senttinen olisi tuolloin todella lihoissaan. Puhumattakaan 170-senttisestä! Huh huh.
Brad Pitt mm. painoi fight club elokuvassa reilut 60kgxD. Makwan Amirkhanin kisapaino noin 60-61kg. Makukinhan on siis todella epämiehekäs varmaan teidän mammojen mielestä. Mikäs siinä jos tykkää puhtaasta läskistä😂😂
Itse olen 175cm/70kg mies ja mun mielestä tää on just hyvä. No ehkä muutaman kilon vois ottaa lisää mut nääh emmä jaksa alkaa kokkaan enempää.
Ihminen painaa sen mitä mittari näyttää. Toisten mielipiteillä ei ole väliä