Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi haluat komean miehen kun ne pettää?

Vierailija
18.06.2017 |

Komea mies pettää todennäköisemmin koska useat naiset ovat hänestä kiinnostuneita, miksi haluat suhteen komean kanssa? Lisäksi komeilla miehillä on usein jotain ongelmia mutta totta on että he eivät yhteen naiseen tyydy!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä, mutta ongelmia on. Kuten se, ettei pane tarpeeksi usein.

Vierailija
2/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo mies, joka on sekä ruma että tilaisuuden tullen myös uskoton. Katsos kun kaikilla se rehellisyys ja uskollisuus ei ole vaan sen varassa, ettei keneltäkään muulta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies pettää todennäköisemmin koska useat naiset ovat hänestä kiinnostuneita, miksi haluat suhteen komean kanssa? Lisäksi komeilla miehillä on usein jotain ongelmia mutta totta on että he eivät yhteen naiseen tyydy!

Huomenta vaan sullekin! Aikamoista yleistystä. Kuinkahan monta komeaa miestä mahdat tuntea? M29 ja latino

Vierailija
4/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö vaikuta siihen millään tavalla. Itse rakastuin ylipainoiseen, kaljamahaiseen 5-kymppiseen mieheen, joka vaikutti oikein kiltilta ja mukavalta, mutta joka yritti joka ikistä naista ja erittäin usein onnistui.

Vierailija
5/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy lesbona kommentoida, kun oon läheisteni suhteita seuraillut. Rumemmat miehet ovat useammin katkeria, ilkeitä tai jollain tavalla mielenvikaisia. Toki en väitä, että mitä komeampi niin sen kultaisempi luonne. Mut yleensä normaalin näköiset miehet ovat paljon tasapainoisempia kuin rumat.

Vierailija
6/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole kiinni siitä kuinka helposti siihen tulee mahdollisuus. Ehkä sinulla on? Kai tiedät ettei silloin pidä olla suhteessa jos pettää. Häpeä.

Vierailija
7/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on aika ruma mutta uskoton on ollut aina. Ei ole tuo kuule komeudesta kiinni, väittäisin että on jopa päinvastoin.

Vierailija
8/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne useammin pettää. Niillä on niin huono itsetunto että jos joskus onnistuvat joltain naiselta saamaan niin heti käydään kiinni, on niin kova tarve todistella itselleen että saa naisia. 

Vierailija
9/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeilla ei ole tarvetra todistella itelleen mitään. Vastenmielisen näköiset tarvitsevat todistelya kelpoisuudestaan ja luulevat saavansa sitä pettämällä.

Vierailija
10/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea voi valkata mieleisensä naisen. Ja jos kyllästyy, voi jättää tietäen, että uusi löytyy helposti. Ei tarvitse pettää.

Vierailija
11/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan helvetin komea mies, myös muiden naisten mielestä. Uskollisempaa saa hakea. Enemmin luotan häneen kuin itseeni. Eli en yleistäisi, mutta onhan se totta että paremman näköisiä yritetään enemmän ja jotkut sitten lankeaa viettelykseen.

Vierailija
12/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy lesbona kommentoida, kun oon läheisteni suhteita seuraillut. Rumemmat miehet ovat useammin katkeria, ilkeitä tai jollain tavalla mielenvikaisia. Toki en väitä, että mitä komeampi niin sen kultaisempi luonne. Mut yleensä normaalin näköiset miehet ovat paljon tasapainoisempia kuin rumat.

"Toki en väitä". Älä tee tuota enää.

Vierailija
13/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun ruma mieheni pettää ihan samalla tavalla.

Vierailija
14/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tykkää komeista miehistä. Mutta saisi tuo rumakin pettää useammin että sillä olisi yhtä hauskaa kuin minulla pettäessäni.

Vierailija
15/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei petä, mutta ongelmia on. Kuten se, ettei pane tarpeeksi usein.

Siinä useasti panemisessa ongelma onkin lähinnä naisen puolella. Yksittäisen naisen kohdalla voi komean miehen nainen saada vähemmän panoja. Tämä johtuu lähinnä siitä, että mies joutuu hoitamaan oman vaimonsa ohella myös 1-5 muuta hoitoa. Resurssit ovat kuitenkin rajalliset. Edes Bile-dani ei pysty tyydyttämään 10 naisen haaremia täysin tyydyttävästi.

Vierailija
16/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus että ulkokuori määrittäisi sisällön... 

Happamia, sanoi kettu jne?

Vierailija
17/29 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihaa tällä kertaa.

Vierailija
18/29 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus että ulkokuori määrittäisi sisällön... 

Happamia, sanoi kettu jne?

Mikä kettu?

Vierailija
19/29 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat läskitkin pettää.

Vierailija
20/29 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö vaikuta siihen millään tavalla. Itse rakastuin ylipainoiseen, kaljamahaiseen 5-kymppiseen mieheen, joka vaikutti oikein kiltilta ja mukavalta, mutta joka yritti joka ikistä naista ja erittäin usein onnistui.

Voisko häneltä ystävällisesti saada oppitunnin tai kaksi... ?